valitsen itse sen,, keille vastaan intuitiivisesti, laita kysymyksesi (max 2 asiaa) ja pieni kuvaus mielellään mukaan, niin katson mitä näytetään.
Katson kolmelle lyhyesti
24
405
Vastaukset
- Mitäodottaatulevalta
Miltä näyttää rakkausasiat punamustahiuksiselle naiselle? Muutoksia näkyvissä ja miten ne vaikuttaa tulevassa elämääni? Minkälaisena seuraava puolivuotta avautuu minulle-?
- yhaehkäkohta
Kivulias ero takana ja lapset kärsii isästään, kuinka menee tulevassa eli rauhoittuuko tilanne ja jos, niin miten? Kantaako mies vielä kaunaa? Kiitos tuhannesti jos vastaat..
Hei,
Ex miehelläsi näkyy olevan itsetunto ongelmia, jotka eronne on laukaissut esille. Näkyy addiktiomaista energiaa, ehkä alkoholin liikakäyttöä myös lapsien ollessa isällään. Nyt kannattaa tarkkailla tilannetta, että lapsilla on varmasti turvallinen olo. Älä kuitenkaan pyri liikaa kontrolloimaan miehesi käytöstä, pyri sensijaan saamaan keskusteluyhteys ja näenkin että sen häneen saat. Miehen käytös on kuitenkin ohimenevää ja kuten kerroikin, on pettynyt erostanne.
Saan kuvaa, että hänellä on sinua kohtaan vielä tunteita kuitenkin, joita pitää käsitellä. Siis ole valpas, mutta pyri sopuratkaisuihin (vie lapset siälleen kun tämä käyttäytyy heitä kohtaan hyvin eli on selvä). Saan kuvaa, että tilanne rauhoittuu kyllä ihan lähikuukausina. Saan kuvaa myös että exäsi on melkoisen pian uudessa suhteessa, joka parantaa haavat. Tällöin lapsien ja isän suhde pääsee myös korjaantumaan.- yhehkäkohta
Kiitos tästä, oikein meni tuo alkoholiongelma ja muukin, toivotaan että tilanne ratkeaa hyvin.
- Muutoksiamuttamitä
Kerro ne muutokset joita näytetään niin rakkauteen/ystävyysuhteet/kotiasiat? Olen hoitaja ja tummahiuksinen. Haluaisin löytää sen oman kullan kainalooni. Kiitos avustasi jo etukäteen.
- JFeliciano
Hei Kristallikello11
Olen ollut 11v täysin sokea ja nyt legurit ovat antaneet toivoa näön palautumisesta leikkauksen avulla, joka tehdään perjantaina. Saanko näköni takaisin? - vaalee34
Rakkaus.. tapasin hiljattain miehen joka kiinnostaa aidosti, mutta ovatko tunteet molemminpuoliset ja tuleeko meille suhde joka on onnellinen?
Hei vaalee34,
kyseisen miehen kohdalla aistin jotakin sellaista, joka viehättää hieman liikaa monia naisia. Saan kuvaa miehestä joka todellakin on viehättävä ja vetovoimainen, mutta jotenkin kuitenkin tulee kuvaa, että ei ole aivan täysin rehellinen eikä tapaile vain yhtä. Elikkä hänessä voi olla hukan naistenmiehen vikaa, näkyy
useampi nainen jota tapailee. Koet epävarmuutta hänen suhteensa siis aivan syystäkin, joten otahan selvää tästä tilanteesta, jotta et tule kokemaan turhaa pettymystä. Elikkä, ikävä kyllä en tämän miehen kanssa näkisi tulevan onnellista ja kestävää parisuhdetta.
Kuitenkin näkyy rakkautta olevan tulossa.. tässä on tilanne jossa on selvästi uusivuosi, että silloin tapaat miehen menneestä, jonka kanssa tunteet lämpenevät ja johon saatat luottaa. Elikkä, sinulle näkyy yllätyksellisiä tapahtumia rakkauden suhteen. Hyviä sellaisia, kaikki tulee järjestymään lopulta hyvin.
- Kukkaistäti
Rakkauteen ja terveyteen toivoisin tietoa
- Olisikojuhlattulossa
Tuleeko minulle vielä suhde jossa voin olla onnellinen? Näkyykö muuttoa ja olenko sitten onnellisten tähtien alla koska nyt ei siltä ole tuntunut hetkeen? Mitä siis näytetään?
- SyväSuru
Minulla on koko elämä huonosti. Lapseni on hylännyt minut, minulla ei ole ystäviä eikö rakkauttakaaan. Työ loppuu pian, ja hyvä niin mutta onko uutta jo näkyvissä? Tai mitään piristystä ankeaan elämään? Olen 40 vaalea nainen.
'sinun pitää antaa itsellesi ja muille anteeksi ja yrittää vapautua negatiivisesta kierteestä, johonka olet ehkä tahtomattasi ajautunut, mutta joka todellakin on korjattavissa. Koen, että lapsesi tulee
keskustelemaan kanssasi vielä asiat halki, ja voitte elää sovussa, vaikka raskaita asiota onkin taustalla, mutta voit tehdä itse aloitteen hänen suuntaan, mitään ei ole lopullisesti menetetty. Et ole tuomittu onnettomaan elämään, mutta nyt on valittava ne polut, joita pitkin kävellä. Kävelehän ihmisten ilmoille ja hymyile joillekin, vaihda pari sanaa. Näkyy, että tulet saamaan uusia ystäviä harrastuksian parissa, kun lähdet liikkeelle ja pyrit kohti onnea ja iloa. Näkyy vaalea naispuolinen ystävä jonka oma tilanne on samankaltainen, hän saattaa löytyä ystävähaun kautta. Rakkaus voi tulla elämääsi jo piankin, muta sinun on lähdettävä kotoa ja otettava riskejä epäonnistua, vaikkase pelottaisikin. Työpaikka menee siis uusiksi, tulet saamaan työtäkin. Rohkeutta!- Syväsuru
Kristallikello11 kirjoitti:
'sinun pitää antaa itsellesi ja muille anteeksi ja yrittää vapautua negatiivisesta kierteestä, johonka olet ehkä tahtomattasi ajautunut, mutta joka todellakin on korjattavissa. Koen, että lapsesi tulee
keskustelemaan kanssasi vielä asiat halki, ja voitte elää sovussa, vaikka raskaita asiota onkin taustalla, mutta voit tehdä itse aloitteen hänen suuntaan, mitään ei ole lopullisesti menetetty. Et ole tuomittu onnettomaan elämään, mutta nyt on valittava ne polut, joita pitkin kävellä. Kävelehän ihmisten ilmoille ja hymyile joillekin, vaihda pari sanaa. Näkyy, että tulet saamaan uusia ystäviä harrastuksian parissa, kun lähdet liikkeelle ja pyrit kohti onnea ja iloa. Näkyy vaalea naispuolinen ystävä jonka oma tilanne on samankaltainen, hän saattaa löytyä ystävähaun kautta. Rakkaus voi tulla elämääsi jo piankin, muta sinun on lähdettävä kotoa ja otettava riskejä epäonnistua, vaikkase pelottaisikin. Työpaikka menee siis uusiksi, tulet saamaan työtäkin. Rohkeutta!Voi kiitos ihanista sanoistasi,alkoi ihan imettämään vaikka nykyään kyllä itken lähes koko ajan..ennen en koskaan,en ole oma itseni enää. Anteeksiantaminen voi olla vaikeaa ja tästä negatiivisuudesta eroon pääseminen,tällä hetkellä en jaksa edes yrittää. Toivon että oket oikeassa kaikessa mitä sanot,kiitos vielä kerran<3
Niiinpä, et ole ollut oma itsesi, mutta tulet olemaan ja ilo on löydettävissä jokaisella, kun ajattelee mistä vielä voi olla hiukankin kiitollinen. Kyllä, anteeksianto on vaikeaa, mutta sen avulla voit vapautua huonosta energiasta ja saada tilalle vapauden ja hyväksynnän tunteen, jotka tuovat oloosi suuren helpotuksen. Kokeile!
- 1lapsenäiti
Olen viettänyt joulut- juhannukset siis kaikki juhlapyhät jo vuosien ajan yksin. Koska onneni kääntyy parempaan? Miltä tuleva näyttää? Tilanteeni on ollut raskas mutta olen ihminen joka ei valita vaikka näin asiat kuitenkin ovat. Toivoisin kumppania elämääni jakamaan ilot ja surut?
- Kaisuliinini
Elämänmuutos, nopea, äskettäin kaikilla osa-alueilla. Löydänkö oman asunnon, milloin? Millainen mies jää viereeni? Pysyykö työpaikka samana?
- Huolissannainen
Näetkö miten käy rahaasioiden kanssa. Saanko apua läheiseltä. Ihmissuhde nuoreempi mies jatkuuko?
- Positiivinenttalvi
Kiitän sinua vastauksestasi, jonka annoit ennen operaatiotani. Kaikki on mennyt tosi hyvin. Opinnot alkoivat janäyttää, että motivaatio riittää suoriutumiseen. Työhön paluu edessä. Huolta on jo aikuisista lapsistani. Tiedän että pärjäävät vaan antaisin vaikka paidan päältäni, jotta he olisivat onnellisia ja saisivat hyvän elämän. Hieman jännittää miten ensi vuosi sujuu. Kiitän jos ehdit tai katsot minun viestini katsomisen arvoiseksi. Kiitos kun taas täällä olet .
- M.inäarvostan
Tune asiat painavat. Onko mieheni kuolemansairas? Mies joka vaivaa minua saa aikaan voimakkaita tunteita onko molemmin puolrista? Ottaako yhteytä jos ottaa lähdenkö matkaan
- tuulenpuuskassako
Huomenta Kristallikello11.
Olen niin loppu miehestä. En tiedä mikä hän on. Vuosia silti oltu yhdessä. Pettänyt on muutaman kerran.
Nyt tilanne meneillään. Onko taas joku nainen vai onko masentunut. Kävi tuossa töissä puoli vuotta, ja nyt taas työttömänä.
Jaksanko tätä enää. Selviääkö tuon miehen pää? Itse miettinyt itsestäni. Parempi olisi kun jonkun ihmeen kautta rakastuisin uuteen mieheen. Olen niin tunnollinen ja hoidan tämän miehen asioitakin. Hän alentaa minua. Eniten epäilen kuitenkin hänellä kierroksessa uusi nainen. Olen liian kiltti.
Ei kehu minua enää kauneuttani jne. kuulemma tulen itserakkaaksi. Itse tunnen olen vain iloinen energinen. Kolme jo taisi mennä, palaan tänne kun taas ehdin toisen kerran. Hyvää mieltä ja oloa ihan jokaiselle, ja hyvää joulun odotusta !
- Äläpalaa
koska se on turhaa, kun et pysty vastailemaan kuin itse itsellesi esittämiin näkyihin.
- PekkajaPätkä
Ei hän edes nähnyt meille oikein kun maksoimme katsannosta. Toki tänne voi esittää näkijää joka todella näkee.
- Mivain
Hei,tapasin miehen,hän on vanha tuttu nuoruudestani,Mitä näet meidän rakkaus elämän menevän eteenpäin? Olemme tavanneet useasti ja ikinä en ole kokenut näin vahvasti kuin nyt koen. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346