Sonyn "hard reset"

Minä en tiedä mitään Sonyn, tai ylipäänsä Android-laitteistakaan. Kysyn kaverini puolesta, jolla sentään on Sonyn puhelin, mutta eipä hänkään mitään niistä laitteista ymmärrä :)

Kaverini sanoo puhelimensa olevan Sony Xperia. Onko tuollaista puhelinta?

Minun pitäisi selvittää kuinka tuohon kaverini puhelimeen tehdään hard reset, mutten ole varma edes tuosta puhelimen mallista. Ajattelin kysäistä täältä viisaammilta, josko löytyisi opastusta.
6991
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Sony Xperia-malleja on useita. Laitapa Googlen hakusanoiksi:

sony xperia hard reset

Niistä tuloksista sitten katselet, mikä toimii justiin sille kaverin Xperia-mallille. Hankala täälläkään tarkemmin neuvoa kun et tiedä mallia.

Äänestä

Ettei vain "kaverisi" puhelin olisi varastettu. Olen ammattilainen, enkä neuvo asioissa joita et pysty selvällä järjellä kertomaan.

Äänestä

On ostettu huuto.netistä. Myyjä väitti, että googlaamalla saa tietoa hard resetistä eli eikö hard reset toimi Sonyssa samalla tavalla kuin Samsungissa power äänenvoimakkuus alas/ylös?

Äänestä
  • Ja eikö hard reset toimi myös ilman näyttölukon pin-koodia/kuviota?

Äänestä

Ei onnistu enää Android 7.0:ta eteenpäin. Hard resetin voi kyllä tehdä, mutta jos siinä olevaa Google tiliä ei ole poistettu laitteesta käsin, se ei hyväksy uutta tiliä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Piampi kirjoitti:

Minä en tiedä mitään Sonyn, tai ylipäänsä Android-laitteistakaan. Kysyn kaverini puolesta, jolla sentään on Sonyn puhelin, mutta eipä hänkään mitään niistä laitteista ymmärrä :)

Kaverini sanoo puhelimensa olevan Sony Xperia. Onko tuollaista puhelinta?

Minun pitäisi selvittää kuinka tuohon kaverini puhelimeen tehdään hard reset, mutten ole varma edes tuosta puhelimen mallista. Ajattelin kysäistä täältä viisaammilta, josko löytyisi opastusta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu