Soteli pääsykoetulokset

Öhylbggu

Tehdään tästä virallinen soteli-tulosketju, kun tuloksia alkaa toivottavasti pian tulemaan!

257

15714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottelija100

      Täällä kovasti niitä odotellaan! Voisisi tuo saimaan amk laittaa vauhtia jotta saadaan kaikki sijoitteluun!!

      • Lfndnakeö

        Niinpä!!


      • Neurotic

        Kuolen odotukseen, sit ku nään et on uus viesti lisätty, hopes up, oiskoha tulokset tullu jo!!! No eipä.


      • kiiiiitän

        Viitsisitkö laittaa sen linkin mistä pääsee katsomaan sijoitteluaikatauluja?


      • Whaaaaat
        kiiiiitän kirjoitti:

        Viitsisitkö laittaa sen linkin mistä pääsee katsomaan sijoitteluaikatauluja?

        https://wiki.eduuni.fi/display/csckshj/Kelpoisuus-, esivalinta- ja koekutsulaskennat (syksy 2017) - suositusta noudattavat hakukohteet AMK

        Tuossa pitäisi olla oikea linkki. :) Käyn itse sitä koko ajan päivittämässä! Ei enää maltti ja keskittymiskyky riitä muuhun.


      • kiiiiiitän

        Jes,kiitos! :D


      • Äwäeödndnd

        En usko, että tänään tulee enää mitään tuloksia, mutta ilmoitelkaa tänne sitten heti kun tulee jotain


    • pöljääodottelua

      Eipä ole kaikilla ruksia kaikissa kohdissa, vaikka piti olla klo 15 mennessä....

      • Whaaaaat

        Samaa katsoin kans. :D


    • perhananperhana

      Jos mää nyt oikein katoin niin esim. metropolia ei oo kuitannut yhtään kohdetta että olis siirtyny sijoitteluun? Tosi rasittavaa kun kytistelin koko päivän suunnilleen varpaatkin ristissä että josko tulis valmista, mutta kun ei niin ei. Raah! Hitto vie jos oikeasti menee sinne perjantaille!

      • Ndkdkdnkdk

        Onpas kaikki. Oot kattonu väärin.


      • perhananperhanaa

      • pöjääodottelua

    • Oottavanaikaonpitkä

      Saimaan amk ei ilm koske määräajat :D
      Onhan siä jo 6 koulua 15:sta (ryhmä1) enää vailla julkaisua, tarkistuksetkin tehty. Saimaata ilmeisesti ootellaan...

    • Egkggkkg

      Viime kevään haun tulokset Turun amk:sta tuli 2 päivää ennen "virallista" päivää vai mikä nyt lie, mutta kuitenkin kovasti odotan myös josko huomenna tulokset tulis! Vaikka pääsykoe meni ihan metsään mutta kuitenkin olis kiva saada vastaus :D

      • jgkjh

        Laurean uuden opiskelijan sivut on julkaistu ja siellä sanotaan, että valituille on lähetty s-posti. Onkohan kukaan saanut sitä tänään? Ainakin opintopolussa lukee edelleen, että opiskelijavalinta kesken.


      • Minskuli761
        jgkjh kirjoitti:

        Laurean uuden opiskelijan sivut on julkaistu ja siellä sanotaan, että valituille on lähetty s-posti. Onkohan kukaan saanut sitä tänään? Ainakin opintopolussa lukee edelleen, että opiskelijavalinta kesken.

        Sivu uusille on tehty vain valmiiksi, vielä ei ole tuloksia julkaistu. Alla Laurean sivuilta kopiotua:

        24.11.2017

        Valintojen tulokset julkaistaan. Sinulle lähetetään sähköinen tuloskirje siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut hakulomakkeellasi.

        Laureasta opiskelupaikan saaneille on koottu kaikki opiskelupaikan vastaanottamiseen, tarvittavien tutkintotodistusten ja/tai työtodistusten toimittamiseen ja opintojen aloittamiseen liittyvät ohjeet Uuden opiskelijan -sivuille.


    • ihanmalttamaton

      Ei varmaan enää tänään tuloksia julkaista? Pitääkö tässä nyt malttaa huomiseen asti odottaa!

    • Kdkdidk
    • Turhauttaa

      onko muita jotka oottaa Xamkilta tuloksia?

      • Odotellaan

        Odotan myös xamkiin tuloksia ! SH ja sosionomi entäs siellä?


      • Turhauttaa

        Sh puolelta odottelen


    • eppäilen

      mitä tarkottaa opintopolussa peruuntunut, aloituspaikat täynnä :( oli päivittynyt nyt iltapäivällä..

      • Kysyvähh

        MitäMitä, mihin hait?


      • jaiks111

        Siis ihan siellä suoraan näkyi eikä millään ctrl shift i kikkailulla? Mihin hait?


      • Tuirak

        Se tarkoittaa että ollut varasijalla,mutta kaikki opiskelupaikat on täytetty eikä varasijoilta enää oteta.


      • eppäilen
        Tuirak kirjoitti:

        Se tarkoittaa että ollut varasijalla,mutta kaikki opiskelupaikat on täytetty eikä varasijoilta enää oteta.

        hmm... miten on kaikki paikat ehditty täyttää kun muutama viikko aikaa kuitenkin vastaanottaa paikkansa? ja jos tänään juuri ja juuri tulokset ehtivät julkaisuun....


      • jjgoprg

        1. sinut on hyväksytty johonkin ylempään hakukohteeseesi tai jos

        2. hakukohteen kaikki aloituspaikat ovat täyttyneet, eikä pistemääräsi ole riittänyt opiskelupaikan saamiseen.

        Jompikumpi noista sulla syynä,


    • näinpähänse

      eppäilen se tarkottaa että pisteet ei riittäny ja sun kohteessa ei oo jono varasija jonotusta käytössä ollenkaan.

      • Mietinvaan3

        Tyhmä kysymys varmaan, mutta mitä se tarkoittaa, et ei ole käytössä varasijojen jonotusta? Entä jos joku hyväksytyistä pääsee vaikka ylemmälle hakutoiveelleen?


      • Tuirak
        Mietinvaan3 kirjoitti:

        Tyhmä kysymys varmaan, mutta mitä se tarkoittaa, et ei ole käytössä varasijojen jonotusta? Entä jos joku hyväksytyistä pääsee vaikka ylemmälle hakutoiveelleen?

        Opiskelijoita otetaan enemmän kuin mahtuu. Kun aina keskimäärin x henkilöä jää pois niin sen perusteella otettu muutama ekstraa.


    • Ökkelipöö

      En kestä tätä odotuksen piinaa! Valintakoe meni ihan ok, tai sit aivan pieleen, eikä tiedä mitä edes odottaa...Koetan pakottaa itseni ajattelemaan ettei edes varasijat odota, mutta kaikki muut pitävät toivonliekkiäni yllä (tietävät miten tärkeää tämä minulle on). Haluisin vaa jo tiedon, että kuinka korkealta todella putoan enkä taaskaan pääse eteenpäin :( Ja miten paljon pitää kehittyä ensi kevään hakua varten...pitkä ja piinaava aika...

      • oispaperjantai

        Onkohan mitään järkeä venailla metropolian tuloksia ennen perjantaita..?


      • Opiskoi

        Metropolia on julkaisua vaille valmis niin tosiaan toivon ettei perjantaina vasta julkaista...


      • turhaodottaamitäämistää

        Varmaan turha odottaa mistään tuloksia tänään -_-


    • jokojokojokojo

      Koko tämä ilta mennyt katsoessa että onko opintopolkuun tullut uutta tietoa mutta jamk ja seamk edelleen opiskelijavalinta kesken... huoh.... josko jo huomenna saisi tietää. En millään malttaisi odottaa perjantaihin asti!

    • Reynai

      Voi helvetti tuun hulluksi ihan just tästä odottamisesta!!

    • sesiitä

      Mulla oli tullut tokasta hakutoiveesta Diakista, että olen XX varasijalla. Ykkösvaihtis Laurea näytttää vielä, että valinta on kesken, mutta eipä taida juuri olla mahiksia, jos tokaa noin huono varasija.

      • Oppimaan2017

        Myös mulla Diak kolmostoiveena ja huonoa varasijaa näyttää. Laurea taitaa olla turha toive 🙁


    • xxxxy

      Sama mulla. Diak 3. hakutoiveena ja ilmoitus tosi huonosta varasijasta tuli siihen.

      • Napunaaa

        Mikä ala?


    • voehanv

      Sama juttu, Diakiin päivittynyt huono varasija..

    • sesiitä

      Mulla sosionomi

      • xxxxyy

        Samoin mulla.


    • Vmitäaskaa

      Metropolia ja Laurea edelleen kerken, vittuuuu! -_-

    • kääääk

      Mä oottelen ykkösryhmän tuloksia Metropoliasta, tulispa ees huomenna! Piinaavaa tää oottelu...

    • Morjenstaensvuosi

      Joopajooo diak hylätty 😂 Oli 1 toive.

      Tuskin muista kouluista heruu jos tonne alin pistemäärä

      • pläähhh

        voi vitsi, tulispa metropoliasta jo tulokset!!!


      • Susseli123

        Mulla kanssa tuli diakista hylätty. En läpäissyt kokeen pakollista osiota ja oli mun 1 toive sh:ksi. :(


    • Sosionomiksi

      Diak sosionomi hakukohde 6. Varasija 120 😂

      • jaiks111

        Mulla diak sh 6. Edeleen lukee kesken.


      • Napunaaa

        Diakille tuli nyt rasti siihen julkaisukohtaan! Että luulisi olevan jo. Nyt muutkin amk:t vauhtia! :D


      • confusedstudent
        jaiks111 kirjoitti:

        Mulla diak sh 6. Edeleen lukee kesken.

        Mulla diak sh 5. ja lukee myös kesken. Miksköhän?? :/


      • Miina07
        confusedstudent kirjoitti:

        Mulla diak sh 5. ja lukee myös kesken. Miksköhän?? :/

        Mulla kans 6 vaihtoehtona ja edelleen Diakin kohdalla "kesken" Outoa..


    • confusedstudent

      Minulla on Diak 5 hakukohteena ja siinä lukee ''kesken''. :/ Miksi??

    • Inkailija

      No voi viulu. Diakissa sh varasijalle 113 🤣🤣🤣

      • 12228e7ee7e828

        Mikä diak, helsinki Oulu?


      • Inkailija

        Helsinki


      • Haluunkouluuun

        Hääh mullaki oli diak joku 3 toive ja lukee edelleen kesken


      • Buuhuus

        Mulla Diak Helsinki sh varasija 15, ja lukee kesken. Kaipa se perjantaina viimeistään on sit "valmis". :/


    • Sosionomiks

      Mulla näyttää 112. Varasijaa diakiin poriin. Voiko pitää paikkaansa että varasijoja edes noin paljoa ja oliko pääsykokeissa edes noin paljon väkeä kun aloituspaikkoja 30?

      • mahdollistaon

        on mahdollista jos diak tekee valintayhteistyötä jolloin osa hakijoista on ollut toisen koulun tai alan kokeessa ja tullut sieltä valituksi yms


    • Jkghj

      Itsellä Diak Sh monimuoto 2 vaihtoehto ja varasija 60😂 no parempi tietää niin loppui tämä piinaava odottelu.Ensi vuonna uudestaan?😬

    • Shmoni

      Onko se siis nyt niin jos Diak oli mulla vika vaihtoehto ja olen 42.varasijalla, niin en ole voinut tulla valituksi mihinkään ylempään vaihtoehtoonkaan? 🤔

      • nezzz

        vähän vaikuttaa siltä :( mutta en lyö lukkoon mitään tietenkään ja jos sulla oli eri valintakoeryhmistä aloja mihin hait niin silloin ainakin mahista :)


    • Miiia876

      Mites ku mulla 1-4 vielä kesken. 5-6 diak ja lukee että sinua ei valittu, et osallistunut valintakokeeseen. ja olin siis ylemmän vaihtoehdon kokeessa :-[

      • nezzz

        muistaakseni ne laittaa noin joka tapauksessa jos ei ole ollut juuri siinä kokeessa vaikka olisit ollut saman valintakoeryhmän kokeessa :)


      • jokuinenjoku

        Mulle ei laitettu mitään, vaikka kävin ylemmän vaihtoehdon kokeessa ja Diak oli viidentenä. Lukee edelleen ''kesken''.


    • Huhhh

      Savonia ruksinut hyväksytty ja julkaistu!

    • Mineca

      Diakista opiskelupaikka myönnetty! :O :'D

      • jhd

        Täällä myös lukee Diakin kohdassa toinen hakuvaihtoehto "hyväksytty"! :)


      • Pölhötsi

        Savonia julkaisi jo eilen illalla. Pääsin!!! Jeee :)


    • OlenRobotti

      Opintopolkua ladattaessa virhe, yritä kohta uudelleen?! :O

      • Mävaan865

        Sama. Olisko serveri kaatunu.


      • KÄRSIMÄTÖN---

        mulla sama!!


    • Gatagat

      Kyllä mulla toimii 🤔

    • ddah

      Mulla toimii, ja edelleen ihan yhtä kesken ku ennenkin :F

    • äsämoo

      Mulla oli sama. Nyt taas toimii.

    • Pöpölikh

      Onko kukaan helsingin diak hakenut saanut tuloksia?

      • Katarr

        Opiskelupakka vastaanotettu Hki Diak täällä!


      • Mineca
        Katarr kirjoitti:

        Opiskelupakka vastaanotettu Hki Diak täällä!

        Jess, onnea vielä sulle myös Katarr! Päästiin siis sisään molemmat! :)


    • Xxxvarasija

      Tietääkö kukaan millaisilta varasijoilta on mahdollista nousta?

      • malttamaton1

        Riippuu tosi paljon mihin hakee.. Uskoisin, että esim. sairaanhoidossa on varasijoilta mahdollista päästä jonkin verran.. Itse olin ensihoidossa viime keväänä varasijoilla ja sijoilla nousin koko aikana vain yhdellä.


    • Hätähousu1

      Turun amk koittakaa nyt jo pistää jotain tuloksia pihalle 😤😤😤

      • Eijaksaenääää

        No niimpä! Mikä kestääää


    • enjaksaodottaa

      Xamkista tullu nyt myös tulokset! Ekaan hakukohteeseen Saimiaa ootan edellee🙄

      • Jocha

        Mulla xamk varasija 15 ja saimiaa odotan vielä mäkin. Mutta luulen, että Lappeenrannassa kovempi taso, kuin Kotkassa.


      • enjaksaodottaa

        toivottavasti ei olis😭 olin jotenki ihan asennoitunut jo valintakokeen jälkeen et kyllä mä pääsen mut nyt näyttää pahalta kun xamk varasija 28 ja turku 18.. ja ensihoitoo siis molempiin


      • Jocha

        Mulla molemmissa sh. Katotaan kuin meidän käynee.. tsemppiä!


      • drtyuujkl

        Viime vuonna Saimiasta tuli to aamuna tieto. Tsemppiä!


      • Enska951
        enjaksaodottaa kirjoitti:

        toivottavasti ei olis😭 olin jotenki ihan asennoitunut jo valintakokeen jälkeen et kyllä mä pääsen mut nyt näyttää pahalta kun xamk varasija 28 ja turku 18.. ja ensihoitoo siis molempiin

        Haha, oon heti sun perässä :D


    • Kääkk

      Diak Oulu sh monimuoto varasija 2!!!! Onkohan mittään toivoa sisällepääsystä...

      • Onneaa

        Hyvin todennäköisesti pääset👍😊


    • Järkyttynyt

      Diak varasija 222.. en tajua.. miten voi olla noin surkea!?

      • kissakala1

        Tiedän tunteen! Valintakoetilanne meni omasta mielestä hyvin, tuloksena varasija 76...


      • Tuirak

        Mä olin kans ihan varma että heittämällä sisään. Märkä rätti naamalle, varasija 80. Huoh.


    • jouhbnjkbjkbjk

      samk sh varasijalle 12 .. onko mahiksii? ja treelle sh 77 sija

      • Napunaaa

        Mitääh, onko muut saanu Tamkin tai Samkin tuloksia? Mulla lukee molemmissa edelleen kesken!


      • jouhbnjkbjkbjk

        what sekoileeko mun sivusto vai mikä tässä ny mättää :D mul näyttää kesken ja sit noi varasijat


      • hippulontti
        Napunaaa kirjoitti:

        Mitääh, onko muut saanu Tamkin tai Samkin tuloksia? Mulla lukee molemmissa edelleen kesken!

        Mulla ainakin tamk sosionomi vielä kesken.


      • jouhbnjkbjkbjk

        harmittaa kun ei tuonne poriin kuitenkaan pääse 12 varasijalta.. syksyn haus kuitenki vähemmän hakukohteita yms...


    • ööm12

      Näköjään sairaanhoitajille tullut tulokset. Hain sosionomiksi ja itsellä näkyy kaikissa kohteissa, että valinta on vielä kesken. Tulispa tulokset pian :D

    • odotellaanodotellaan

      Lamkista varmaan turha odotella tänään mitään.. :/

    • Jeesusvihdoin

      Metropolialta tullu!! Kätilö 32. varasijalla ei varmaan mitää mahiksia?:/ sairaanhoitaja kakkosena ja sinne hyväksytty.

    • niinonnellinen

      Pääsin metropoliaan ensihoitajaks!!!!!

      • UteliaSvain1

        Teitkö valintakokeen metropoliassa?


      • niinonnellinen

        Joo tein :)


    • niinjoo100

      xamk julkaisi. vai joko tuli aiemmin siletä?

    • sdfwes

      Eikö Laurea vielä valmis SH puolella? Itsellä Diak ja Metropoliassa näkyy jo varasijat, nyt vain haluaisin tietää tuon Laurean, en tänä vuonna siis tule pääsemään, mutta inhottaa odotella vielä vähän sitä lopullista tulosta. Vauhtia Laurea!

    • lkgk

      Metropolia valintaryhmä 2, onko joku saanut sieltä tuloksia?? Ja millä pisteillä?

      • zöirsugkjhzndfoli

        Minä sain, pääsin bioanalytiikkaa opiskelemaan! :D


      • Bioanalyytikoksi

        Minäkin pääsin bioanalytiikkaan, en olis uskonut!!! 😂😂 Pisteistä mulla ei ole tietoa, pelkästään opintopolussa ilmoitus että opiskelupaikka myönnetty.


    • mitäpä100

      valmista pitäisi olla kaikissa paikoissa. mutta vain neljästä tulokset tulleet..

    • Faklakdj654

      Turusta tullu

    • sotelihakija

      Kannattaakohan enää odotella muista kouluista tuloksia tänään? Et onko mahdollista et viel tähän aikaan joku julkistais?

    • Höitaja22

      Mistä tietää et valmista pitäs olla kaikissa paikoissa?

    • niinavaan

      Kun tänään klo 15 oli se eräpäivä millon piti olla kaikki pisteet tarkastettu ja sijoitettu.

    • Eeek

      Sosionomeista ei oo tullu tuloksia kun oamk ei oo tarkistanu vielä

      • hippulontti

        Onhan siellä muut jo julkaissu noita tuloksia. Savonia, Xamk, Diak. Valintaryhmässä 4.


    • Keväälläuusiks

      Pori Diak, monimuoto diakoniatyö varasijana 32. Keväällä sit uusiks :s

    • Metropoliaa

      Metropoliaan pääsin sairaanhoitajaks, onko muita sinne päässeitä?

      • opiskoi

        Sh monimuoto täällä:)


    • Oamk

      Diak Oulu varasija 31. Se oli mun toinen hakuvalinta, oamk ja Kemi ei vielä ilmoittaneet. Onko siis mitään mahdollisuutta että olisin päässyt 1 tai 3 vaihtoehtoon suoraan kun olen varasijalla diakiin? Ei varmaan :(

    • epätoivoiinen

      Mä oon Turun sosionomille varasijalla 36, ykkösenä oon kuitenkin hakenut Saimaan amkiin ja kakkosena SeAmkiin. Kannattaako pitää toivoa yllä, et onkohan mahdollista et oisin päässyt noihin ylempiin? Kun Turkuun kuitenkin kovempi taso...

    • onnellinenjjdfhfdh

      Metropoliaan fysioterapeutiksi!!!!!!! Unelmien täyttymys! Jes!!

      • iiiiiiik

        vau onnea!!!!!!


    • Jännittäää

      Oonko ainoo jolla ei näy vielä metropolian tulokset??
      Diak on mulla kolmantena ja oon varasijalla 38... ekana on laurea hyvinkää ja toisena laurea otaniemi, SH siis. Onkoha mitään mahiksia?

      • hippulontti

        Metropolia ei oo vielä julkaissu niitä 4 ryhmän valintoja, ei mullakaan tuo sosionomi vielä näy.


      • Lalamk

        Näkyykö sulla jo laurean tulokset?


      • Jännittäää

        Mut sairaanhoitajahan on 1 ryhmäs ja siel sivustossa oli raksi et ne on julkaistu


      • Jännittäää
        Lalamk kirjoitti:

        Näkyykö sulla jo laurean tulokset?

        Ei näy niitäkää


      • hippulontti
        Jännittäää kirjoitti:

        Mut sairaanhoitajahan on 1 ryhmäs ja siel sivustossa oli raksi et ne on julkaistu

        Mulla oli menny ohi tuo että oot siis sh:ksi hakenut. Ne on joo julkaistu, en tiedä miksi ei näy. Laurea ei oo vielä julkaissut, mulla myös sinne haku. Sosionomiksi tosin.


    • Sosionomiksi

      Kuinkakohan paljon vaikuttaa jos on viimesessä vaihtoehdossa huonolla varasijalla? Et onkohan mahollisuutta päästä vielä muualle?

      • Jjjjjoooo

        Samaa miettinyt


    • Itkutuloo

      Ketään Metropolian suuhygienistiksi päässeitä? Varasija 14 täällä ja ahdistaa...kuulemma edes varasijalta 1 ei pääse sisään :(

      • SyyhyggariTammikuu2018

        En halua masentaa sua, kerron vaan tuntemuksistani, mutta oon vaan niin onnellinen - pääsin Metropoliaan suuhygienististiopiskelijaksi. En tiedä miten päin oon, kun oon niin tohkeissani. Varasijoista ym. ei mitään hajua.


      • tammikuunOpiskelija

        Mä pääsin myös, ihan parasta! :)


      • Itkutuloo

        Kiinnostais teiän haastattelut, saitteko suunvuoroa ja mite usein?


    • Apuaaap

      Tietääkö kukaan miksi mulla näyttää kaikkiin haku kohtiin kesken, vaikka diak ja xamk on jo ilmottanu ja monet juhlinu jo paikkaa? Laurea mulle on vielä 1 ja 2 sekä metropolia 3.

    • Empijä

      Jos on varasijalla 1. hakukohteeseen, niin voiko silloin saada opiskelupaikkaa alempiin hakutoiveisiinkaan? Miten toi menee? Niistä ei ollut vielä tullut tuloksia.

      • sotelihakija

        Siis sä pääset siihen ylimpään hakukohteeseen mihin sulla riittää pisteet. Jos et pääse varasijalta ensimmäisessä hakutoiveessasi, niin voit päästä alempiin jos niihin riittää pisteet.


      • Nfkfk

        Samaa mietin minäkin


    • Empijä

      Kiitos sotelihakija! Jatketaan jännäystä.

    • pääsenkö

      tietääkö kukaaaan kokemuksesta, onko mahdollisuutta päästä sisään jos on 10. varasijalla ekaan hakutoiveeseen??

      • 4534545r345

        On mahdollisuus.


      • Pääsenkö

        Kuinka suurella mahiksella? Ootko ite päässy? Kysyn vaa ku kauhee stressi nyt iskeny, turhauttais tosi paljon jos nyt jääki kymmenestä hahah


    • 675869t789t8e4

      Turun amk sh? Salon tai Turun toimipiste? Onkohan tullut jo? (en pääse tällä hetkellä opintopolkuun...)

      • Åbosh

        On tullut mulle ainakin. :) turku sh päivätoteutus oli mulla ykkösenä ja sinne pääsin.


    • skspdkd

      Laurea julkaissut tulokset!

      • hippulontti

        Osan niistä, 4 valintaryhmää ei vielä..


      • skspdkd
        hippulontti kirjoitti:

        Osan niistä, 4 valintaryhmää ei vielä..

        Eikun niin onkin... No mutta 1 ryhmän tulokset ainakin on tullu!


    • Hlöi

      Onko porvooseen

      • porvoosh

        Pääsin ainakin Porvoo sh :)


      • Tulisjo

        Äääk mulla näyttää vielä että valinta kesken, mistäköhän johtuu, näkyyköhän huomenna sitten tulos? Voiko olla mitenkään esim. silleen että niille tulee tulos ekana jotka ovan päässeet kyseiseen kouluun, terveisin hermoilija :D


    • jännittääliikaa

      Onkohan turha toivoa tälle illalle enää 4. ryhmän tuloksia?

      • Tuirak

        Taisi mennä huomiselle x[


    • Öööh

      Tyhmä kysymys, mutta mitä on valintaryhmät 1 ja 4? En mä muista hakeneeni missään numeroryhmässä. :D Niin tai näin, Laurea on itsellä kesken, mutta tiedän tuloksen muutenkin.

      Jos tuonne hakee uudestaan, niin tässähän ilmeisesti pystyy kikkailemaan niin, että pyrkii tekemään pääsykokeen ihan muualla kuin Laureassa, mutta pistää silti Laurean ykköseksi. Aivan hölmöläisten systeemi.

    • Åbosh

      Tuonne jonnekin toiseen keskusteluun kirjoitin jo, mutta kirjoitetaan tännekin. :D Turkuun on nyt siis mut hyväksytty ja sh-paikka vastaanotettu. Muut turkulaiset saaneet jo tuloksia?

    • Jeeejee

      Tänään tuli neljän aikaan s-posti ja opintopolkuun että opiskelupaikka myönnetty tamk sh monimuotoon

      • Eivoitietääei

        Mää pääsin 12. Sijalle varalle, sh .. onkohan mitään mahkui päästä ? :)


      • Eikiva

        Ite sinne varasijal 14 voiku pääsisi :(


      • Jeeejee

        Tamk sh monimuodon pitäis liikkuu ainakin yhden sijan, kun ilmotan itseni poissaolevaks :)


    • Tyhmäkysyy

      Minäkin esitän tyhmän kysymyksen!

      Voiko saman oppilaitoksen sisällä suorittaa opintojaksoja toisessa saman koulun kampuksessa? Kyseessä Laurea.

      • Thopiskelija

        Pystyy jos opintojaksolle jää tilaa ’ylimääräiselle’. En kuitenkaan usko että esim. Lohjalle hyväsytty saisi suurinta osaa suorittaa Tiksissä/ Otaniemessä. Millainen tilanne sulla on?


      • sh-opiskelija

        Ite ku pari vuotta sit yritin kampusten välistä siirtoa niin sanottiin et perusopinnot (eli noin 2 vuotta) olis suotavaa suorittaa omalla kampuksella mut syventävät missä vaan, niitähän ei edes mee kaikkia kaikilla kampuksilla.


    • Entaidasitpäästä

      Hei Turkuun päässeet! Tuliko teille s-postia vai kävittekö katsomassa opintopolusta?

      • Åbosh

        Itse kävin katsomassa opintopolusta, sähköpostia en ole vielä saanut.


      • Entaidasitpäästä

        Pääsin Turku Sh-monimuoto!!! Sähköposti tuli ja paikka vastaanotettu.


    • odottavanaika

      Koska se sposti missä omat pisteet on tulee?

    • Entiiä7

      Mulla lukee laureaan 3 varasija.. kesken

    • marya03

      kellekkään tullu metropoliasta SÄHKÖPOSTIA? en ite pääse kattomaan opintopolkuun ku käytin paniikissa kaikki avainluvut loppuu :'''(

      • kldklk

        Ei oo tullu sähköpostia. Ite en kans pääse nyt opintopolkuun ja tiedän että omat tulokset on jo siellä :( Kahdeksalta aamulla ja illalla piti lähteä automaattiset s-postit, mut eipä oo näkyny :(


      • Cinny

        Mullekaan ei tullut meiliä mutta Opintopolussa oli kyllä tieto hyväksymisestä..?


    • hippulontti

      Heippa! Vinkkinä sosionomiksi tampereelle hakeneille; saatiin silloin pääsykokeessa se salasana www.paamaara.com sivulle mistä nähdään ne meidän valintakokeiden tulokset. Ne näkyy jo! Voi ainakin käydä fiilistelemässä pisteitä, vaikka ei valintaa ole vielä julkistettukaan! :)

      • hhuohh

        Kiitti vinkistä!

        Noilla tuloksilla ei kyllä jatkoon mennä. Eipä tarvii ressata enää :D


      • hippulontti
        hhuohh kirjoitti:

        Kiitti vinkistä!

        Noilla tuloksilla ei kyllä jatkoon mennä. Eipä tarvii ressata enää :D

        Miten meni? :D Ite sain 61/70 ni vähän kyllä oottelen kutsua... :D


      • hhuohh
        hippulontti kirjoitti:

        Miten meni? :D Ite sain 61/70 ni vähän kyllä oottelen kutsua... :D

        OHO!
        Varmasti pääset noilla pisteillä! Onnea jo etukäteen ;)

        Ite sain 37... Syytän jäätävää päänsärkyä joka häiritsi keskittymistä koko koepäivän :D
        Mutta joo, ei muuta kun työnhakuun, jotain pitää alkuvuodesta tehdä kun äitiysloma loppuu.


      • hippulontti
        hhuohh kirjoitti:

        OHO!
        Varmasti pääset noilla pisteillä! Onnea jo etukäteen ;)

        Ite sain 37... Syytän jäätävää päänsärkyä joka häiritsi keskittymistä koko koepäivän :D
        Mutta joo, ei muuta kun työnhakuun, jotain pitää alkuvuodesta tehdä kun äitiysloma loppuu.

        Keväällä vaan uutta hakua, jos sitten tärppäis. :) Ja joo, kyllä mä toivon että noilla pisteillä mennään, se on viime keväänä ollu rajana tuo 61, mutta syksyisin ne on aina alempana, ku oon noita hakijatilastoja kattellu. Eli pitäis päästä.. :D Huh. Luulin että meni ihan käteen se pääsykoe mutta ilmeisesti ei.. :)


      • hhuohh
        hippulontti kirjoitti:

        Keväällä vaan uutta hakua, jos sitten tärppäis. :) Ja joo, kyllä mä toivon että noilla pisteillä mennään, se on viime keväänä ollu rajana tuo 61, mutta syksyisin ne on aina alempana, ku oon noita hakijatilastoja kattellu. Eli pitäis päästä.. :D Huh. Luulin että meni ihan käteen se pääsykoe mutta ilmeisesti ei.. :)

        Mun täytyy odotella ens syksyn hakuun, kun keväällä ei monimuotohakua ole mikäli olen oikein ymmärtänyt? sopii elämäntilanteeseen paremmin monimuoto silloinkin.

        Mutta onnea sulle koulutaipaleelle! :)


      • hippulontti
        hhuohh kirjoitti:

        Mun täytyy odotella ens syksyn hakuun, kun keväällä ei monimuotohakua ole mikäli olen oikein ymmärtänyt? sopii elämäntilanteeseen paremmin monimuoto silloinkin.

        Mutta onnea sulle koulutaipaleelle! :)

        Ahaa, joo mä en noista niin tiedä :D En mäkään päiväopiskelua enää ees harkinnut. Ja kiitos, luulis sen kutsun tulevan, mutta oon iloinen kunnolla vasta kun sen oikeesti saan. :D


    • Ouluunkaipailen

      itsellä diak oulu sh monimuoto varasija 24.. olisin sinne halunnut mutta pääsin kyllä savonia sh monimuotoon, että opiskelupaikka joka tapauksessa saatu. Ei taida olla noin alhaiselta varasijalta mitään asiaa ouluun xd

      • Enkestö

        Mulla varasi ja ouluun 15 😥😥😥 kuumottaa


    • sisätautihoitsuksi

      Miten saa tietää paljonko on saanut pisteitä? Opintopolussa kun luki vain, että saa opiskelupaikan. Pisteetkin kiinnostaa.

      • Odottelija2

        Pisteet tulevat näkyviin tuloskirjeessä, joka lähetetään sitten sähköpostiin viimeistään perjantaina :)


      • Opintopolku

        Opintopolkuun tulee tuloskirje jossain vaiheessa.


    • Jännittää

      Paljonko tuli pisteitä?

    • Tulevath

      Pääsin sisään Metropoliaan terveydenhoitajaks :) oon niiin onnellinen<3

    • Käsittämätöntä

      Tikkurilan Laurea sh monimuoto! Oon niiiiin onnellinen!!!

    • MAAILMANPARASUUTINEN

      OTANIEMI LAUREA SH MONIMUOTO!!!! EI VITSI OON ONNELLINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Aaaapppuvva

      Onko SeAMK sössinyt kun ilmeistyi viiva "hyväksytty ja julkaistu" ruksin päälle valintaryhmä ykkösessä? 😱

      • Aaaapppuvva

        Joo! Ja nyt se ruksi on kadonnu sieltä kokonaantäältä APUVA 😱


      • Apapapapa

        Mulla lukee ainakin "peruuntunut " sh monimuotoon hain. Lukeeko sulla mitään?


    • Napunaa

      Jamk sh päivätoteutus täältä tullaan!! En vois juuri onnellisempi olla😍

    • helppiäÄ

      miten on mahdollista että mulla lukee osassa kesken ja osassa esim peruuntunut, vaikka kyse on saman koulun tuloksista? siis että joku älyäisi...:
      1. varasija 30. (jamk)
      2.peruuntunut (savonia)
      3.peruuntunut (jamk)
      4. KESKEN (jamk)
      5. KESKEN (savonia)
      6. KESKEN (seamk)

      nuo 1-3 tosin on päivätoteutuksia ja 4-6 monimuotoja.

      • Lkjhhf

        1 on esim sh ja oot siihen varasijalla. Voit kuitenkin päästä esim 4 sosionomi, niin siksi lukee kesken. Näin itse käsitän


      • helppiäÄ
        Lkjhhf kirjoitti:

        1 on esim sh ja oot siihen varasijalla. Voit kuitenkin päästä esim 4 sosionomi, niin siksi lukee kesken. Näin itse käsitän

        mutta siis taulukoiden mukaan esim seamk ja savonia on jo julkaissut kaikki opiskelijavalinnat, jamk ei vielä tuota yhtä monimuotoa. voiko siis johtua siitä että jamkin päätöstä odotellaan ennen kuin kaikki monimuotojen päätökset julkaistaan?


      • Liisaihm

        Jamk hakupalvelussa sanottiin etteivät ole julkasseet lopullisia tuloksia vaikka opintopolussa näkyy. Johtuen etteivät kaikki koulut ole julkaisseet tuloksia ja siitä esim.tämä peruuntunut teksti. Tulokset voivat siis muuttua!! Näin sanoottiin jamk hakupalvelussa!!


      • Öööhhh
        Lkjhhf kirjoitti:

        1 on esim sh ja oot siihen varasijalla. Voit kuitenkin päästä esim 4 sosionomi, niin siksi lukee kesken. Näin itse käsitän

        Siis voiko näissä jäädä "nalkkiin" valintakohteeseen yksi sen takia, että pääsee varasijalle xxx? Tuohan on aivan syvältä. Meneekö muka ykköskohteen varasija kakkoskohteen opiskelupaikan edelle? Vai mitä tuo "peruuntunut" tarkottaa?


      • Lfffglf

        Öööhhh, ei voi. Tuossa on kolme vielä kesken. Ei tässä oo enää kun päivä, odotelkaamutta rauhassa että loputkin tulokset tulee.


      • Terhine
        Öööhhh kirjoitti:

        Siis voiko näissä jäädä "nalkkiin" valintakohteeseen yksi sen takia, että pääsee varasijalle xxx? Tuohan on aivan syvältä. Meneekö muka ykköskohteen varasija kakkoskohteen opiskelupaikan edelle? Vai mitä tuo "peruuntunut" tarkottaa?

        Peruuntunut tarkoittaa että niihin et pääse. Paikat täytetty, ei voi päästä varasijoilta tai varasijatäyttöä ei käytössä. Et ole varasijanalkissa.


    • eijaksaenääodottaa

      Missä ihmeessä viipyy Laurean sosionomitulokset?

      • Missä22

        Ja metropolian?


    • missäneobn

      ja karelian kaikki valinnat :(

    • Halooi

      Missä viipyy sh hamkin ja laurean päivätoteutuksen tulokset???

    • Pettynyyyt

      Hei en päässyt mihinkään hakemaani,mut mistä saan tietää mun valintakokeen pisteet?? Tietääks kukaa, olin Turussa sh kokeessa

      • sdfsd

        tulee sähköpostiin huomenna


    • Kaverinpuolestakyselen

      Onko täällä henkilöitä jotka hyväksytty JAMK:iin sh päivätoteutukseen, eikä meinaa ottaa paikkaa vastaan?

    • niinmissäseon

      eikö tänään mitään tuloksia tule???

    • Santtu0000

      whaaat kävin kurkkaan päämäärän sivuilta ja sain 70/70 pistettä :D :D Voisko se kouluilmoitus jo tulla niin pääsis tästä jännäristä eroon. En ihan ymmärrä että mitä toi todellisuudessa tarkottaa. Onko mulla mahkuja päästä siis ekaan hakutoiveeseen. Huhhuh.

    • Sosselisos

      Jamk sh monimuoto sisällä ollaan. Ei hitto että oon ilonen!

    • hippulontti

      Ilmeisesti Lamkin 4 ryhmän tulokset tulleet, mutta ei näy mulla vieläkään mitään opintopolussa.. :D Onnea jo kaikille opiskelupaikan saaneille!

    • Eeek

      Nyt on vissiin valintaryhmästä 4 kaikki valmiit paitsi oamk, huh jännää!

      • Eeek

        Eiku voi hitto katoin väärin!


    • eituutänään

      ei ole tullu mitään tuloksia tänään? ilmoittaavat loput huomenna kai?

      • hippulontti

        Huomenna viimeistään. Ja tuli eilenkin niitä viimeisiä vielä joskus neljän aikaan, en vielä ite suostu luovuttaa tän päivän osalta. :D


    • Saavarmaanluovuttaa

      Osaako kukaan sanoa millasilta varasijoilta on mahollista päästä?

      • hippulontti

        Riippuu niin koulusta ja alasta, omassa pääsykokeessa yks tytteli sanoi et oli noussu toiselta varasijalta vaan sen yhden, eli jääny siihen 1. varasijalle, eikä koulupaikkaa saanut. Nyt yritti uudelleen. Mutta on kai se 10-15 vielä melko realistinen tässä vaiheessa, kun ei kaikille ole sitä koulupaikkaa ilmoitettu, jos siirtyvät korkeampaan hakukohteeseen yms.


      • hippulontti

        Ja nyt näköjään tullu laurean 4 ryhmän tulokset ja mulla ei näy niitäkään, kaikki kesken vaan.. Aaapuaa.


    • Yliiloinen

      Jeeee pääsin Tikkurilan laureaan sosionomi monimuotoon!!!

      • hippulontti

        Onnea. :D Mulla vaan vieläkin lukee valinta kesken, vaikka juuri samaan oon hakenutkin yhtenä vaihtoehtona.


      • Yliiloinen
        hippulontti kirjoitti:

        Onnea. :D Mulla vaan vieläkin lukee valinta kesken, vaikka juuri samaan oon hakenutkin yhtenä vaihtoehtona.

        Toivottavasti sullakin muuttuu se nopsaa hyväksytyksi!


    • Asddasd

      JAMK sh päivätoteutus! 👌😊

    • Iloinenporilainen

      Laurea hyvinkää sosionomi hyväksytty! Porin Diak 2. varasijalla vielä kuumotellaan jos sinne pääsisi :D

    • hippulontti

      Ei hyvää päivää mä saan hepulin tästä stressistä, melkein kaikki koulut jo ilmottanu, mutta tuo mun ykkönen tamk ei ja ei näy mulla laurean/lamkinkaan jutut vaikka ne on jo julkaistu. Sosionomi monimuoto siis joka paikassa. :D "Opiskelijavalinta kesken" ....

      • Rasputin2

        Täällä myös odotellaan tuloksia Tamkista. Ihan jäätävää 🙈


      • Rasputin2

        NYT oli tullut. Hyväksytty Tamk. JES!!!!


      • hippulontti

        JA NYT! Tamk sosionomi monimuoto ja hyväksytty!!!


      • Suhmuliini
        Rasputin2 kirjoitti:

        Täällä myös odotellaan tuloksia Tamkista. Ihan jäätävää 🙈

        Täällä myös yks Tamkin tuloksia odottava... Tulisivat nyt😱


      • Suhmuliini

        Täällä myös tamk sosionomi monimuotototeutus ja hyväksytty!!!!


      • hippulontti
        Suhmuliini kirjoitti:

        Täällä myös tamk sosionomi monimuotototeutus ja hyväksytty!!!!

        Mahtavaa, nähdään keväällä. :D Mä ravaan ympäri kämppää ja itken. Ei oo yhtään yli menny tää jännitys.


      • Suhmuliini
        hippulontti kirjoitti:

        Mahtavaa, nähdään keväällä. :D Mä ravaan ympäri kämppää ja itken. Ei oo yhtään yli menny tää jännitys.

        Jeeee! Ja keväällä tosiaan nähdään! Aika uskomatonta kyllä, huh :D


    • Katarr

      Hei onko kukaan Diak helsinkiin päässyt saanut s-postia esim hyväksymiskirjettä tai pisteitä? Itselle ei ole tullut mitään vaikka otin paikankin jo vastaan :(

      • Ettämitenkä

        Mulla lukee Hyväksytty (2. toive, ensimmäisessä varasija 17.) ja en ole saanut kirjautumis -laatikkoa enkä kirjettä. Tuleekohan ne huomenna? Toi tiedon määrä on niin valtava että oon jo ihan sekasin ja vähän paniikissa.


      • VanhaKäpy

        Mulle tuli eilen sähköpostiin hyväksymiskirje, pääsin kylläkin Ouluun. Kysyin pisteistä Diakin sivujen kautta ja huomenna kuulemma näkyy Opintopolussa ja sähköpostilla pitäisi tulla myös. Omat pisteet sain vastauksen mukana 🙂


      • Djp

        Nyt tuli sähköpostissa tieto hyväksymiskirjeestä, Helsinki Diak. :)


      • Katarr

        No niin nyt oli tullut minullekin ! :)


      • Ettämitenkä

        Illalla tuli kuin tulikin sitten. Nyt on ilmoittauduttu Helsinkiin :)


    • Lanttuliii

      Tamk sosionomi monimuoto ilmoittautuu mukaan hehkutukseen! Huikeeta!!!

    • Djp

      Katarr, ei ole vielä tullut mullekaan. Tulee varmaan viimeistään huomenna. :)

    • Djp

      Katarr ja Ettämitenkä, ootteko jo ilmoittautuneet läsnäolevaksi lukukaudelle 2018?

      • Katarr

        Täällä on ilmottauduttu. :) Ja kirje siis tosiaankin oli tullut.


      • Djp

        Sitten onkin edessä ahkera infopaketteihin tutustuminen :) (aloitin jo eilen :) ).


      • Ettämitenkä

        Yritin kännykällä vastata mutta ei jostain syystä näy täällä :/ Juu, paikka vastaanotettu ja ilmoittauduttu lukukaudelle :)


    • Mjmjmjmj

      Ihan parasta, Metropolia Kätilötyö kutsuu! Hei mitkä olikaan pääsykokeen maximipisteet? Oliko 70?

      • Nappejeijj

        Jess siellä tavataan!! Ja oli maximi 70


      • Mjmjmjmj

        Mahtavaa, nähdään tammikuussa! Ja kiitti!


    • äsämoo

      Saako jostain tietää tarkemmin miten pisteet on jakautunut? Tai ainakin että miten ne tehtävät on menneet?

    • Öööhhh

      Mä en ihan ymmärrä noita tuloksia. Varasijalla 166 (haha) Laureaan sosionomiksi (verkko-). Jos hakijoita oli pääsykokeessa kaksinkertainen määrä valittuihin nähden eli noin 60, niin miten on edes mahdollista olla tollasella varasijalla? Eiks varasijoja pitäis tällöin olla noin max 30? No, kai tässä iskee nyt se valintayhteistyö eli suoraan Laureassa hakijoita on tuplat, mutta koko maasta tulee lisää erilaisilla kokeilla.

    • Pat123

      Onko fysioterapiaan hakijoita? Miltä varasijalta olisi mahdollista nousta Saimaan AMK:hon?

    • niii123

      Kellään tietoa onko Laureaan Hyvinkäälle ees mahkujakaan päästä sh 6 varasijalta?

    • Jjaaakk

      Onko sähköpostia tullu metropolian sosionomiin?

      • Metropoliaan

        Joo tuli.


    • tahtookouluun

      Varasijalla 1 sh monimuotoon... ja varasijalla 2 sh päivään. Valakaa muhun uskoa onko mahiksia päästä??

    • Pööpötipöökgkg

      Pisteet riitti mulla Hyvinkäälle sosionomiksi (kokeesta 53p) ylemmät vaihtoehdot (Diak, metropolia, Tiksin Laurea) varasijat oli jotain 16-37. En alkanu elättelemään toiveita varasijoilta kipumisesta niin otin paikan vastaan. Jälkikäteen ajateltuna olis ollut mielenkiintoista nähdä olisiko varasija paljonkin laskeneet.

    • Hmmmh

      Oon itse tekemässä oikaisupyyntöä, joskaan opiskelupaikkaa en silti voi saada. Periaatteesta kumminkin, koska pari selvää virhettä kävi pääsykoetilanteessa järjestäjien taholta. Laurea vaikuttaa kuitenkin haluavan pimittää tarkempia tietoja pääsykokeesta niin kauan, että oikaisupyyntöä ei ehdi enää kunnolla tekemään. Jos ei onnistu ketään saamaan luurin päähän 1.12. parin tunnin sisällä, niin se on sitten voi voi. Tällöinkään ei saa mitään mustaa valkoisella, koska puheluhan on vain suullista eli eipä siitä itselle jää mitään käpälään todisteeksi. Onko tuo koko koulu vähän ihmeellinen? :-o

      • itsekinhakenut

        Sinulla on oikeus nähdä valintakoevastauksesi ja ottaa siitä kopio. Sinulla on oikeus siis saada tietää, mitä merkintöjä arvioijat ovat tehneet valintakoepaperiisi. Ei tarvitse olla pelkästään suullista tietoa siis.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe