Tietoa homoudesta eheytyminen/parantuminen?

Normallife

Hei!

Olen 26v nuori mies. Olen taistellut homoseksuaalisia ajatuksia vastaan koko elämäni. Välillä en siihen ole kuitenkaan pystynyt vaan olen sortunut myös harjoittamaan tätä "haureutta". Ko. ajatukset ovat tänä päivänä jo hälyttävän vahvasti voimissaan ja ne häiritsevät normaalia arki-elämääni.

Koko elämäni olen rakentanut heteroseksuaalisen identiteetin pohjalle. Ystäväpiirin, naissuhteet, harrastukset yms. minulla ei ole aikomustakaan käydä muuttamaan näitä asioita tämän halun mukaisiksi.

Tästä syystä kysynkin, että tietääkö kukaan mitään järjestöä/henkilöä/paikkaa missä olisi mahdollisuus yrittää parantua/eheytyä tästä? Löysin netistä Aslan/elävät vedet ry:n mutta en käsittänyt kunnolla, että miten esim. sinne saisi yhteyden tämän asian tiimoilta? Onko muita paikkoja kuin tämä?

Tiedän, että jotkut ovat sitä mieltä, että pitäisi vain hyväksyä asia ja ottaa se osaksi itseäni. Kuitenkaan itse en sitä halua. Tästä syystä pyydän, että asiallisia vastauksia ja jos jollain tiedon murusia tästä asiasta on kertokaa minulle. Haluan ainankin vilpittömästi yrittää.

20

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1978642

      Hei. Itse olen parikymppinen mies. Ajattelen, että en voi mitään sille että olen homoseksuaali. En kuitenkaan aio mennä suhteeseen toisen miehen kanssa, koska se olisi Raamatun vastaista.

      Voimia sinulle.

    • Random27

      Minusta on järjetöntä kuunnella raamattua enemmän kuin omaa itseään, jos asia ei ole laiton. Sinä olet aivan yhtä hyvä kuin heterot ja biseksuaalit. Mielestäni sinun pitäisi elää niin, että itselläsi on paras olla, ei kuunnella sokeasti raamattua, josta iso osa on ihmisten muokkaamaa ja jossa ei edes suoraan homouta kielletä. Sinun täytyy muistaa, että sinun elämäsi on omasi ei Jumalan. No loppujen lopuksi tämä asia ei ole minun, ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja että onnistut selvittämään ongelmasi tavalla tai toisella.

    • Tapaam

      Hei haluaisin tavata ja keskustella kanssasi

      • Normallife

        Tapaam. Jätä joku yhteystieto tähän niin otan yhteyttä.


      • Anonyymi

        Tapaam oletko mies vai nainen? Olen itse lesbo, mutta haluaisin olla hetero, eli normaali. Miehet vaan ei kiinnosta tällä hetkellä.


    • Jullervo

      Tarkoitat siis että homot ovat vähempiarvoisia kuin heterot. Just joo hei!! Ihan väärä palsta tämä sulle on. Kokeile jotain uskovaisten palstoja.

      • Jullervo

        Tarkoitin jotain heteroille tarkoitettuja kuten luterilaisuus palstaa.


    • Rehellinenhomo

      No huh huh. Kaikesta näkee että annat todella epä luotettavan kuvan itsestäsi. Elät täydellisessä valheessa naissuhteidesi. Tajuatko sinä yhtään minkälaista vääryyttä teet niitä naisia kohtaan joita käytät vain hyväksesi peittääkseen homoudesi? Eikö sinulla ole ollenkaan omaatuntoa? Mutta tuskinpa tuollainen tunteeton huijari etes tietää mitä omatunto on.

      • Ja idioottien kuningas on lempiaiheensa äärellä jälleen kerran...


      • Anonyymi

        Ymmärrätkö yhtään miten tyhmää ja loukkaavaa on tulla tuollaista höpöttämään!?
        Aloittajalle voimia ja siunausta!
        Jumalalle mikään ei ole mahdotonta!
        Hän, joka pystyy käskemään tuulta vaikenemaan, avaamaan sokeiden silmät, herättämään kuolleita ja on luonut kaiken, kyllä Hän pystyy pienen anovan ihmisen päästämään homoseksuaalisten halujen kahleestakin.
        Itselläni oli aikanaan myös epätoivottavia haluja, niistä olen päässyt.
        Oleellista ettei niitä ruoki eikä niille anna tilaa.
        Nykyään viehätyn vain vastakkaisesta sukupuolesta.
        Samaa sukupuolta oleva kaunis ihminen saa aikaan vain ajatuksen, "voi,kumpa itsekin näyttäisin tuolta".


    • tapaam

      hei normllife olet oikeilla jäljillä. siitä on mahdollista päästä voittajaksi

    • Nerokunos

      Homoksi ei synnytä, ei pedofiileiksi... Vaan luonnollisiksi. Ainoa oikea luonnollinen seksi, suhde ja inhimillinen muoto on mies nainen. Ei Suomen laki määrää mikä ihmiselle on tervettä ja parasta. Se on muuttunut, muuttuu ja aaltoilee kuin laiva merellä. Raamatun laki on ainoa oikea ja pysyvä laki ja se on neuvo, varoitus ja lopulta myös ateistin tuomio iänkaikkiseen kadotukseen eli Helvettiin. Sen sijaan Raamattun sanoma on Jeesukssen Kristuksen kautta vapaus synneistä, himoista, lankeemuksista ja avain iänkaikkiseen elämään. Jeesuksen päälle heitettiin ihmsten syntivelat, hän sovitti syntimme. Hän on ovi iänkaikkiseen elämään.

      Jumala sinua siunatkoon mies ja auttakoon sinua vapauteen homouden kiusauksista. Apu on varma, luja ja ikuinen. Voit lähettää rukouspyynnön asiastasi. Sellaisia on internetissä. Kokeile.

    • Yhteiskunta.on.sairas

      Homous oli jopa rikos aikanaan. Mutta sairaushan se on miksi se myös ennen luokiteltiin. Sairaus se on edelleen, mutta miksi yhteiskunta välttelee tätä sairautta kärsivien hoitoa. Telkkaria kun katselee niin homoja heiluu vähän joka paikassa, ajelevat huumeissa ja jopa joistain tehty muka kansan suosikkeja.

      • Anonyymi

        Niimpä.
        Onneksi on vielä edes Aslan.
        Ehdotan että kaikki rukoilemme sen toiminnan puolesta ja jos mahdollista, voisi taloudellisestikin tukea heitä.
        He toimivat myrskyn silmässä, todella vainotussa paikassa yhteiskunnallisesti.
        On mahtavaa että vielä on edes yksi instanssi josta ihmiset voivat saada tukea asian kanssa .
        Jumalahan muutoksen ja avun ihmiselle antaa, ei aslankaan, mutta meitä on kehotettu nostamaan heikkoja ja auttamaan toisiamme uskonelämässä ja kaikessa.
        Kunnia jokaisesta eheytyneestä kuuluu yksin Herrallemme!

        En tiedä miten on. Jos ihminen etsii apua psykologilta tai terapeutilta traumojen käsittelyyn ja homoseksuaalisiin tunteisiin, saako hän sitä edes?
        Vai jankkaako terapeutti vain asian "normaaliutta".
        Pelkään pahoin että jankkaa.
        Semmoinen ei ainakaan muuta kuin suututa potilasta.


    • Anonyymi

      Katso TV/7 Tällaisia jotkut teistä olivat ennen. Kertoo seksuaalisuudesta eheytyneistä. Esitetty 14.2.2015. Kesto 130 minuuttia. Entisistä homoista siis. Englanninkielinen, tekstitetty suomeksi.

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä!
        Se löytyy netistäkin juutuupista :)


    • Anonyymi

      Homous on synnynnäistä kuten silmien värikin, eikä sitä voi syntymän jälkeen muuttaa. Siitä on lukuisia tutkimuksia maailmalla ja Suomessakin dosentti Markus J Rantala Turun Yliopistossa. Hön on ensin tutkinut aikuisten homomiesten aivoja ja myöhemmin sikiön aivoja äidin kohdussa. Raskauden 6-8 viikko on se jolloin aivot kehittyvät siten pitääkö miehistä vai naisista sukupuolesta riippumatta. Seksuaalista käyttäytymistä määrittää INAH3:ksi kutsuttu alue aivoissa hypotalamuksen alaosassa.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta tuo propaganda tämän ketjun kirjoittajia, kiitos vaan.
        Tuota samaa pätkää ilmeisesti sinä toistelet eri palstoilla, toki se on sallittua jos välttämättä haluat jankata.
        Voit puolustella itsellesi asiaa hautaan saakka, se ei kuitenkaan muuta sitä miten asia on Raamatun kirkkaassa puhtaassa valossa.
        Vaikka aivoissa olisi mitä, se ei muuta asiaa millään lailla.
        Jumalalle edelleenkin kaikki on mahdollista ja voin omakohtaisesti tietää että myös ei-toivotuista haluista on mahdollista päästä, jos haluaa ja Jumala sen vaikuttaa.
        Toivon vilpittömästi samaa kaikille asian kanssa kamppaileville uskoville, ja olkaa armollisia itsellenne totuudessa kuitenkin pysyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta tuo propaganda tämän ketjun kirjoittajia, kiitos vaan.
        Tuota samaa pätkää ilmeisesti sinä toistelet eri palstoilla, toki se on sallittua jos välttämättä haluat jankata.
        Voit puolustella itsellesi asiaa hautaan saakka, se ei kuitenkaan muuta sitä miten asia on Raamatun kirkkaassa puhtaassa valossa.
        Vaikka aivoissa olisi mitä, se ei muuta asiaa millään lailla.
        Jumalalle edelleenkin kaikki on mahdollista ja voin omakohtaisesti tietää että myös ei-toivotuista haluista on mahdollista päästä, jos haluaa ja Jumala sen vaikuttaa.
        Toivon vilpittömästi samaa kaikille asian kanssa kamppaileville uskoville, ja olkaa armollisia itsellenne totuudessa kuitenkin pysyen.

        >>se ei kuitenkaan muuta sitä miten asia on Raamatun kirkkaassa puhtaassa valossa.

        Raamattu on kasa paimentolaismiehen keksimiä hömppälöörä tarinoita. Todesta tätä opusta ei kannata ottaa.

        >>Jumalalle edelleenkin kaikki on mahdollista

        Jumalat ovat ihmisten keksimiä satuolentoja. Näihin satuihin ei kenenkään kannata sotkeutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>se ei kuitenkaan muuta sitä miten asia on Raamatun kirkkaassa puhtaassa valossa.

        Raamattu on kasa paimentolaismiehen keksimiä hömppälöörä tarinoita. Todesta tätä opusta ei kannata ottaa.

        >>Jumalalle edelleenkin kaikki on mahdollista

        Jumalat ovat ihmisten keksimiä satuolentoja. Näihin satuihin ei kenenkään kannata sotkeutua.

        Syyllisyytesikö se siellä herättää noin vahvan vastareaktion sille kun totuuden sanaa puhutaan?
        Vaikka koko mailma riettailisi ja ylistäisi sen normaaliutta, ei se poista sitä sisäistä omantunnon ääntä joka kertoo että tämä on väärin, sinunkin sisälläsi se on jos et sitä paaduta.
        Kaikki me ollaan syntisiä mutta oleellisinta on kuka maksaa syntivelkamme kun kaikki joudumme tuomiolle? Onko sinulla maksaja?
        Minulla on Kiitos Herran, Jeesus maksoi mun syntivelkani ja siksi mun ei tarvitse pelätä kuolemaa.
        Nämä ovat todellisia asioita joiden varaan ja mukaan elämä kannattaa rakentaa, joku vääristyneen seksin halu ei ole sen arvoista että pilaisi tämän elämän ja tulevan toivon.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe