Opettajan komea kalu

huhhelihei

Istuin historian luokassa, ja kuuntelin, kuinka tuo keski-iän ylittänyt, silmälasipäinen mies opettajamme kertoi melkein karjuvalla äänellä oppilaille jotakin Aleksanteri Suuresta. Katsoin opettajan vihaisia, mutta samalla melko tyhjiä kasvoja. Liikutin katsettani kasvoista alaspäin, ja kiinnitin huomioni opettajan paitaan.Se oli ruskea napitettu paita, jonka ylin nappi oli auki. Paljaalta iholta paistoi muutama rintakarva. Opettaja oli hiukan keskivertoa pyöreämpi ja pidempi. Sitten siirryin katsomaan häntä suoraan jalkovälistä. Puolikireiden farkkujen läpi näkyi hänen kalunsa rajat. Tuijotin hänen jalkoväliään ainakin puoli minuuttia taukoamatta, ja mieleni teki nähdä hänet ilman housuja. Havahduin tapittavasta katseestani, kun huomasin opettajan katsovan minua. Nolostuneena käänsin katseeni poispäin, mutta opettaja jatkoi tuijotttamistani. Muut oppilaat tekivät tehtäviään, mutta minä käännyin takas opettajan puoleen. Katselin nyt häntä, aitoa raavasta miestä edessäni, ja fantasioin hänestä.

Pitkän katsekontaktin jälkeen opettaja istutui penkilleen oman työpöytänsä taakse, ja huusi kuuluvalla äänellä: "Lopetetaan tunti nyt vähän etuajassa, hyvää viikonloppua". Kaikki luokan oppilaat lähtivät omaa tahtiinsa luokasta ulos, ja minä jäin ystäväni kanssa melkein viimeiseksi. Ollessani jo ovella, opettaja pyysi minua jäämään luokkaan hetkeksi keskustelemaan ainekirjoituksesta. Luokan ovi sulkeutui, ja niin minä seisoin luokassa opettajan vieressä.
Opettaja pyysi minua istuutumaan hänen tuoliinsa, kun katsoimme esseetäni. Hän nojautui kohti pöytää, ja tunsin hänen hengityksen takanani. Hän oli aivan lähellä. Opettaja puhui minulle laimealla äänellä jotakin esseestäni, mutta en pystynyt kuuntelemaan. Pian hän lopetti puhumisen, ja hivutti kätensä hiuksiini. Hetken ajan hän silitti auki olevaa tukkaani, ja sitten käänsi tuoli, jossa istuin kohti häntä. Sydämmeni jysähti, kun kääntyessäni näin edessäni farkkujen läpi sojottavan kalun. Opettajalla seisoi, ja nyt näin hänen kalunsa selvemmin kuin koskaan aikaisemmin. Tuijotin kalua hetken, jonka jälkeen kohotin katseeni opettajaan. Hän otti kädestäni kiinni, ja nuoli hetken sormiani. Se tuntui todella hyvältä, ja kostuin jo vähän.

Aivan pian opettaja siirsi käteni hänen kalulleen, ja rupesi hinkkaamaan omalla kädellään minun kättäni hänen kaluaan vasten. Se tuntui ihanan kovalta, ja halusin jo nähdä sen paljaana. Opettaja ei kuitenkaan riisunut vielä housujaan, vaan ensimmäisenä hän otti minulta paidan pois. Sitten hän siirtyi legginseihini, jotka hän hivuutti alushousut mukaan lukien pois kokonaan. Seisoin opettajan edessä alasti, ja hän suuntasi päällään kohti rintojani. Hän otti pienen rintani suuhunsa, ja rupesi nuolemaan sitä. Hän nuoli melko rajusti rintaani, ja näykkäisikin muutaman kerran. Tuntui, kuin jokin eläin olisi rintojeni kimpussa, ja nyt alapääni oli ihan kosteana. Samalla kun rintani oli opettajan suussa, hän kurotti käsillään kohti alapäätäni. Opettajan paksut sormet hinkkasivat märkää pilluani, ja olivat kohta sisässäni. Voihkaisin muutaman kerran, ja samalla opettaja tunki kielensä suuhuni. Melkein tukehduin hänen kieleensä, joka liikkui voimakkaana syvällä suussani. Opettajan suudelmat olivat märkiä ja ihania. Hän jatkoi suutelemista ja sormittamista kaksi minuuttia, jonka jälkeen hän pysähtyi. Me katsoimme toisiamme, ja opettaja riisui vihdoin housunsa. Minun ilmeeni oli kuin lapsella jouluaamuna, kun näin nyt tuon paksun, pitkän, kovan ja ihanan kalun. Tarrasin heti siihen kiinni, ja samalla opettaja työnsi minua polvilleen. "Ota se suuhusi, ja ime sitä niin saatanan kovaa", Opettaja ärähti. Aloitin imemään hänen munaansa, ja hän työnsi samalla päätäni kovaa vauhtia tahdin mukana. Pian hän lisäsi tahtia, ja sain muutaman kerran oksennusrefleksin. Opettaja piti kiihottavaa ääntä, ja puristeli samalla minua paljaasta takapuolestani. Hänen munansa meni syvälle kurkkuuni, mutta se tuntui niin upealta.

Hetken kuluttua opettaja nosti minut syliinsä, alkoi nuolla minua ensin kasvoista, ja sitten taas rinnoista. Hänen seisokkinsa oli meidän välissää, ja tunsin sen alaääni lähettyvillä. Yhtäkkiä opettaja käänsi minut pää alaspäin, ja alkoi nuolla pilluani. Roikuin pää kohti lattiaa, ja voihkin kovaa, kun hänen kielensä upposi syvälle pilluuni. Päätin ottaa samalla hänen ihanan munansa takaisin suuhuni, ja imin sitä hetken. Sitten opettaja siirsi minut pulpetille makaamaan, ja asettui eteeni. Hän sivelöi minua hetken, siirsi käteni niskani taakse, ja otti sitten kalustaan kiinni. Olin kiljahtaa jo tuosta näystä, enkä malttanut odottaa enää hetkeäkään, että saan tuon upean kalun koskemattomaan pilluuni. Halusin sitä niin paljon. Pian opettaja asetti munansa parin sentin syvyydelle, ja huudahdin. Hänen munansa oli niin iso, että se sattui kamalasti. Opettaja nosti lattialta pikkuhousuni, ja tunki ne suuhuni. Hän kehotti minua olemaan hiljempaa, ettei ketään kuulisi.

4

8428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jzaj9xw
      • Anonyymi

        Kiitos


    • Mun vanhemmat osti opelta kesäksi lisäopetusta mulle.

    • Hyvä tarina

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe