Kaverini kyseli minulta ohjeita, miten voisi valvoa lastensa tietokoneen käyttöä, ja ehdotin ensinnäkin oman koneen liittämistä penskojen kanssa samaan verkkoon, ja verkon monitoroinnin lisäksi asentamaan lasten koneelle keyloggerin ihan turvallisuussyistä. Mitäs ohjelmoistoja kannattaisi suositella.
Todellisuudessa hänellä ei ole humanistina paljon hajua koneista, joten käytännössä homma on harteillani, mutta katsotaan, jos täällä joku osaisi päivittää tietoni keyloggereista ajan tasalle. Joku ilmainen, helppo ja sellainen, että humanistikin osaa käyttää sitä koulutuksen jälkeen.
Verkkomonitorointi onkin jo hallussani, mutta vähemmän pelannut noiden keyloggereiden parissa. Joskus vuonna 1 ja 2 viimeksi.
Hyvä Keylogger-ohjelma?
3
218
Vastaukset
- epäileväinen
Eikö Windowsissa ole näppäimistövakoilu sisäänrakennettu ominaisuus? Kaikkihan se menee Microsoftille tai NSA:lle
No kyllähän koko ajan, kun on netissä ni tietoa valuu joka puolelle, kun kaikki liikenne on julkista. Mutta Mikkikselle lähetetytt tiedot ja Yhdysvaltojen tiedustelupalvelun voi unohtaa tavallinen ihminen, tai vaikka olisi verkkoturvallisuuden harrastelija.
- Hehehehehh
Mukuloita et pysty valvomaan, vanhuksia ehkä. Mukulat keksivät kyllä keinot kiertää rajoitukset.
Lapsille kannattaa lähinnä antaa valistusta siitä, mitä kannattaa tehdä ja että koneen voi laittaa kiinni, kun sisältö on epämielyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219