Pasastar/Mega

Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen maku. Tienaan Megalla päivässä sen mitä aiemmin kuukaudessa Pasatarilla!

9

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markkinavelho

Huoh, mainostakaa muualla kuin Suomi24:ssa. Itse juuri lopetin Megalla alkeellisten työolojen sekä laittoman huonon palkan (provikka surkea!) vuoksi. Toimiston esimies oli myös ammattitaidoton, myyntivalmennuksesta ei tietoakaan! ÄLKÄÄ HAKEKO IHAN OIKEASTI!

• Nokkaeläin

Mulle riitti kanssa! Megalla palkat kyllä tulee ajallaan mutta työilmapiiri p””€&tä ja myyntipäällikko täysin ulalla myymisestä. Muutenkin johto ihan pihalla siitä minkälaista on myynti ja vielä: työilmapiiri todella huono, eikä se parane vaan pahenee koko ajan.

• Kenkätjalassa

Mäkin oon lähtökuopis. ilmapiiri on ihan psk

• Hauajaj

Eikö ole varaa maksaa mainoksista?

• Marzzz1

Ei oo. Rahat menee pomojen liksoihin

• ADBGH

Nii taitaa mennä kattokaa verotietoja

• En voi suositella Pasastaria kellekään!!!

• Titityy1963

Keijo taitaa viihtyä näköjään Megalla paremmin, Timppa täs vaan terve, Pasastarin pomot kun kuulivat et aion vaihtaa paikkaa, niin tarjosivat toimiston myynnistä huikeaa 2% lisäystä, mikä ehkä tarkoittaisi reilua satasta kuussa....menen sinne uuteen paikkaan...saa ainakin TES palkan.

• TTT1963

Hienoa Keijo, että olet löytänyt noin hyvän paikan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      313
      3681
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2038
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      91
      1565
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      100
      1331
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1205
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1084
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      100
      1080
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    10. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      76
      757
    Aihe