Mies👦🏻, piileskelet mokoma ❤ ikävä sinua!
Senkin mies
15
960
Vastaukset
- löydätkyllä
Tuu hakee omasi.
- hyviäöitä
Nyt alan näkemään sinusta unia :)
- mieskorjaa
Kyllä itse nainen piileskelee!
- TosiLunkki
Kyl taitaa olla minusta kans toisin päin, et ole kotona viihtyvää tyyppiä ilmeisesti nainen?
- JokaPäiväIkävä
Mukava kuulla sinusta.
- senkin_naiselle
kiva hymiö,aivan näköinenkin. kotona olen nyt vielä...
- miehennaisen
hänenkö näköinen?
Täälä mä oon - aina ollu!
- mukavasti.tehty
Hyvä,pysykkin siellä.
- kyl.sie.löyvät
ehä mie piilosille mahukkaan.
- LayLow
Samassa piilossa olen vieläkin. Tiedät kyllä mistä minut löytää. Täällä en pahemmin aikaani enää tuhlaa.
- vieläkösieläkö
baarin takapuolla olit ennen.
- LayLow
vieläkösieläkö kirjoitti:
baarin takapuolla olit ennen.
Ei tule baareissa notkuttua enää.
- ymmärrystäsulle
LayLow kirjoitti:
Ei tule baareissa notkuttua enää.
rappiokunto ja krooninen rahapula riesana!?
- Neuwus
Turpaa saisit jos kutsuisit minua jollain hinttari mokomakin nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071