Energia 247 huijaus/kusetuspulju - VAROKAA!

Lasokasfula111

Tämä yhtiö taitaa olla kovissa maksuvaikeuksissa. Nostivat juuri hintoja yli 60% ja lisäsivät sopimukseeni perusmaksun. Protestilistalta myös löytyy.

KIERTÄKÄÄ TÄMÄ PULJU KAUKAA. Jonotin myös asiakaspalveluun 40 minuuttia ja kukaan ei vastannut. Sähköposteja olen lähettänyt 3 kappaletta mutta ei vastausta. Menen kyllä kuluttaja asiamiehen pakeille tästä!

Oli kyllä iso virhe luottaa näihin huijareihin.

13

3365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serath

      Lähettävät huijauslaskuja eikä pääse eroon vaikka kuinka yrittäisi.

    • repe554

      ei toimi hommat yhtään. huijasivat vertailusivuston hinassa. (hinta ei mitä luvataan)

    • rafu44

      sama kokemus täällä. kannattaa välttää tämä kiska

    • hämmentynyt_

      Siis onko tämä totta? Itselläkin Energia 247 sähkösopimus, enkä ole kovin tarkkaan syynännyt laskujani, koska ne ovat joka tapauksessa pieniä. Pitääköhän harkita sähköyhtiön vaihtoa...

    • Banjoie634

      Kyllä kannattaa harkita vaihtoa. Näin vältyt ongelmilta.

    • Kusetus247

      Tein kyseisen huijarifirman kanssa sähkösopimuksen toukokuussa, eikä ole yhtään laskua mennyt ilman perintätoimistoa/muistutusmaksua. Jokainen "halpa" sähkökuukausi kustantaa päälle 14 euron perintäkulut, jotka kierrättävät Aurum perintätoimiston kautta.
      Väittivät puhelimessa, että olen tilannut sähköpostilaskun, mutta yhtään laskua sinne ei ole tullut enkä muista tilanneenikaan moista. Paperisena on tullut kaikki laskut kuten toivoin alunperin ja sitten kun olen maksanut paperisena, on pian tullut mystinen perintälasku Aurumilta.
      Mitenkäs todistat sen,että et ole saanut laskua sähköpostiin tai mihinkään muuhunkaan?

      Mitään perusteluja 14 euron perintäkuluille en saanut ja kaiken päälle Energia 247:lta saapuneissa paperisissakin laskuissa on aina ollut vähintään 5e perintä ja huomautuskuluja EDELLISESTÄ laskusta, vaikka sen on maksanut Aurumin kautta.
      Miten hemmetissä muistutuskuluja voi olla joka laskussa kun ne kaikki on kiertäneet perintäfirman kautta? Kumma juttu, kun kaikki muut maksut maksan ilman perintätoimistoja ja luottotiedot ovat kunnossa.Lisäksi nämä sähkölaskut on olleet kymmenen euron luokkaa jos huomautuskuluja ei olisi mukana, joten rahasta laskunmaksu ei ole kiinni näin työssä käyvänä.

      Sama homma kävi kaverille joka ihmetteli, miten muka ei ole maksanut Energia247 laskua vaikka on säntillinen maksuissa. Jokaiseen laskuun oli lisätty 5 euron muistutusmaksu. Sillä tavalla voidaan pitää sähkön hinta alhaalla kun lypsetään muistutuskuluilla extraa.

      Todellakin kiertäkää kaukaa tämä firma, itse vaihdoin juuri sähköyhtiötä enkä suosittele tätä firmaa kenellekään. Aion tehdä ilmoituksen myös kuluttaja-asiamiehelle, haluan todellakin selvittää, miten moinen kusetus on laillista.

      • Tietävä123

        Tiesitkö, että Energia 247:n omistaja ja lopullinen edunsaaja istuu Aurumin hallituksessa?


    • jakke3333

      laskuttavat väärin. en suosittele.

    • jerppe11

      minulle tule perintäkirje laskusti jonka olin maksanut. hyvää joulua vaan

    • Voiteidänkanssanne

      Olet varmaankin ottanut jonkin kampanjahinnan tietyksi ajanjaksoksi, esim 6/12kk ilman prrusmaksua ja nyt tarjousajan loputtua hinta nousi kuten se aina tekee. Pitää ymmärtää ja ajatuksen kanssa miettiä, mitä sopii ha mitä tarjousajan jälkeen tapahtuu. Se että asiakas ei ymmärrä, ei kle sähköyhtiön vika. Tämä koskee kaikkia firmoja.

    • jaspertheborg

      Kaikki laskut tulevat perintäfirman kautta. Käyttävät yhtiön omaa "perintätoimistoo". Tällä logiikalla voivat myydä "halpaa sähköä", mutta ottavat sitten omansa "unohtamalla" lähettää laskun ja nyhtämällä perintä ja muistutuskulut.

      Kun yrität sanoa ettei laskua tullut. Niin sanovat vaan että se on lähetetty.

      valitkaa toinen toimittaja

    • rappee33

      Kiitos varoituksista. Valitsen toisen yhtiö

    • Anonyymi

      Moment group, aurum ja 247. Samat kusettajat!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe