Tietoa homoudesta eheytyminen/parantuminen?

Hei!

Olen 26v nuori mies. Olen taistellut homoseksuaalisia ajatuksia vastaan koko elämäni. Välillä en siihen ole kuitenkaan pystynyt vaan olen sortunut myös harjoittamaan tätä "haureutta". Ko. ajatukset ovat tänä päivänä jo hälyttävän vahvasti voimissaan ja ne häiritsevät normaalia arki-elämääni.

Koko elämäni olen rakentanut heteroseksuaalisen identiteetin pohjalle. Ystäväpiirin, naissuhteet, harrastukset yms. minulla ei ole aikomustakaan käydä muuttamaan näitä asioita tämän halun mukaisiksi.

Tästä syystä kysynkin, että tietääkö kukaan mitään järjestöä/henkilöä/paikkaa missä olisi mahdollisuus yrittää parantua/eheytyä tästä? Löysin netistä Aslan/elävät vedet ry:n mutta en käsittänyt kunnolla, että miten esim. sinne saisi yhteyden tämän asian tiimoilta? Onko muita paikkoja kuin tämä?

Tiedän, että jotkut ovat sitä mieltä, että pitäisi vain hyväksyä asia ja ottaa se osaksi itseäni. Kuitenkaan itse en sitä halua. Tästä syystä pyydän, että asiallisia vastauksia ja jos jollain tiedon murusia tästä asiasta on kertokaa minulle. Haluan ainankin vilpittömästi yrittää.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Hei. Itse olen parikymppinen mies. Ajattelen, että en voi mitään sille että olen homoseksuaali. En kuitenkaan aio mennä suhteeseen toisen miehen kanssa, koska se olisi Raamatun vastaista.

Voimia sinulle.
Ilmianna
Jaa
Minusta on järjetöntä kuunnella raamattua enemmän kuin omaa itseään, jos asia ei ole laiton. Sinä olet aivan yhtä hyvä kuin heterot ja biseksuaalit. Mielestäni sinun pitäisi elää niin, että itselläsi on paras olla, ei kuunnella sokeasti raamattua, josta iso osa on ihmisten muokkaamaa ja jossa ei edes suoraan homouta kielletä. Sinun täytyy muistaa, että sinun elämäsi on omasi ei Jumalan. No loppujen lopuksi tämä asia ei ole minun, ja toivon sinulle kaikkea hyvää ja että onnistut selvittämään ongelmasi tavalla tai toisella.
2
Ilmianna
Jaa
Hei haluaisin tavata ja keskustella kanssasi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tapaam. Jätä joku yhteystieto tähän niin otan yhteyttä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
Normallife kirjoitti:
Tapaam. Jätä joku yhteystieto tähän niin otan yhteyttä.
Hei tässä tapaam 0407032795
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tarkoitat siis että homot ovat vähempiarvoisia kuin heterot. Just joo hei!! Ihan väärä palsta tämä sulle on. Kokeile jotain uskovaisten palstoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tarkoitin jotain heteroille tarkoitettuja kuten luterilaisuus palstaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No huh huh. Kaikesta näkee että annat todella epä luotettavan kuvan itsestäsi. Elät täydellisessä valheessa naissuhteidesi. Tajuatko sinä yhtään minkälaista vääryyttä teet niitä naisia kohtaan joita käytät vain hyväksesi peittääkseen homoudesi? Eikö sinulla ole ollenkaan omaatuntoa? Mutta tuskinpa tuollainen tunteeton huijari etes tietää mitä omatunto on.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tietoa homoudesta eheytyminen/parantuminen?

Hei!

Olen 26v nuori mies. Olen taistellut homoseksuaalisia ajatuksia vastaan koko elämäni. Välillä en siihen ole kuitenkaan pystynyt vaan olen sortunut myös harjoittamaan tätä "haureutta". Ko. ajatukset ovat tänä päivänä jo hälyttävän vahvasti voimissaan ja ne häiritsevät normaalia arki-elämääni.

Koko elämäni olen rakentanut heteroseksuaalisen identiteetin pohjalle. Ystäväpiirin, naissuhteet, harrastukset yms. minulla ei ole aikomustakaan käydä muuttamaan näitä asioita tämän halun mukaisiksi.

Tästä syystä kysynkin, että tietääkö kukaan mitään järjestöä/henkilöä/paikkaa missä olisi mahdollisuus yrittää parantua/eheytyä tästä? Löysin netistä Aslan/elävät vedet ry:n mutta en käsittänyt kunnolla, että miten esim. sinne saisi yhteyden tämän asian tiimoilta? Onko muita paikkoja kuin tämä?

Tiedän, että jotkut ovat sitä mieltä, että pitäisi vain hyväksyä asia ja ottaa se osaksi itseäni. Kuitenkaan itse en sitä halua. Tästä syystä pyydän, että asiallisia vastauksia ja jos jollain tiedon murusia tästä asiasta on kertokaa minulle. Haluan ainankin vilpittömästi yrittää.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta