Hei
Viime viikkoina on ollu aina silloin tällöin ripulointia ja päiviä jolloin vessassa on pitänyt käydä n. 6-7 kertaa. Nyt olen parina päivänä ottanut maitohappobakteereja ja tarkotuksella syönyt aika paljon. Vessassa on tarvinnut käydä vain noin kahdesti päivässä ja uloste on hyvinkin kiinteää. Kysymys voi olla vähän tyhmä, mutta jos esim.paksusuolessa olisi kasvain niin tuskin maitohappobakteerit sen oireita hillitsisivät?
Ripuli + paksusuoli?
5
202
Vastaukset
- Epätietoinenasiasta
Ja siis syömällä paljon tarkoitan että olen syönyt paljon ruokaa. Maitohappobakteerin olen ottanut kerran päivässä.
- Kala24
Hei.
Isälläni todettiin paksusuolen / peräsuolen syöpä. Ripuli oli juurikin yksi oire . Kasvain söi kaiken ruuan mitä suuhunsa laittoi. Paino putosi . Oireet ovat toki hyvin yksilöllisiä . Kyllä kannattaa hakeutua ajoissa lääkäriin . Isäni joutui vuoden taistelemaan oireiden kanssa kunnes kasvain viimmeinen "löydettiin". - Johnssson
Mitä tarkoitat kasvain söi kaiken ruuan? Oliko hänellä jatkuva ripuli tuon vuoden aikana? Maitohappokapselit tuskin olisivat sitä yhtään lievittäneet, jota ilmeisesti kysymyksellä haetaan?
- Kala24
Kasvain sai kaiken ravinnon ruuasta, sitten kun kasvain löydettiin niin äkkiä avanneleikkaukseen. Sitten alkoi painokin pikkuhiljaa nousta. Ripulia oli koko ajan , lopulta joutui pitämään vaippaa töissä. Lääkärissä pidettiin aluksi ärtyneenä suolena ja ummetuksena.
- RandomWalker
Ei ole lainkaan tyhmä kysymys. Olet ihan oikeassa päättelyssäsi ettei varmaan syöpää jos maitohappobakteerit auttaa. Pitäisin sitä erittäin epätodennäköisenä pelkästään näillä tiedoilla.
Oletko muuttanut ruokavaliota jotenkin tai maistanut jotain uusia? Jos oireet jatkuu vaan, kannattaa käydä lääkärissä, niin saa selvyyttä mistä voisi olla kyse ja lisäapua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013