Olen niin epätoivoinen rakkauselämäni suhteen, että en usko voivani löytää ketään vierelleni. Kuka minua voisi rakastaa ja pitää omanaan? Olen hyvin vaikea luonne ja miehet eivät usein jaksa tällaista vaikealuontoista naista. Milloin siis tulen kohtaamaan rakkauden? Voiko joku ennustaa tai nähdä sen minulle, koska olen menettämässä toivoani.
Voiko joku näkijä katsoa
6
230
Vastaukset
- Ragnimalmen
Sinussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin olet parhaimmillasi hyvin lämmin, seurallinen, auttavainen ja erittäin viehättävä persoona. Lakkaa olemasta niin ankara itsellesi ja opettele lempeyttä itseäsi kohtaan , et ole vain kohdannut sinulle sopivaa persoonaa tähän mennessä, ei ole sinun syysi.
Sopiva ihminen nostaa esiin sinussa juuri parhaat puolesi ja sellaisen ( älykäs ja rauhallinen pitkä hoikka mies) kohtaat jo ensi vuoden puolella ja se on menoa molemmille koska sovitte sopuisasti yhteen.
Eli hyvää tulevaa vuotta 2018 ja laita itsesi iskuun tulevaa varten ja heti lakkaat nyt möksöttömästä, tämä selvä.- Tarvitsenapua_
Kiitos vastauksesta. Milloin kohtaan hänet tarkalleen ensi vuoden puolella? Tuntuu niin kaukaiselta, että voin joskus löytää sopivan ihmisen lähelleni.
- miksimikääneiriitä
Tarvitsenapua_ kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Milloin kohtaan hänet tarkalleen ensi vuoden puolella? Tuntuu niin kaukaiselta, että voin joskus löytää sopivan ihmisen lähelleni.
Tarkalleen ? Ei kai ennustuspalstalla anneta päivämääriä ja kellonaikoja.
Jotain kohtuutta nyt tähän viiihdepalstaan.
Miksi kaikki pitää nykyihmisille kantaa valmiiksi eteen, pitää opetella itsekin ajattelemaan ja yrittämään. - Ragnimalmsten
miksimikääneiriitä kirjoitti:
Tarkalleen ? Ei kai ennustuspalstalla anneta päivämääriä ja kellonaikoja.
Jotain kohtuutta nyt tähän viiihdepalstaan.
Miksi kaikki pitää nykyihmisille kantaa valmiiksi eteen, pitää opetella itsekin ajattelemaan ja yrittämään.Mitä se sulle kuuluu? Opettele itse olemaan puuttumatta asioihin jotka eivät sinulle kuulu. Älä tule notkumaan palstalle jos et kestä viihdepalstan kirjotuksia. Tällä sivulla esitetty pyyntö ei koske sinua mitenkään, joten lopeta valitus.
- tulivaanmieleen
Ragni malmSten , siis ässällä on se yksi laulaja......eli älkää selkoittako asioita.
- Rangimalmsten
Siis Rangimalmen ja Rangimalmsten tartee kyllä s:n ja t:n. Rangi Malmsten oli eläessään laulaja, myöhemmin Karjalainen. Hän ei kumminkaan ole J Karjalaisen äiti niin kuin monet luulevat. Toi Rangimalmsten on nimimerkki.
Selkoitan en sekoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831038- 35908
- 96864
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52829
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56729Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711