Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen maku. Tienaan Megalla päivässä sen mitä aiemmin kuukaudessa Pasatarilla!
Pasastar/Mega
9
343
Vastaukset
- markkinavelho
Huoh, mainostakaa muualla kuin Suomi24:ssa. Itse juuri lopetin Megalla alkeellisten työolojen sekä laittoman huonon palkan (provikka surkea!) vuoksi. Toimiston esimies oli myös ammattitaidoton, myyntivalmennuksesta ei tietoakaan! ÄLKÄÄ HAKEKO IHAN OIKEASTI!
- Nokkaeläin
Mulle riitti kanssa! Megalla palkat kyllä tulee ajallaan mutta työilmapiiri p””€&tä ja myyntipäällikko täysin ulalla myymisestä. Muutenkin johto ihan pihalla siitä minkälaista on myynti ja vielä: työilmapiiri todella huono, eikä se parane vaan pahenee koko ajan.
- Kenkätjalassa
Mäkin oon lähtökuopis. ilmapiiri on ihan psk
- Hauajaj
Eikö ole varaa maksaa mainoksista?
- Marzzz1
Ei oo. Rahat menee pomojen liksoihin
- ADBGH
Nii taitaa mennä kattokaa verotietoja
En voi suositella Pasastaria kellekään!!!
- Titityy1963
Keijo taitaa viihtyä näköjään Megalla paremmin, Timppa täs vaan terve, Pasastarin pomot kun kuulivat et aion vaihtaa paikkaa, niin tarjosivat toimiston myynnistä huikeaa 2% lisäystä, mikä ehkä tarkoittaisi reilua satasta kuussa....menen sinne uuteen paikkaan...saa ainakin TES palkan.
- TTT1963
Hienoa Keijo, että olet löytänyt noin hyvän paikan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302786Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081817Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711279- 241235
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431168Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761131- 311008
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa98993