Oon 14v ja on aika kauan ollut vasen kives yli tuplasti isompi kuin oikea kives. Tuntuu kuin siinä olisi jotain epätasaista juttua päällä. Onkohan minulla syöpä?
Vasen kives selvästi isompi
7
312
Vastaukset
- poikkeavaa
Usein on toinen kives isompi kuin toinen. Mutta jos susta tuntuu, että se on huomattavasti isompi ja tuntuu poikkeavalta, niin käy lääkärissä! Parempi tutkittaa, kun miettiä. Käy oikeesti !
- kiveksinen
Moro! Useimmiten äijillä on toinen palli suurempi toista ihan kehityksillisistä syistä eli voi johtua siitä. Tarkasta tilanne ja kerro sit ;)
- kivestyyppi
jep. Normaalia on että toinen kives suurempi. Kuuluu jopa asiaan. Hämmästyttävää ois ellei olis.
Yli tuplasti isompi???
Nyt lääkäriin. Heti! Paitsi jos olet trolli...- 14vboy
En oo trolli, täytyy kai mennä lääkärii toi on aika sairaan iso. Kiitti vastauksesta
14vboy kirjoitti:
En oo trolli, täytyy kai mennä lääkärii toi on aika sairaan iso. Kiitti vastauksesta
Ole hyvä. Pidän peukkuja, että se ei oo mitään vakavaa.
- 14vboy
Kiitti vastauksista. Meen varmaan lääkäriin tutkituttamaan tän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841