Voiko joku näkijä katsoa

Tarvitsenapua_

Olen niin epätoivoinen rakkauselämäni suhteen, että en usko voivani löytää ketään vierelleni. Kuka minua voisi rakastaa ja pitää omanaan? Olen hyvin vaikea luonne ja miehet eivät usein jaksa tällaista vaikealuontoista naista. Milloin siis tulen kohtaamaan rakkauden? Voiko joku ennustaa tai nähdä sen minulle, koska olen menettämässä toivoani.

6

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

Sinussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin olet parhaimmillasi hyvin lämmin, seurallinen, auttavainen ja erittäin viehättävä persoona. Lakkaa olemasta niin ankara itsellesi ja opettele lempeyttä itseäsi kohtaan , et ole vain kohdannut sinulle sopivaa persoonaa tähän mennessä, ei ole sinun syysi.
      Sopiva ihminen nostaa esiin sinussa juuri parhaat puolesi ja sellaisen ( älykäs ja rauhallinen pitkä hoikka mies) kohtaat jo ensi vuoden puolella ja se on menoa molemmille koska sovitte sopuisasti yhteen.
      Eli hyvää tulevaa vuotta 2018 ja laita itsesi iskuun tulevaa varten ja heti lakkaat nyt möksöttömästä, tämä selvä.

• Tarvitsenapua_

Kiitos vastauksesta. Milloin kohtaan hänet tarkalleen ensi vuoden puolella? Tuntuu niin kaukaiselta, että voin joskus löytää sopivan ihmisen lähelleni.

• miksimikääneiriitä
        Tarvitsenapua_ kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Milloin kohtaan hänet tarkalleen ensi vuoden puolella? Tuntuu niin kaukaiselta, että voin joskus löytää sopivan ihmisen lähelleni.

Tarkalleen ? Ei kai ennustuspalstalla anneta päivämääriä ja kellonaikoja.
        Jotain kohtuutta nyt tähän viiihdepalstaan.
        Miksi kaikki pitää nykyihmisille kantaa valmiiksi eteen, pitää opetella itsekin ajattelemaan ja yrittämään.

• Ragnimalmsten
        miksimikääneiriitä kirjoitti:

Tarkalleen ? Ei kai ennustuspalstalla anneta päivämääriä ja kellonaikoja.
        Jotain kohtuutta nyt tähän viiihdepalstaan.
        Miksi kaikki pitää nykyihmisille kantaa valmiiksi eteen, pitää opetella itsekin ajattelemaan ja yrittämään.

Mitä se sulle kuuluu? Opettele itse olemaan puuttumatta asioihin jotka eivät sinulle kuulu. Älä tule notkumaan palstalle jos et kestä viihdepalstan kirjotuksia. Tällä sivulla esitetty pyyntö ei koske sinua mitenkään, joten lopeta valitus.

• tulivaanmieleen

Ragni malmSten , siis ässällä on se yksi laulaja......eli älkää selkoittako asioita.

• Rangimalmsten

Siis Rangimalmen ja Rangimalmsten tartee kyllä s:n ja t:n. Rangi Malmsten oli eläessään laulaja, myöhemmin Karjalainen. Hän ei kumminkaan ole J Karjalaisen äiti niin kuin monet luulevat. Toi Rangimalmsten on nimimerkki.
        Selkoitan en sekoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe