suosittelen ostamaan citroenin. kulkee ihan hyvin alamäkee jos joku työntää.
Citroen on hyvä auto?
4
525
Vastaukset
- Paouska
Citroen on paras ja kulkee. Suoralla miljoonaa jos on virtaa vehkeessä
Citroen on paras
- taneaho
Meillä on ollut useita sitikoita. Nyt on C5 autom ja C5 manu vm. 2002 ja 2001. Kummallakin ajettu yli 200tkm. Ei ole ollut ongelmia. Aivan normaaleja osien on ollut. Kumpaankin on vaihdettu kynkän laakerit. Se on pikku juttu. Työaika n. 2 tuntia ja rahaa menee n. 60 € kun ostaa SKF laakerit ja akselitiivisteet nettikaupasta ja tekee työn itse. Ei tarvitse erikoistyökaluja. Nosturi välttämätön tai mielikuvitusta.
Käyttäytyy upeasti ja on hyvin varusteltu. Automaatti vaihteisto on sama mitä käyttää mersukin onhan se saksalainen AL4.- dfghujik
olet huumori miehii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943