Aihe

kokoajan välivuotoa??!! apua

tytttöö444

Siis oon 16 vuotias tyttö. mulla ''loppu'' viimesimmät kuukautiset noin 1,5vk sitte ja mun kierron pituus on n.35 päivää. kun menkat loppu ei tullu mitään parii päivään ja sit alko sellanen ''tuhruttelu'' että joka päivä tulee vähä ruskeeta vuotoo. mistä tää johtuu? sit vähä sellanen jännä tunne vatsassa. en voi mitenkää olla raskaana koska oon neitsyt ja ei oo ollu mitää sellasta tilannetta ees missä oisin voinu tulla raskaaks. millon tää loppuu ja onko tää normaalia

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkemummo75v

Ole huoleti, olet tulossa naiseksi. Paikkoja hiotaan ja siitä tulee vähän tuhkaa. Menee ohi.
      Anna pyhimpäsi tekeytyä rauhassa ennenkuin otat sinne siitintä sisään.

• vaikeaarvata

Jos vuoto haisee pahalle, niin mene lääkäriin.
      Jos vuoto jatkuu pitkään tuollaisena tihruna, esim. vielä seuraavien kuukautisten jälkeen , niin mene lääkäriin.
      Sinulla voi olla joku tulehdus, eikä se selviä tällä palstalla. Tulehdus on eri asia kuin sukupuolitauti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      11938
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      2812
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2104