Pasastar/Mega

Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen maku. Tienaan Megalla päivässä sen mitä aiemmin kuukaudessa Pasatarilla!

9

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markkinavelho

Huoh, mainostakaa muualla kuin Suomi24:ssa. Itse juuri lopetin Megalla alkeellisten työolojen sekä laittoman huonon palkan (provikka surkea!) vuoksi. Toimiston esimies oli myös ammattitaidoton, myyntivalmennuksesta ei tietoakaan! ÄLKÄÄ HAKEKO IHAN OIKEASTI!

• Nokkaeläin

Mulle riitti kanssa! Megalla palkat kyllä tulee ajallaan mutta työilmapiiri p””€&tä ja myyntipäällikko täysin ulalla myymisestä. Muutenkin johto ihan pihalla siitä minkälaista on myynti ja vielä: työilmapiiri todella huono, eikä se parane vaan pahenee koko ajan.

• Kenkätjalassa

Mäkin oon lähtökuopis. ilmapiiri on ihan psk

• Hauajaj

Eikö ole varaa maksaa mainoksista?

• Marzzz1

Ei oo. Rahat menee pomojen liksoihin

• ADBGH

Nii taitaa mennä kattokaa verotietoja

• En voi suositella Pasastaria kellekään!!!

• Titityy1963

Keijo taitaa viihtyä näköjään Megalla paremmin, Timppa täs vaan terve, Pasastarin pomot kun kuulivat et aion vaihtaa paikkaa, niin tarjosivat toimiston myynnistä huikeaa 2% lisäystä, mikä ehkä tarkoittaisi reilua satasta kuussa....menen sinne uuteen paikkaan...saa ainakin TES palkan.

• TTT1963

Hienoa Keijo, että olet löytänyt noin hyvän paikan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 488
      7250
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2558
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1854
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1738
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe