https://wiki.eduuni.fi/display/csckshj/Kelpoisuus-, esivalinta- ja koekutsulaskennat (syksy 2017) - suositusta noudattavat hakukohteet AMK
Kaikki siis tarkistettu ja tseattu, julkaisu-ruksi enää puuttuu. Nyt jännittää!!!
Metropoliasta puuttuu enää se viimeinen ruksi!
7
904
Vastaukset
- Nzndbdbdvdb
Katsoin samaa!! APUA
- Jännittää
Pitääkö kaikkien koulujen julkaista samaan aikaan vai voiko tulokset sitten tulla millon vaan?
- Åoygg
Ainakin kaikkien koulujen pitää olla valmiita, ennenkun voidaan julkaista mitään.
- Tuloksetesiin
Päästäkäää Metropolia meidän piinasta!
- OdottavanAikaOnPitkä
Tietääkö kukaan paljonko hakijoita liiketalouteen (päivä/monimuoto) oli Metropoliaan tänä vuonna?
- Susseli123
Mulla ainakin tuli tulos jo diakista mutta metropolia vielä kesken.
- stressilaukesi
Sama täällä. Hyväksytty 2. hakutoive Diak sosionomi monimuoto, mutta 1. hakutoive metropolia sosionomi monimuoto vielää odotuttaa tulosta. Ihan sama sinänsä, mielellään menen kumpaan tahansa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089