Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen maku. Tienaan Megalla päivässä sen mitä aiemmin kuukaudessa Pasatarilla!
Pasastar/Mega
9
548
Vastaukset
- markkinavelho
Huoh, mainostakaa muualla kuin Suomi24:ssa. Itse juuri lopetin Megalla alkeellisten työolojen sekä laittoman huonon palkan (provikka surkea!) vuoksi. Toimiston esimies oli myös ammattitaidoton, myyntivalmennuksesta ei tietoakaan! ÄLKÄÄ HAKEKO IHAN OIKEASTI!
- Nokkaeläin
Mulle riitti kanssa! Megalla palkat kyllä tulee ajallaan mutta työilmapiiri p””€&tä ja myyntipäällikko täysin ulalla myymisestä. Muutenkin johto ihan pihalla siitä minkälaista on myynti ja vielä: työilmapiiri todella huono, eikä se parane vaan pahenee koko ajan.
- Kenkätjalassa
Mäkin oon lähtökuopis. ilmapiiri on ihan psk
- Hauajaj
Eikö ole varaa maksaa mainoksista?
- Marzzz1
Ei oo. Rahat menee pomojen liksoihin
- ADBGH
Nii taitaa mennä kattokaa verotietoja
En voi suositella Pasastaria kellekään!!!
- Titityy1963
Keijo taitaa viihtyä näköjään Megalla paremmin, Timppa täs vaan terve, Pasastarin pomot kun kuulivat et aion vaihtaa paikkaa, niin tarjosivat toimiston myynnistä huikeaa 2% lisäystä, mikä ehkä tarkoittaisi reilua satasta kuussa....menen sinne uuteen paikkaan...saa ainakin TES palkan.
- TTT1963
Hienoa Keijo, että olet löytänyt noin hyvän paikan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2345899Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394738KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104276Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123021Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1192987Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,772469Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212406Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901679- 461639
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231306