Minä en tiedä mitään Sonyn, tai ylipäänsä Android-laitteistakaan. Kysyn kaverini puolesta, jolla sentään on Sonyn puhelin, mutta eipä hänkään mitään niistä laitteista ymmärrä :)
Kaverini sanoo puhelimensa olevan Sony Xperia. Onko tuollaista puhelinta?
Minun pitäisi selvittää kuinka tuohon kaverini puhelimeen tehdään hard reset, mutten ole varma edes tuosta puhelimen mallista. Ajattelin kysäistä täältä viisaammilta, josko löytyisi opastusta.
Sonyn "hard reset"
6
918
Vastaukset
- googleauttaakaikessa
Sony Xperia-malleja on useita. Laitapa Googlen hakusanoiksi:
sony xperia hard reset
Niistä tuloksista sitten katselet, mikä toimii justiin sille kaverin Xperia-mallille. Hankala täälläkään tarkemmin neuvoa kun et tiedä mallia. - Jälleenostaja
Ettei vain "kaverisi" puhelin olisi varastettu. Olen ammattilainen, enkä neuvo asioissa joita et pysty selvällä järjellä kertomaan.
- aloittaja_
On ostettu huuto.netistä. Myyjä väitti, että googlaamalla saa tietoa hard resetistä eli eikö hard reset toimi Sonyssa samalla tavalla kuin Samsungissa power äänenvoimakkuus alas/ylös?
- aloittaja_
Ja eikö hard reset toimi myös ilman näyttölukon pin-koodia/kuviota?
- mr.data
Ei onnistu enää Android 7.0:ta eteenpäin. Hard resetin voi kyllä tehdä, mutta jos siinä olevaa Google tiliä ei ole poistettu laitteesta käsin, se ei hyväksy uutta tiliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023