Lopulliset pääsykoetulokset

valintakoe

Edellisessä ketjussa niin paljon kommenttej, että jatketaan tänne! Jännitetään yhdessä lopullisia tuloksia :)

147

9272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaimaaHerätys

      Ei helkkari. Soteli valintakoeyhteistyöryhmä 4. Saimaan amk, HALOO!? Kaikki muut laittanut tulokset sijoitteluun, osa jopa tarkistanut jo.. onko ne unohtanut rastittaa tonne seurantasivustolle vai onko toiminta vaan jäänyt "hiukan" takkuamaan. Joutuuko muut yhteistyökoulut odottamaan Saimaata ennen tulosten julkaisua??

      • Aäwärl

        Mä oon ymmärtänyt, että kaikkien pitää olla tehnyt viimenen tarkistus ennenkuin voidaan julkistaa valintoja


      • Eiit

    • FtLamk

      Sama kolmosessa. Saimaa ja Karelia puuttuu. Hermo repee. Eh!

      • FtLamk

        Eiku Karelia olikin.. saimaa puuttuu kaikista. Nice!


    • ksksksksksksks

      Sais jo tullla! Näin jo jumalauta painajaisia, että olin varasijalla nro 1 ykkös hakuuni, ja kokoajan vaan tipun :D Lopulta olin varasija 56, ja muut koulut oli hylätty vikaa lukuunottamatta. Olin niin masentunu!

    • sisätautihoitsuksi

      Järkihän tässä jo lähtee. Tulisi jo tulokset. Että voikin olla odottavan aika pitkä. No enää max 2 päivää, paitsi jos pääseekin varasijalle tyyliin 1-5 niin piina jatkuu. Ainoa lohdutus on, että meitä taitaa olla aika monta odottamassa, ettei tarvitse yksin kärvistellä.

    • Toimistotäti

      Onko PK seudun tradenomi kokeista jo tuloksia

      • Tulisjo

        Liiketalouden sijoittelun tarkastus näyttää puuttuvan enää Centrialta, jonka jälkeen vois julkaista. Joten hyvällä lykyllä tulokset jo tänään tai huomenna! Tulis jo!!! 😁


    • Kisastudiossa

      Aamun kisastudio pystyssä. Tulisipa tulokset tänään :)

    • FtLamk

      Saimaa kuitannut ☝

      • Huhhh

        Jäi huomaamatta, päivitän vaan tota toista sivua.. :P


    • Huhhh

      Saimaa ruksinut! :D

    • uuuuuuuuuuuuuh

      Eli nyt kun Laurea, OAMK, Savonia ja JAMK saa kuitattua ton -sijoittelu tarkastettu- niin koulut saa alkaa julkaisemaan tuloksiaan?

    • Huhhh

      Meneekö ryhmittäin? Ryhmä 3 valmis, saa nähdä koska alkaa tuleen hyväksytty&julkaistu ruksena!?

    • Huhhh

      Savonia ja JAMK enää!!! :D (Y)

      • jäääännnäää

        Savonia oli eilen julkaissu ainaki joiltain sote-aloilta tuloksia? Olisko unohtunut vaan rastittaa tosta!


      • Huhhh
        jäääännnäää kirjoitti:

        Savonia oli eilen julkaissu ainaki joiltain sote-aloilta tuloksia? Olisko unohtunut vaan rastittaa tosta!

        Eikäääää!!!!!!!? :D :D Iiik!!!!


    • Jokojokojokojoko

      Liiketalouden monimuodosta puuttuu enää centrian ruksi, muut on jo tarkastanu. Laurea just hetki sit. Jännää!

      • Tulisjo

        Hiton Centria!!


      • Tulisjo

        Pääsin Haaga-Heliaan!!!!


    • Mävaan865

      Kolmosessa kaikki rastit paitsi julkaisun kohdalla. Jos tässä testataan vielä paineensietokykyä niin mulla ei ole. Kuolen just.

      • Huhhh

        Mutta motivaatiopisteitä tän pitäis kyllä nostaa! :D


    • Reynai

      Se auttaa ja nopeuttaa mitä useammin katsoo kelloa ja päivittää opintopolkua xD Mä olen ainakin siinä hommassa ahkeroinut!

    • tiina153

      Jokohan tänään tulis tulokset? On ollu ressiä kyllä. Kävi miten kävi, niin olisi hyvä jo tietää :)

      • Ehkätuleehkäei

        En jaksa uskoo et tänään tulee mitään :/


    • Tyhyymää

      Hei näin tuolta wikisivustosta , samkin kohdalla luki näin: Ei varasijatäyttöä 1. kert. Yhteispistejonossa , mitä tää niiku meinaa

    • Liiketalous

      Kaikki liiketalouden koulut ovat valmiina hyväksymään, myös Centria.

    • VanhaKäpy

      Diakilta tuli tulokset opinpolkuun, ainakin valintaryhmä 4 osalta.

    • Odottaavaan

      Ei vieläkään tuloksia jamkin tai seamkin osalta... kyllä voi odottavan aika olla pitkä.

      • KÄRSIMÄTÖN---

        Luin jostain että seamk antaisi tulokset 23.11 eli vasta huomenna. Itse myös samojen laitoksien tuloksia odotan..


      • Äsäskd

        Mistä luit, että seamk vasta huomenna?


      • KÄRSIMÄTÖN---

        Se oli joku taulukko, siinä oli "vain hyväksytyt 23.11" seamk:llahan ei oo varasijakäytäntöä.


      • Vuc

        Tuolla wiki-sivuilla vai?


    • Minävanhakääpä

      LÄPI MENI! Haaga-Helia, täältä tullaan <3

      • Hhhhyyyuuujjj

        Onnea 😍


      • Mamma74

        Onko kellekään tullu vielä Kareliasta, Kajaanista tai Savoniasta tuloksia?
        Kyllä osaavat hyvin pitää "hulluu" jännityksessä 😀


    • Rasmo

      Haaga Helia liiketalous monimuoto tulokset ulkona....

      • kyllllästynyt

        Julkaistu? mulla lukee kaikki tradenomit mihin hain ni kesken, haaga helia, laurea ja metropolia. hain monimuotoon ja muutamaan päivätoteutukseen


      • Rasmo

        Mulla on 1. valinnan (Haaga Helia) kohdalla "hyväksytty", ja muissa "peruuntunut"...


      • kyllllästynyt

        okei. mulla laurea ekana niin varmaan siks ei näy kun kukaan ei oo saanu sieltä vielä vastausta


    • jamkjamk

      Jamk on tarkastunut sijoittelun! Kerkes ennen klo 15 :D

    • sisätautihoitsuksi

      Tamkista tuli viesti juuri. Sh monimuotoon hyväksytty!

      • Imnotarobot2

        Minä myös!


    • tiina153

      Tulis jo Oamk!

    • Lalamk

      Onko kukaan saanu laureaan tai lamkiin tuloksia?

      • Inkailija

        Hyvinkään Laureasta tuli tulokset ainakin mulle.


      • Aapuuuvaaaaa

        Moikka! Pääsitkö sisään? Mä oon varasijalla 🙄 Jännitys tiivistyy...


    • tulisjotietopian

      Mites Turku SH-monimuoto ja sosionomi monimuoto? Anyone?

    • nelkkukelkkul

      Laurean tietojenkäsittelyssä (monimuoto) 4. varasija, onko aivan toivoton varasija?

      • toivotontilanne

        Varmaan helpompi kuin minun 372. varasija Laurean monimuoto liiketaloudessa :D huh huh! Miten voi edes olla 372. varasijaa..


    • Entsjuanjh

      Ja mitä helvettiä meinaa ku sh pääsykokeesta tuli hylätty?!?

      • Voipiiip

        Samaa mietin


      • Ndkdkdnk

        Et siis läpässy valintakoetta.


      • rsgsdfxxxxxxg

        Jos koe on hylätty niin sulla ei oo ollut tarpeeksi pisteitä, kun niissä on minimirajat paljonko täytyy olla että koe hyväksytään.


      • Öslsndjr

        Tai sitten joku kokeen osioista on jäänyt nollille/et oo saanut minimipistemäärää kasaan


    • kyllllästynyt

      Laurea tradenomi, täältä tullaan!

    • Jaajaaja

      Turku sairaanhoitaa paikka hyväksytty!

      • Åbosh

        Hei, nyt löyty täältä ensimmäinen, joka myös pääsi Turkuun! Paljon onnea ja tammikuussa nähdään. :)


    • Pääsenkö

      Tietääkö kukaan onko mahollista esim 10-15 varasijalta vielä päästä sisään ja onko mahikset suuret?

      • Hlhlhlöh

        Riippuu ihan koulusta ja alasta


      • Pääsenkö
        Hlhlhlöh kirjoitti:

        Riippuu ihan koulusta ja alasta

        Laurea ja sairaanhoitoala siis kyseessä


    • Pääsinmuttaenpääse

      Onkohan kellään tietoa voiko pääsykokeiden pistemäärää kysellä jostain myöhemmin? Sain siis opiskelupaikan mutta jätän sen todennäköisesti vastaanottamatta. Aijon kuitenkin hakea myöhemmin samalle alalle mutta monimuotona opiskelemaan ja kiinnostaisi tietää eri osioista saadut pisteet. Metropoliasta kysymys.

      • Joopsistaa

        Soittamalla ja kysymällä. 24pv eteenpäin saa udella. :)


    • pääsenköhän

      Mitenköhän tämän kysyisin... :Tietääköhän sen jostain(mitä siinä kohdalla lukee?) jos olisi valittu molempiin hakukohteisiin (hain siis 1. terkkari(seamk) 2. sosionomi(seamk) mutta kun pitää se vaihtoehto 1 ottaa vastaan niin näkeekö siitä että olisinko päässyt myös 2 vaihtoehtoon jos siis pääsen ykkösvaihtoehtoon? Olipas hankalasti sepostettu, toivottavasti joku ymmärtää... :D

      • Hlhlhlöh

        Varmaan voi koululle soittaa ja kysyä. Sieltä kerrotaan jos kerrotaan :)


      • kertoopisteet

        perjantaina tulevassa tuloskirjeessä luulisi lukevan


    • Kevääseensitten

      Täällä kanssa sama homma, että "valintakokeen pakollinen osio hylätty" eli joku osa ei mennyt läpi. Viimeisessä( lahden) kohteen kohdalla lukee että kesken mutta eipä sinnekkään voi päästä kun yksi tai useampi osa kokeesta ei mennyt läpi. Soronoo

    • OdottaaVaan

      Ymmärsinkö oikein, et jos 1. hakukohteeseen tulee valituksi on se otettava vastaan.? Miettiny et 2. hakukohde ois ehkä sittenkin käynyt paremmin. Han 1. Kareliaan sh monimuoto ja 2. Kamk sh monimuoto.
      Onko kellekään tullu vielä tuloksia noista kohteista?
      Että osaa odottavan aika olla pitkä!

    • Jdkdjdj

      Lapin amk ja vamk myös julkaisseet!

    • Fhjjesfjj

      Mulla on lapin amk että opiskelijavalinta kesken...
      Hitto

      • Soteli

        Mulla sama juttu. Voisko johtua siitä, että ykkösenä oli ryhmä 4, jota ei vielä julkastu. Hain toisena ryhmä 2. ja siinä vasta rasti.


      • Soteli

        Korjaan ryhmä 1.


    • KÄRSIMÄTÖN---

      JAMK on julkaissut!

      • Iidbidbidbi

        Mistä tiiät?


      • Napunaaa4

        Ei mulle ole tullut mitään opintopolkuun :O!


      • KÄRSIMÄTÖN---

        Mulle on tullut JaMK tieto. Kätilöksi haen. Varasijalle tosin jäin.


      • Ärsyttääää

        Ei vielä näy muuta kun keskenon omassa opintopolussa


    • siirtohaullasitten

      Höh! Hain eh metropolia ja jäin kauas varasijalle, mutta saon paikan sh Laurea :)

      Vuoden päästä siirtohaulla uuai yritys eh linjalle 🙏

    • kouluuunjes

      Vamk täältä tullaan!

    • Apapapapa

      Seamk on päivittänyt! En päässyt : ( eikä oo käytössä varasijakäytäntöä.

      • Wty

        Mulla ei ainakaan näy mitään :o


      • Enpooorobo

        Mihin hait ? Mulla sh monimuoto ja lukee peruuntunut


      • Aöaödl

        Mitä tarkottaa peruuntunut? Mullakin lukee niin.


      • Juhis11111111

        tarkoittaa ettei pisteet riittänyt.


    • Jihuuuu

      Vamkiin pääsin! 🤗

    • Jajajajajmk

      Pääsin jamkiin :) !! Onnee muillekin kouluunpäässeille!

    • pikkuhekku

      Laurea monimuoto verkko-opintoina! Jes! Muita? Onnea kaikille!

    • Oum

      Onko kellään oamkista tullut tuloksia?

      • Enjaksaaaaaa

        Sh lukee kesken monimuoto


      • Eeek

        Sosionomista ei oo tullu. Näyttää olevan se tarkistuskin vielä kesken.


      • Eeek

        No nyt on tarkistettu ainakin sosionomi, voi alkaa odottaa tuloksia


    • Papapaaa

      Jos ei oo käytössä varasijoja, ja sieltä peruu useampi ja ryhmä jäis ns. Vajaaksi, niin ottaisko ne kuitenkin lisää opiskelijoita vai meniskö vajaalla?

      • Jlhlk

        Samaa mietin minä


      • sefdgsdgncxfhdhgc

        oisko sitten täydennyshaku.


    • eipäkuuluei

      Kerelia se ei taas kiirettä pidä... mihinkään kohtaan ei ole tullu Karelialta mitään..

    • tiina153

      Oamk kohdalla kesken vaan opintopolussa!

      • Vetuttaa

        Varasija 26 sh monimuoto. Se siitä sitten.


      • tiina153

        Itsellä varasija 25, sh monimuoto ja Oulainen


      • Ndkdkdkdk
        tiina153 kirjoitti:

        Itsellä varasija 25, sh monimuoto ja Oulainen

        No en usko että päästään ei syksyllä liiku koskaan varasijat niin paljoa..


      • tiina153
        Ndkdkdkdk kirjoitti:

        No en usko että päästään ei syksyllä liiku koskaan varasijat niin paljoa..

        Jep. Kyllä harmittaa...


      • Ndkdkdkdk
        tiina153 kirjoitti:

        Jep. Kyllä harmittaa...

        Joo tää ei ollu eka kerta ja taas varasijoille😑


      • tiina153
        Ndkdkdkdk kirjoitti:

        Joo tää ei ollu eka kerta ja taas varasijoille😑

        Ahaa, itsellä eka kerta kun hain. Jospa sitten hakisi keväällä uudestaan.


      • tiinattaja
        Ndkdkdkdk kirjoitti:

        No en usko että päästään ei syksyllä liiku koskaan varasijat niin paljoa..

        ..tiina on, niin onnellinen, tiina pääsee....;)sori vaan, et pääse....


      • tiina153
        tiinattaja kirjoitti:

        ..tiina on, niin onnellinen, tiina pääsee....;)sori vaan, et pääse....

        Nii niin, en tässä muuta oo meinannutkaan?


      • tiinattaja
        tiina153 kirjoitti:

        Nii niin, en tässä muuta oo meinannutkaan?

        ..Mistä tiina on kotoisin, voitasko tavata? voisin "opettaa" sua pääsykoesaloihin....


    • Eeek

      7. varasija sosionomi oamk, onkohan mitään mahista päästä sisään? 😭

      • Oum

        Mulla 6.varasija se, samaa mietin😬


      • Oum
        Oum kirjoitti:

        Mulla 6.varasija se, samaa mietin😬

        Sis sh


      • Eeek

        Mihinkä asti noita täytettiinkää?


      • Oum

        Olikohan että 18.12. Varasijoilta valinta päättyy, en oo varma.


    • häh...100

      miksi mulla on yhteispisteiden kohdalla -??
      koepisteidn kohdalla on sit lukukin?

      • Plopploppp

        Oot hakenut todistuksella, josta ei saa lisäpisteitä, eli sulta huomioidaan vain pääsykokeen pisteet.

        Esim. yo-kirjoituksista saa pisteitä tohon yhteispisteisiin, jos on kirjottanut.


    • neitinäppärä1

      ..ette pääse, sori vaan....

      • Vatunääliö

        Mee muualle aukoon päätäs


      • YLLÄPITO10
        Vatunääliö kirjoitti:

        Mee muualle aukoon päätäs

        ..sinut on poistettu "keskustelusta-/sta.


      • YLLÄPITO10
        Vatunääliö kirjoitti:

        Mee muualle aukoon päätäs

        ..Nyt pyydä anteeksi......neitinäppärältä....


      • ittiedossa
        Vatunääliö kirjoitti:

        Mee muualle aukoon päätäs

        hieno kommentti, sulle tuolla alla hih, hiiiiii........,,,,,,,....Kdkd....nimimerkille.... hi, hiiiiiiiiiiiiiiiiii, loukkasitko jotakin,,,,,,,,


    • osaava1

      ..ekakerralla läpi, pääsin, helppoja oli koekysymykset.

    • TIETOAON

      ...pääsykoe, vaikka sen "läpäisis" voi tyssätä, jos sos.mediassa, kommentoi loukkaavasti. Mulla kokemusta siitä!!!!loukkaava, kommentointi, tai viesti, vaikka V: LLÄ, alkava, tai siihen rinnastettava, tai yms. katsotaan, samaan luokkaan. IP-osoitteet, nykyisin hyvin tiedossa, kaikilla sos.alan yms. vastaavaan pyrkiessä, tarkoitan kys.olevia oppilaitoksia. Eli jos olet loukannu jotakuta, niin kannatta pyytää anteeksi, sillä "palstalla" johon olet viestin laittanut.

      • Trolliomo

        Mee muualle trollaa


    • katsotaan10

      Jännä seurata, pyytääkö nimim. Vatunääliö anteeksi, minä pyytäisin, että ei tule loukkaus ym. seurauksia.

      • Kdkdkdops

        Uskomatonta🤬neiti näppärälläkö on oikeus tulla tänne aukomaan päätä?! Jestas mitä lellipentuja täällä on🤦🏻‍♀️


      • neitinäppärä1
        Kdkdkdops kirjoitti:

        Uskomatonta🤬neiti näppärälläkö on oikeus tulla tänne aukomaan päätä?! Jestas mitä lellipentuja täällä on🤦🏻‍♀️

        Kysyn vaan, sori vaan, että samaoikeuskuinsullakin!!!vai onko????aatteleppa nyt ite aivan omilla aivoillas, äläkä anna tunteides viedä. Ja pole vaan "tennarias" lattiaan.. niin kiukku menee ohi, miten ois menikö?


      • neitinäppärä1
        Kdkdkdops kirjoitti:

        Uskomatonta🤬neiti näppärälläkö on oikeus tulla tänne aukomaan päätä?! Jestas mitä lellipentuja täällä on🤦🏻‍♀️

        Noh, vastaa,et oo vielä vastannu? "OIKEUS" vai ei...menikö suu "suusuppuun" miun kans älä sie likka ala kiistelee,, mie oon oikeis.. :))))) tarkoitan oikeus täällä kommentoida....:)


    • pandata

      Lapin amk liiketalous monimuoto kutsuu :D :D

    • OdottaaVaan

      Karelia sh monimuoto kutsuu 😀
      Ekaa kertaa hain ja yllätyin pisteistä vaik omasta mielestä ei menny ihan niinku elokuvissa

      • Toinentulevash

        Paljonko sait pisteitä? 🙂


      • OdottaaVaan

        66 Kareliasta ja 50 oli Kajaanistakin


    • Ihanaaihanaa

      OO Jamk kutsuu, kätilökoulutus 😻

      • neitinäppärä1

        Onneksi olkoon, ja kukka sulle, oone vaan... tupa pottuja kans....toisin, kun nimim. Vatunääliölle, hyvä, kun pääsit... ihanaa... onnea vaan, viläkerran!!!!


    • neitinäppärä1

      nyt vain nimim. Vatunääliöta "jäljestämään" eli tänne vain tietoo, kuka hän on, loukkaavasti hään kirjotti, mulla jo "hajua" mistä hän on, mutta vahvistus tänne! MuA EE PÄÄSE PAKOON, ENNEN, KUIN ANTEEKSI PYYDÄT!!!!!!

    • seurailen

      Vatunääliöstä, mullakin joku "vainu" mutta katsotaan miten "homma" etenee? loukkaavaa oli hänen kommenttinsa!!!

    • seuraaja10

      Ja lisäksi, jos nimmarilla kirjoitetaan, niin kirjoittaja "antaa" sanoo oman nimimerkin, millä kirjoittaa,,, esim. ei mitä haluaa sanoa vaan, esim. "kiinnostunut" tai "opiskelija" yms. ja tuo nimimerkki esim. "Vatunääliö" yms. kertoo, kys. kirjoittajan "älykkyydestä" eli ei kaikki "kotona". Vai kommentoikaa.

    • Varallaaaa

      Onko kellään varasijat liikkunu??

    • niinseon100

      N h, annetaan nim. Vatunääliön, nyt olla rauhassa`! Niinkuin nimim. : TIETOAON kirjoitti, "tyssää" se jossainvaiheessa.

    • niinon1

      ..jotain sain "selville" ton Vatunääliön IP-osoitetiedoista, veljeni on tietokonefirmassa töissä ja sanoi, et ehkä "satavarmasti" saadaan tietoa hänen lähettämistään loukkaavista viesteistä, ja lisäsi, että jos hän ei pyydä anteeksi haukkumisiaan niin voi nostaa "kanteen" oikeudessa tai sitten ns.siviilikanteen, ettäs tommottii väliaikatietoja. Maanantaina menee veli töihin, että ootellaan.

      • Opiskelija1q

        Missään kohtaa ei täyty kunnianloukkaus että onnea sille👍🏻


    • pappaoon

      antakee olla jo tuon "tytön" jos on tyttö Vatunääliön rauhassa pissat sillä kai jo pöksyissä.

    • neitinäppärä1

      Ei anneta, vaan tämä "homma" katsotaan loppuun asti. Ja sitten vasta. Piste. Jos ei pyydä anteeksi. Olen tosissani..

      • Uskomatontaaaa

        Oikeestiko jonkun elämä on noin köyhää että on aikaa täällä jonkun randomin kirjotuksia puida? Menetkö johonkin toiseen ketjuun ”ongelmiesi” kanssa.


    • Milläänmitäönaelvitä

      Se on ihan sama saatko ip:osoitteen vai et niin vaikkapa täällä sanoisi polttaneensa naapurin talon sitä ei kukaan saa selvitettyä, että sano veljelles että jos saa ottaa poliiseihin yhteyttä pääsee varmasti vaikka fbi töihin 😬

      • neitinäppärä1

        ..Sori, vaan It-osoitteesi, selvitetty, eli nyt se anteeksipyyntö ois paikallaan!! Harkitese "kahdesti" korostan "harkitse" anteeksipyyntöä. Koska se sinun kannalta ois vaivattomin ratkaisu, ja voit saada "sivusyytteen" myös kiinteistön "talon" poltosta, en ois uskonut, että olet pystynyt siihen. Onko totta?


      • järkevä1

        Eiköhän sinun kannattas, nyt valmistautua, seuraaviin pääsykökeisiin?? Eikä uhrata energiaasi tänne, koska sua varmaan jekutetaan, ja viedään, kuin "pässiä" narussa, ootko huomannu? Anna muiden kommentoida älä siihen itse puutu, se on loputon "sota" juupas, eipäs juupas....tsemppiä sulle.


    • älliäpäähän

      "pässiä" narussa osuvasti sanottu, mut jos nainen on, niin sanoisin lammasta narussa, mutta tosiaan ei kannata tätä palstaa tosissaan ottaa, ja kommentoida turhuuksia, koska osa "kiusaavia" on.

    • neitinäppärä1

      ..sori, vaan r-ilmoitus tehty, tänään, Nimim. Vatunääliötä vastaan syy: kunnianloukkaus sos.mediassa. Olipa mukava miten poliisi suhtatautui, kunnianloukkaakseen ja "mollaamiseen" mulla nyt 1kk, perua ilmoitus, et silleen. Voin sen perua, Jos kys. henkilö pyytää anteeksi. TÄLLÄ PALSTALLA.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe