Aletaan seksisuhteeseen mies

mitässanot-

Haluaisin sun kanssa.

51

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu......
      Edestä ja takaa.....
      <3

    • epäkypsäjapinnallinen

      Mitä?! Etsä haluukaan vaan diippiä sielujen yhteyttä ja syvällisiä keskusteluja naisten ja miesten välisestä epätasa-arvosta, politiikasta ja kirjallisuudesta? Onko filosofienkin ylistämä kehollisuus ja lihallisuus vihdoin saavuttaneet Perämetsänkin? Halleluuja!!!

      • hifistelytvittuun

        Voin kyllä mennä diipisti naisen sisään.


    • IUnderstand

      Olisin kaivannut kyllä muutakin yhteyttä hänen kanssa, mutta tuokin kuulostaa paremmalta kuin ei mikään. ;)

    • Eräskinjokunen

      Ei minulta tämä

      • luulin-sinuksi

        keneltäs tämä sitten on?


    • Mitähäntarkoitattaas

      Ilmankos taas tuota yhteyttä otit. Kiitos alkanutkin epäilys tulla että kadut päätöstä? Tulen viivana jos pyydät suoraan. Tämä muu esitys sulla menee kyllä läpi sormien.

    • aloittaja---

      Ei sittenkään. Haluan sut kokonaan. Mutten halua mikskään varavaihtoehdoksi.

      • Et sinä mikään varavaihtoehto ole. Rohkeasti ilmaiset itseäsi, niin voi olla että yllätytkin iloisesti. Pelko pois ja pilkettä silmäkulmaan, alkaa vastapuolellakin sukat pyöriä jalassa.


    • joomutjoo

      En mä seksisuhdetta halua. Onneksi tuossa korjasitkin aloitustasi. Kokonaan kunnollinen suhde tai sit mieluummin vain kaveruus. Ei mitään välimuotoa.

    • ehkäjuurihän

      Alkaisin erään ihanan naisen kanssa ihan minkälaiseen suhteeseen tahansa jos hän vaan kääntyisi sittenkin minua kohti.

    • käymulle

      Koska aloitetaan?

    • xDDDDD

      Saan seksiä enemmän ku tarpeeks! Anna vaik jollekin palstan ätmille. xD

    • enpanisivastaan

      Mieluusti ottaisin hänet kokonaan. Mutta en voi kieltää etteikö tuo olisi houkuttelevaa. Ainakin itse tunnen kuumotusta häntä kohtaan.

      • kuumotuksettäälläkin

        Et panisi vastaan. Mutta et myöskään tikkua ristiin asian edistämiseksi.


      • tikutko_ristissä
        kuumotuksettäälläkin kirjoitti:

        Et panisi vastaan. Mutta et myöskään tikkua ristiin asian edistämiseksi.

        No entäs sinä...?


      • kuumotuksettäälläkin
        tikutko_ristissä kirjoitti:

        No entäs sinä...?

        Olen joitain lähestymisiä tehnyt. Liian vähän, liian myöhään.


      • liian_vähän
        kuumotuksettäälläkin kirjoitti:

        Olen joitain lähestymisiä tehnyt. Liian vähän, liian myöhään.

        liian myöhään...??


      • kuumotuksettäälläkin

        Niin. Karkasi pois minun ulottuviltani.


      • milloin.miksi
        kuumotuksettäälläkin kirjoitti:

        Niin. Karkasi pois minun ulottuviltani.

        mihin?


      • enpanisivastaan
        kuumotuksettäälläkin kirjoitti:

        Et panisi vastaan. Mutta et myöskään tikkua ristiin asian edistämiseksi.

        Minusta tuntuu, että minä en voi tehdä niin vaikka haluaisinkin. Itsehillintä on kyllä kovilla.


      • toivottavastiviisasta

        Noin pitääkin elämää elää. Kieltää itseltään kaikki mitä haluaa.


      • kysymyystä

        Oletko mies "enpanisivastaan"?


      • enpanisivastaan
        kysymyystä kirjoitti:

        Oletko mies "enpanisivastaan"?

        Kyllä mies olen. Tein aloituksesta oletuksen, että aloittaja on nainen.


    • haittaaks

      Haittaako jos aloittaja panee myös muita ukkoja? Joka päivälle oma seksisuhde kumppani!

      • xyzjzjxyfy

        Haittaa josset ala ottaa rahaa.

        Kyllä mä sen katseesta näin tyhjää panohimoa.


      • jospasekoitatitseesi
        xyzjzjxyfy kirjoitti:

        Haittaa josset ala ottaa rahaa.

        Kyllä mä sen katseesta näin tyhjää panohimoa.

        Jokin ei täsmää, jos hän ei ole sinunkaan kanssasi toteuttanut sinun tyhjänpäiväistä panohimoasi.


      • outoosekoilua
        jospasekoitatitseesi kirjoitti:

        Jokin ei täsmää, jos hän ei ole sinunkaan kanssasi toteuttanut sinun tyhjänpäiväistä panohimoasi.

        Kyllä on erikoinen tapa ap:lla lähestyä ensin haluaa seksisuhteen sitten jotain vakavempaa.


      • outooonoutooon
        outoosekoilua kirjoitti:

        Kyllä on erikoinen tapa ap:lla lähestyä ensin haluaa seksisuhteen sitten jotain vakavempaa.

        Kyllä on erikoinen tapa pervopölvästeillä omia tällaisia roska-aloituksia. "Hottikset" kuvittelevat, että nettikin pursuilee seksisuhdepyyntöjä... tohdin epäillä, sorke.


    • Joohet

      Naisen kaa...
      Kyllä se seksikin siihe kuuluu, ilman muuta.

    • KyImis_

      Tottakai käy. Onhan sinulla isot tissit?

    • käyhänse

      Joo, kyllähän se kävisi. Avioliittoneuvoja ehdotti meille enemmän seksiä, nyt vaimo juoksee kaikki yöt jossain.

    • hengenl

      Odotan satua.

    • tauditpelottaa

      Pelkään tappavia tauteja.
      Syytäkin on meinaan pelätä, koska ne tappaa.

    • Sehänvaankäy

      Haluaisin sekstailla miehen kanssa. Olen vaan naimisissa naisen kanssa. Olen jo hakemassa eroa, joten kohta olen vapaa mies. Muija ei halua erota, mutta minä laitan eropaperit vireille. Tämä tilanne on vaivannut minua pitkään. Unettomia öitä ja monta olutta ikävääni peittämään.

    • eisellaiseenluota

      Olet seksiriippuvainen. Siihen on hoidot olemassa.

    • Lähempänäkunarvaatkaan

      Tämä voisi olla minulta eräälle lähellä olevalle. Tosin katseesta ei ota selvää onko siinä en tykkää- ilmettä vai pientä punastumista...etc. Ajatukset alkaa kiertää kehää sussa vaikka kumpikaan ei mitään uskalla tai halua. Mistähän johtuisi...hmm..

      • haluaolisi

        Niin.. Kaikki mahdolliset näyttelijän kyvyt on käytössä ja ajateltava itsensä jääkylmään avantoon, että ei olisi niin läpinäkyvää. Pitäisikö vaan reilusti tunnustaa pitävänsä toisesta? Mitähän siitäkin seuraisi..


      • sitä.seuraisi.siitä
        haluaolisi kirjoitti:

        Niin.. Kaikki mahdolliset näyttelijän kyvyt on käytössä ja ajateltava itsensä jääkylmään avantoon, että ei olisi niin läpinäkyvää. Pitäisikö vaan reilusti tunnustaa pitävänsä toisesta? Mitähän siitäkin seuraisi..

        nolostuttava häpeä kohdallesi lankeaa,älä edes harkitse.


      • Säätäjätme
        haluaolisi kirjoitti:

        Niin.. Kaikki mahdolliset näyttelijän kyvyt on käytössä ja ajateltava itsensä jääkylmään avantoon, että ei olisi niin läpinäkyvää. Pitäisikö vaan reilusti tunnustaa pitävänsä toisesta? Mitähän siitäkin seuraisi..

        Ei siitä mitään seuraa kukas siitä sais tietää ja vaikka tietäiskin..


      • mielenkiintoista__

        kuinka lähellä sitten olet??


    • pikku_punastuminen

      Ai ei kumpikaan halua...!? Sanonpahan että ainakin toinen haluaa...etc...

      • mummoeikelpaa

        Vanhempi mies haluaa ja nuorempikin mutta toista, ei mummoa.


    • KylläSeKäy

      Mutta et kuitenkaan ala, kun olen tälläinen ATM-vässykkä. :)

      • SoturiPrinsessaXena

        Voi ihanaa. Voi ei. S attuu,


      • JÄLKEENJÄÄNYT____
        SoturiPrinsessaXena kirjoitti:

        Voi ihanaa. Voi ei. S attuu,

        mikä on ATM?


      • SeOnSellanen

        taikaseinä josta tulee rahaa, kun sinne työntää Mastercardin.


      • suomiarvaussanakirja
        JÄLKEENJÄÄNYT____ kirjoitti:

        mikä on ATM?

        En tiedä. ATV taitaa olla jokin mönkijä. Olisikohan joku sellainen? :)


    • kiitos_kysymästä

      vedin jo käteeni , joten ei mitään tarpeita tällä hetkellä :)

    • nosuchthingasfreelunch

      Ei aleta koska ei ole varaa eikä halua kustantaa sulle lahjoja tai viedä treffeille.

    • Voi kun saisi koskettelua toisesta kaverista en jaksa enää olla yksin vakituista haen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe