Monessa keskustelussa huudellaan onko joku jo saanut tuloksia tai "laittakaa tänne heti jos saatte", niin kerätäänkö SOSIONOMIEN tulokset tähän saman keskustelun alle?
Eli kun saat VARMAN tiedon opiskelupaikan saannista/saamatta jäämisestä opintopolusta, kerro siitä tähän alle. Lisää vastaukseen mikä KOULU ja KAUPUNKI kyseessä! Näin löydetään tieto täältä heti, ilman että täytyy kahlata 2590 viestiä muista keskusteluista läpi :D Pidetään kuumottelu myös muissa keskusteluissa ja tähän vain tulokset!
SOSIONOMIT - vain VALINTAKOKEEN TULOKSEN SAANEET
68
3823
Vastaukset
- Yllättynyt
Sosionomi monimuoto, Savonia Kuopio. Opiskelupaikka vastaanotettu!
- Iloinenpuolestasi
Mahtavaa! Paljon onnea opiskelupaikasta!! :)
- Sesiitä
Toka vaihtoehto Diakin tulos: xx varasija. Eka vaihtis Laurea vielä kesken, mutta ei taida olla mahiksia.
- jenniannika
Mulla diak helsinki näyttää edelleen kesken. Ei ole kyllä ykköstoive.
- Jännittäää
Sama täällä
- Katarr
täällä hyväksytty diak!!!!
- Iloinenpuolestasi
Onnea Katarr opiskelupaikasta!! :)
- Katarr
Kiitos! Kädet tärisee edelleen. Onnea ja tsemppiä myös kaikille muille ja varasijoilla oleville!
- Diakki
Diak hyväksytty. Muiden hakukohteiden osalta vielä haku kesken.
- Djp
Katarr kirjoitti:
täällä hyväksytty diak!!!!
Mihin kaupunkiin ja linjalle?
- Katarr
Diak Helsinki, sosionomi (AMK), kirkon nuorisotyö
- stressilaukesi
Hyväksytty Diak Helsinki monimuoto 2. hakutoiveena. :) Metropolia ja Laurea vielä kesken.
- Djp
Katarr kirjoitti:
Ok, mä aloitan Helsingissä myös, mutta "perus"-sosionomi-linjalla. :)
- Opintovapaakutsuu
Katarr kirjoitti:
Sinne mäkin. Jeee
- hirveeharmitus
joo, ei paikkaa tippu. Ykkösvaihtoehtona oli diak ja siellä varasija xxx, pitäs ihme tapahtua, eli kaikki joilla pisteet riittäny diakiin, mutta ylempänä joku muu niin peruu ton paikan tms.. kyllä ottaa päähän :/
- Jvo
Oulu Diak sosionomi diakoni hyväksytty
- Iloinenpuolestasi
Onnea Jvo!!! :)
- Jvo
Iloinenpuolestasi kirjoitti:
Onnea Jvo!!! :)
Kiitos 😊
- VanhaKäpy
Diak Oulu sosionomi monimuoto opiskelupaikka myönnetty 🙂
- Jvo
Siellä nähdään !
Mahtavaa !!!!! - Iloinenpuolestasi
Onnea VanhaKäpy!! :)
- VanhaKäpy
Kiitos 🙂. Nähdään Jvo tammikuussa.
- Aikkeli
Sama täällä! :))
- VanhaKäpy
Onnea Aikkeli!
- Djp
Diak monimuotososionomi hyväksytty. :)
- Djp
Helsinki. :)
- niinlähellä
Diak Helsinki sosionomi monimuoto 3. varasija
- Jipiipori
Diak Pori sosionomi monimuoto hyväksytty😬 aika vähän oli mies hakijoita Porissa, toivottavasti muutama muukin olisi🙂
- TapsaDiak
kyllä pääsi.. Diak Pori monimuotu hyväksytty.. Tammikuussa nähdään..
- eikrutpeirut
Onnea Djp! Toivottavasti tammikuussa nähdään :-D . Tää on niin kuumottavaa! Kohta onneks pääsee kotiin tuloksia kattoo!
- Djp
Kiitos! Haitko samalle linjalle?
- eikrutpeirut
Hain, mutten päässyt. Varasijoille jäin :( Ei mua ole näköjään sosionomiksi tarkoitettu... No Laurean Sh tulokset pitäis käydä vielä tarkistamassa, mutta laiha lohtu :/
- Djp
eikrutpeirut kirjoitti:
Hain, mutten päässyt. Varasijoille jäin :( Ei mua ole näköjään sosionomiksi tarkoitettu... No Laurean Sh tulokset pitäis käydä vielä tarkistamassa, mutta laiha lohtu :/
Sääli...ehkä keväällä uudestaan?
- Jännittynyt
Kertokaahan kun joku kuulee Laureasta jotain 😬
- Laureapls
Nii-in samaa tässä oottelen, kaikki valinnat näyttää kesken, koska Laurea ykkösenä ja kakkosena..
- Keväälläuusiks
Pori Diak monimuoto, diakoniatyö varasija 32. Mahtaakohan olla mahdollisuuksia? Vähän huonolta näyttää :s
- Oho4
Turku, päivätoteutus, hyväksytty! Herranjestas
- Welsks
Miks mulla lukee vaan kesken! :(( Tässähän saa sydänkohtauksen kohta.
- xxxxn
Täällä kans hyväksytty Turkuun! Tietääks joku näkeekö omat pisteet jostain? :)
- Hrrö
Oamkista taitaa tulokset tulla vasta huomenna. Ääöh, en kestä tätä jännitystä ja epätietoisuutta.
- eimaltaei
Laurea tai Metropolia ei oo vieläkään julkaissut sosionomien tuloksia, mikä kestää? :(
- eipänäy
ei oo kareliakaan :(
- malttamatonnn
no sitä minäki täällä mietin, että mikä siinä kestää! :(
- xxxxxy
Nyt tuli Laureasta sosionomien tulokset!
- Nnvvcc
Onko seamkista saanut kukaan tuloksia?
- hoooho
Porvooseen hyväksytty :)
- Pääsinkouluun
Mä pääsin myös sinne, hiukan jänniä noi lukujärjestykset. Mä olin ymmärtänyt et olis vähemmän lähipäiviä.
- Yliiloinen
Jihuu! Tikkurilan laurea sosionomi monimuoto hyväksytty!!!
- Niiniloinen
Mulla myös! Tammikuussa nähään
- Yliiloinen
Niiniloinen kirjoitti:
Mulla myös! Tammikuussa nähään
Oii onneks olkoon sinnekin! Oon ihan superiloinen ja ennen kaikkea YLLÄTTYNYT :D meni omasta mielestä se valintakoe vähän niin ja näin, tuntui etten ainakaan erottunut joukosta...Mutta ilmeisesti jotain olin osannut höpöttää oikein :D
- Koskakoska
Koska metropolia ilmottaa..bläääh
- tulijo
turusta tullut
- Bileetpystyyn
Porvoon Laurea check!
- Hildaaa
Metropolia sosionomi hyväksytty!
- jeeeeeeeeeeeeeeee
Sama!! JEEE! Siellä nähään :)))
- sosuliksi
Minä myös, hyvä me tulevat sossut!!
- Pääsinpääsinpääsin
Metropolia, sosionomi, päivätoteutus, Helsinki. Niin hieno fiilis!
- Onnellinennennen
Millaisia pisteitä porukka saanut? Itse pääsin diak Pori sosionomi monimuoto ja pisteitä 59. Ilmeisesti 51pistettä ollut heikoin sisään hyväksytty.
- Pääsinpääsinpääsin
68p Helsinki metropolia sosionomi päivätoteutus .
- Tulevasossu
Sain 56 pistettä ja laurean sosionomi monimuotoon alin hyväksytty 56 pistettä :D hahaa sisällä ollaan
- Taukkitaukkineb
Tulevasossu kirjoitti:
Sain 56 pistettä ja laurean sosionomi monimuotoon alin hyväksytty 56 pistettä :D hahaa sisällä ollaan
Mistä näen pisteet?
- Tulevasossu
Mulla tuli sähköpostilla, tuloskirjeessä. Mut opintopolusta näkee varmaan myös.
- Maakkula
Onko kukaan saanut hyväksyntää Otaniemen verkko-opintoihin? Mulla lukee ”valinta kesken, varasija 120” :(
- Öööhhh
Itsellä varasija 166. :D
- äsämoo
Saako jostain tietää tarkemmin miten pisteet on jakautunut? Tai ainakin että miten ne tehtävät on menneet?
- sosuliksi
Mulla metropolia päivä sosionomi 67 pistettä. Tietääkö joku metropolian sossun maksimipistemäärän?
- Pisteistä
70 oli maksimi. Kirjallinen 30 ja ryhmtilanne 40.
- Mpmpm
Xamk Kotka monimuoto :) Pisteet 67/70
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019