Hartolan kunnan oudot toimet kummaksuttavat onkohan oikein tämä
suosimispolitiikka yhdelle järjestölle
kunta suoltaa rahaa ja toisille ei.
Kaikkihan tiedämme että kunta maksaa 4-yhdistykselle huimia avustuksia
joka ainoa vuosi muka ns.toiminnanjohtajan palkkoihin tiedon mukaan
siitä makstaan vuokrat että yhdistys voisi leikkiä yrittäjää.Nojaa suosimispolitiikka on hartolan iskulause niitä tuetaan joidenka toiminta on ihan hanurista.Koko yhdistyksen toiminta on kaikonnut kauas juuriltaan.Puljussa töissä ihan työkykyistä sakkia mutta siisti sisätyö mikä työ?kiinnostaa paremmin kuin oikea duuni olisikohan ilmoitettava työkkäriin tai Kelaan joku rotihan asioihin tulee olla.Kunnan komeilla laaditaan mainokset kunnan työaikana johan yhdenvertaisuuslakikin sanoo ketään ei saa suosia toisten kustannuksella.Suutuin niin paljon asiasta että tein poliisille rikosilmoituksen asiasta.Ps.Kuuluuko nykyaikaisen toiminnajohtajan kuvaan Facebookissa roikkuminen ja autolla jatkuva kruisailu?Ei moinen olisi tullut ennen kysymykseen.
Jään odottelemaan miten poliisi asiaan reagoi ja tulen vaikuttamaan siihen että valtakunnan tasolla Hartolan epäkelpo malli saa runsaasti negatiivista mainostilaa.
Kunnan oudot toimet
5
258
Vastaukset
- sdfgfdhgh
kuka on se toiminnanjohtaja?
ottaahan joutsakin 4 milj euroa lisävelkaa kun joutui maksamaan vippihallin takauksen 1 milj euroa ja samalla toimitusjohtaja nostelee jättipalkkoja em yrityksestä...kukaan ei puutu tai näe virhettä - Talonpojantytär
Eiköhän nämä pikkukuntien suosimiset ole ihan normaalia läpi Suomen. Kuntapäättäjien lapsukaisille taataan työpaikka ja yritysjohtajuus jotta rikkaudet pysyy suvussa. Ihan normaalia toimintaa sitten kartanonherrojen aikakauden.
- sdgsgsgsg
Minua mietityttää ainoastaan se, että onko Hartolan 4 h yhdistyksellä mitään muuta toimintaa kuin kirpputori? Kirpputori työllistää päätoimisesti kaksi työntekijää, joista toinen on toiminnanjohtaja ja toinen palkkatuella.
- TutkijaTarja
Hartolan kunta maksaa kirpputorin vuokrat,toiminnanjohtajan palkat mitään tekemättömästä työstä vai onko autolla kruisailu työtä tai koirien ulkoiluttaminen työajalla?Koko 4-H yhdistyksen voisi kuopata koko 4-H toimintaidea romutettu alkoi jo edellisen toiminnanjohtajan aikana.Siellä myös työssä henkilöitä jotka saavat työmarkkinatukea ja kirpparilta palkkaa asiat ovat työkkärillä tiedossa ja asiaa tutkitaan parhaillaan samoin poliisi tutkii muita kyseisen yhdistyksen asioita.Eiköhän ensivuonna olla viisaampia.Toki yritteliäisyyttä pitää olla mutta kulut oin hoidettava itse ei kunnan eikä muunkaan instanssin.
- palkanmaksaja
ihmetyttää myös noiden kunnan työntekijöiden esimiesten toiminta, ennenvanhaan esimies kertoi aamulla mihin kaveri tänään menee hommiin, nykyään sitä miestä ei näe ellei itse käy kunnantalolla.
työntekijöiden työpanos on lähinnä miten susta itse tuntuu ja viitsii tehdä,
oletteko nänheet täysmiehitystä esim perjantai klo 16 asti milloin palkanmaksu päättyy? useimmat on kaupassa jo 2 jälkeen ja nukkuvat ennen 16 kotona jo päikkäreitä, kukaan ei valvo kenellekkään ei kuulu kukaan ei näe tai ovat vaihtaneet paikkakuntaa hyvissä ajoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1637220Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142638Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481928Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901355Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271149- 711137
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.511117Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631113- 691017