Vasen kives selvästi isompi

14vboy

Oon 14v ja on aika kauan ollut vasen kives yli tuplasti isompi kuin oikea kives. Tuntuu kuin siinä olisi jotain epätasaista juttua päällä. Onkohan minulla syöpä?

7

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkeavaa

Usein on toinen kives isompi kuin toinen. Mutta jos susta tuntuu, että se on huomattavasti isompi ja tuntuu poikkeavalta, niin käy lääkärissä! Parempi tutkittaa, kun miettiä. Käy oikeesti !

• kiveksinen

Moro! Useimmiten äijillä on toinen palli suurempi toista ihan kehityksillisistä syistä eli voi johtua siitä. Tarkasta tilanne ja kerro sit ;)

• kivestyyppi

jep. Normaalia on että toinen kives suurempi. Kuuluu jopa asiaan. Hämmästyttävää ois ellei olis.

• Yli tuplasti isompi???

Nyt lääkäriin. Heti! Paitsi jos olet trolli...

• 14vboy

En oo trolli, täytyy kai mennä lääkärii toi on aika sairaan iso. Kiitti vastauksesta

• 14vboy kirjoitti:

En oo trolli, täytyy kai mennä lääkärii toi on aika sairaan iso. Kiitti vastauksesta

Ole hyvä. Pidän peukkuja, että se ei oo mitään vakavaa.

• 14vboy

Kiitti vastauksista. Meen varmaan lääkäriin tutkituttamaan tän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      175
      1209
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      644
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      562
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      551
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      510
    Aihe