Mies👦🏻, piileskelet mokoma ❤ ikävä sinua!
Senkin mies
15
1000
Vastaukset
- löydätkyllä
Tuu hakee omasi.
- hyviäöitä
Nyt alan näkemään sinusta unia :)
- mieskorjaa
Kyllä itse nainen piileskelee!
- TosiLunkki
Kyl taitaa olla minusta kans toisin päin, et ole kotona viihtyvää tyyppiä ilmeisesti nainen?
- JokaPäiväIkävä
Mukava kuulla sinusta.
- senkin_naiselle
kiva hymiö,aivan näköinenkin. kotona olen nyt vielä...
- miehennaisen
hänenkö näköinen?
Täälä mä oon - aina ollu!
- mukavasti.tehty
Hyvä,pysykkin siellä.
- kyl.sie.löyvät
ehä mie piilosille mahukkaan.
- LayLow
Samassa piilossa olen vieläkin. Tiedät kyllä mistä minut löytää. Täällä en pahemmin aikaani enää tuhlaa.
- vieläkösieläkö
baarin takapuolla olit ennen.
- LayLow
vieläkösieläkö kirjoitti:
baarin takapuolla olit ennen.
Ei tule baareissa notkuttua enää.
- ymmärrystäsulle
LayLow kirjoitti:
Ei tule baareissa notkuttua enää.
rappiokunto ja krooninen rahapula riesana!?
- Neuwus
Turpaa saisit jos kutsuisit minua jollain hinttari mokomakin nimellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181409
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!421291Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501029- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84813Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645