Kunnan oudot toimet

Markettamummu

Hartolan kunnan oudot toimet kummaksuttavat onkohan oikein tämä
suosimispolitiikka yhdelle järjestölle
kunta suoltaa rahaa ja toisille ei.
Kaikkihan tiedämme että kunta maksaa 4-yhdistykselle huimia avustuksia
joka ainoa vuosi muka ns.toiminnanjohtajan palkkoihin tiedon mukaan
siitä makstaan vuokrat että yhdistys voisi leikkiä yrittäjää.Nojaa suosimispolitiikka on hartolan iskulause niitä tuetaan joidenka toiminta on ihan hanurista.Koko yhdistyksen toiminta on kaikonnut kauas juuriltaan.Puljussa töissä ihan työkykyistä sakkia mutta siisti sisätyö mikä työ?kiinnostaa paremmin kuin oikea duuni olisikohan ilmoitettava työkkäriin tai Kelaan joku rotihan asioihin tulee olla.Kunnan komeilla laaditaan mainokset kunnan työaikana johan yhdenvertaisuuslakikin sanoo ketään ei saa suosia toisten kustannuksella.Suutuin niin paljon asiasta että tein poliisille rikosilmoituksen asiasta.Ps.Kuuluuko nykyaikaisen toiminnajohtajan kuvaan Facebookissa roikkuminen ja autolla jatkuva kruisailu?Ei moinen olisi tullut ennen kysymykseen.
Jään odottelemaan miten poliisi asiaan reagoi ja tulen vaikuttamaan siihen että valtakunnan tasolla Hartolan epäkelpo malli saa runsaasti negatiivista mainostilaa.

5

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgfdhgh

kuka on se toiminnanjohtaja?
      ottaahan joutsakin 4 milj euroa lisävelkaa kun joutui maksamaan vippihallin takauksen 1 milj euroa ja samalla toimitusjohtaja nostelee jättipalkkoja em yrityksestä...kukaan ei puutu tai näe virhettä

• Talonpojantytär

Eiköhän nämä pikkukuntien suosimiset ole ihan normaalia läpi Suomen. Kuntapäättäjien lapsukaisille taataan työpaikka ja yritysjohtajuus jotta rikkaudet pysyy suvussa. Ihan normaalia toimintaa sitten kartanonherrojen aikakauden.

• sdgsgsgsg

Minua mietityttää ainoastaan se, että onko Hartolan 4 h yhdistyksellä mitään muuta toimintaa kuin kirpputori? Kirpputori työllistää päätoimisesti kaksi työntekijää, joista toinen on toiminnanjohtaja ja toinen palkkatuella.

• TutkijaTarja

Hartolan kunta maksaa kirpputorin vuokrat,toiminnanjohtajan palkat mitään tekemättömästä työstä vai onko autolla kruisailu työtä tai koirien ulkoiluttaminen työajalla?Koko 4-H yhdistyksen voisi kuopata koko 4-H toimintaidea romutettu alkoi jo edellisen toiminnanjohtajan aikana.Siellä myös työssä henkilöitä jotka saavat työmarkkinatukea ja kirpparilta palkkaa asiat ovat työkkärillä tiedossa ja asiaa tutkitaan parhaillaan samoin poliisi tutkii muita kyseisen yhdistyksen asioita.Eiköhän ensivuonna olla viisaampia.Toki yritteliäisyyttä pitää olla mutta kulut oin hoidettava itse ei kunnan eikä muunkaan instanssin.

• palkanmaksaja

ihmetyttää myös noiden kunnan työntekijöiden esimiesten toiminta, ennenvanhaan esimies kertoi aamulla mihin kaveri tänään menee hommiin, nykyään sitä miestä ei näe ellei itse käy kunnantalolla.
      työntekijöiden työpanos on lähinnä miten susta itse tuntuu ja viitsii tehdä,
      oletteko nänheet täysmiehitystä esim perjantai klo 16 asti milloin palkanmaksu päättyy? useimmat on kaupassa jo 2 jälkeen ja nukkuvat ennen 16 kotona jo päikkäreitä, kukaan ei valvo kenellekkään ei kuulu kukaan ei näe tai ovat vaihtaneet paikkakuntaa hyvissä ajoin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe