Roskalava ryhmä
Jaetaan ilmaiseksi tavaraa jos jollekin toiselle kelpaisi..ryhmä on sisäänpäin kääntynyt valehtelua harrastava ryhmä.
Kateellisia pääasiassa akkoja!!
Haluavat juoruta ja tarvittaessa myös valehdella toisista että heidät erotetaan ryhmästä
roskalava hamina ja kotka
näinkävi
5
3303
Vastaukset
- Xddx
Pummejakos?
- Mantzumies
Eikös siellä vaan lahjoitetaan tavaraa jota ei itse enää käytä?!
- Anonyymi
Näin. Ja ne saa hakea ukot ja akat.
- Anonyymi
Samat ihmiset haalii tavaroita niillä varmaan iso halli tavaramäärälle kun kivetkin kelpaa. Täytyy muistaa tarjota tavaraa jos joskus muutan kun siivous käy samalla koska pölyistäkin pääsee eroon. Useat ovat töykeitä mulle mulle ja kellä olisi... Tarvitsisin ja haluaisin
- Anonyymi
Törkyä on joka paikka täynnä ilman mitään kerhoja. Tuon heti parisataa kiloa ja kippaan ovelle, kun joku kertoo henk.kohtaisen kaatiksensa osoitteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392945- 632324
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 151344
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 101214
- 111194
- 221191