Ei ole mahdollista!

pirremiinapa

Nimittäin olla monessa maassa melkein yhtä aikkaa, mutta miepä olen, Googlen mukaan näköjään.

Olen vaihtanut salasanaa esim, Lontoossa, Lappeenrannassa, Kuopiossa, ja ikuna en Lontoossa ainakaan. ;(.

17

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bisneksellä
      • Niinhän se tahtoo olla, hädällä rahastetaan, epäeettistä.

        Mutta sanopa onko tilini kaapattu kun sen salasanat voi vaihtaa esim.Lontoossa, vähä niinku näyttäisi siltä?

        Soitanko polliisille, vai?


      • bisneksellä
        pirremiina kirjoitti:

        Niinhän se tahtoo olla, hädällä rahastetaan, epäeettistä.

        Mutta sanopa onko tilini kaapattu kun sen salasanat voi vaihtaa esim.Lontoossa, vähä niinku näyttäisi siltä?

        Soitanko polliisille, vai?

        Siis miten ja mihin tarvitset salasonoja ?
        Ja mistä tiedät että sinulta olisi kaapattu salasanoja,

        itselläni on kaikki salasanani paperilla näihin koneisiin en ole koskaan luottanut.

        Jos maksan jotain esim, pankin kautta puhdistan selainen ennen pankkiin menoa ja sen jälkeen kun olen siellä käynyt puhdistan taas selaimen. Samoin teen jos ostan esim. visalla vaikka Kiinasta jotain silloinkin toimin samoin.

        Eikä ole vielä tähän päivään mennessä ollut minkäänlaisia harmia tuon suhteen,
        Sähköpostin salasanakin on aina näpyteltävä kun siellä käy.

        SIIS en säilytä salasanoja koneessa / verkossa.


    • mimmimum-..mi

      Kaikenlaista rikosta ja huijausta sitä on nykyään.....erilaisia uusia juttuja....niinkuin tuo valepoliisina esiintyminen ja pankkitunnusten huijaus .....iäkkäiltä.... Minusta on vähän ihmeellistä että niissä onnistutaan niin usein...Ihmettelen myös sitä miksi jotkut pitävät käyttötilillään...jonne tunnukset....niin isoja summia rahaa (170.000).... kun voisi tallettaa esim. tuottotilille ilman tunnuksia....

      • Kauhiaa

        Omaisten pitäisi valistaa iäkkäitä !


    • määtaas

      Kirjoitit että vaihdoit salasanan Lontoossa... se siis toimii kuitenkin? Eli sinä sen vaihdoit eikä kukaan muu?

      Kyse voi olla niinkin yksinkertaisesta ongelmasta kuin se, miten suurella tarkkuudella paikannin hakee sijaintiasi. Jos sinulla on GPS ja suuri tarkkuus käytössä, se heittää sinut lähimpään toimivaan satelliittiin. Signaali voi päätyä vaikka Arabi-maihin. Vaihda asetukset niin että sijaintipalvelu käyttää Wi-fiä tai vielä parempaa, matkapuhelinverkkoa.

      Itse kyllä otan nuo pois, on vain muutamassa sovelluksessa päällä. Sää-palvelussa ja Suomi112 sovelluksessa.

      • pirremiinapa

        Mikäs paikannin se sellainen on jos se viskaa löytää minut Lontooseen, tai Kuopioon, tai Lappeenrantaan, hpö höpö. Ei mene ..


      • määtaas
        pirremiinapa kirjoitti:

        Mikäs paikannin se sellainen on jos se viskaa löytää minut Lontooseen, tai Kuopioon, tai Lappeenrantaan, hpö höpö. Ei mene ..

        Hae netistä tietoa, mene juttelemaan jonkun tele-myyjän kanssa, mene vaikka poliisille. On helpompaa hahmottaa kun ymmärtää asioita. En väitä ettei kaappauksia tapahtuisi, mutta usein on ihan muitakin selityksiä.

        Kunhan et jää yksinäsi noiden kaikkien epäilyksien ja turvattomuuden kanssa. Ei ole hyväksi kenellekään pidemmän päälle.


      • pirremiinapa

        Ei mitään turvattomuutta, vaan kyllähän se ihmeeltä tuntuu että voi olla eri paikoissa yhtä aikaa, mutta eihän se ihmeiden aika ole ohi 😊.


      • pirremiinapa

        Niin ja olinhan minä kerran kirjautunut faceen Thaimaassa, mutta silloin ilmoitin sinne etten ole muuttanut, ja he poistivat sen feikkiprofiilin, eli sattuu näköjään.


      • määtaas
        pirremiinapa kirjoitti:

        Niin ja olinhan minä kerran kirjautunut faceen Thaimaassa, mutta silloin ilmoitin sinne etten ole muuttanut, ja he poistivat sen feikkiprofiilin, eli sattuu näköjään.

        Eihän se feikkiprofiili sellainen, mihin itse olet kirjautunut? Siis sellainen mihin itse pääset?

        Minusta tuntuu että suurin osa ihmisten vainoharhaisuudesta netissä on tietämättömyyttä, ja sitä tässä yritän korjailla. Tiedetään jotain, ja osataan lukea asetuksia, mutta lopputulos on että aiheuttaa vain hämmennyksiä. Sitten kun korjataan tietoa, vastataan vaan että höpöhöpö. Ota selvää asioista, äläkä luulottele.


    • teretule

      Mistä on kysymys!!!!!

    • kuey

      myaccount.google.com/device-activity

      Laitteet, joita tililläsi on käytetty viimeisten 28 päivän aikana tai joilla on tällä hetkellä kirjauduttu sisään tiliisi.

      • määtaas

        Vastasin tähän, vastaan toisen kerran. Tuo linkki on ihan hyvä, mutta kertoo ainoastaan millä laitteilla olet käynyt google-tileillä.


      • kuey
        määtaas kirjoitti:

        Vastasin tähän, vastaan toisen kerran. Tuo linkki on ihan hyvä, mutta kertoo ainoastaan millä laitteilla olet käynyt google-tileillä.

        Googlen tunnistuksesta siinä lienee epäselvyys.


    • Pirre eikö sinulla ole siellä lähellä ketään lapsia tai kavereita jotka voisivat käydä paikan päällä katsomassa niitä sinun asetuksiasi?
      Minä olen täysin teknisesti vammautunut ja onneksi minulla on tuo residentti taustatuki joka vähän virnuillen tosin, mutta väliäkö hällä, korjailee mun asetuksia ja juttuja.
      Toinen asia on jos tilisi tai koneesi on todellakin kaapattu ja niin edelleen niin sitten tarvitsisit jo ammattilaisen apua tai sitten aloittaa kaikki alusta uudella koneella, uudella serverillä, liittymällä, uusilla salasanoilla ja tileillä.
      Hei te palstan nörtit auttakaa nyt mummoa lumessa.

      • määtaas

        Muistaakseni Pirre kertoi jo aiemmin kuinka oli vienyt koneen huoltoon, eikä sieltä löydetty mitään.

        Olen tässä yrittänyt auttaa mummoa lumessa, ja kertonut mistä nuo kirjautumiset voisi johtua, (suuri paikannus hänellä päällä, voisi vaihtaa matkapuhelinverkkoon) mutta olen höpöhöpö. Hän nyt haluaa uskoa että kone ja facebookki on kaapattu, ja siihen eivät palstanörtit pysty auttamaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe