OBDII testeri

joulukiulu

Menin ja ostin Motonetista ko laitteen. Asensin sen ohjeiden mukaisesti ja samantien alkoi palamaan "injection system failure"-valo. Valo ei palanut ennen laitteen asennusta. En saa nollattua sitä mitenkään...

8

12223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunarit

      Ei semmosta valoa ole olemassa, on vain vikavalo ja vikakoodit?

      • joulukiulu

        Kumpi sinulla on päällä, vikavalo vai vikakoodi?


    • karpertti

      Minulla transit -08 2,2 koneella.kesällä tehty optimointi,joka muka vähetää po.aineen kulutusta,mutta kulutus nousi n.1-2l/100km. nyt viimeviikolla kulutus maantieajossa 14,6l. nollasin ajelin kaupungissa jonkinaikaa ja kulutus olikin vain 8,3l.voiskohan joku tietää mikä tuon aiheuttaa,voiko tietokoneboksi valehella?toivon asiallisia vastauksia!

      • sutikoo

        Foordis on kaikki valetta, luistaako kytkin tosiaan noin paljon että näkyy kulutukses?


    • Audikundi_HOT

      ”ostin Motonetista”
      Olisko siinä selitys?

      • testerij

        luultavasti joo... kunnollisen obd testerin saa kun raaskii laittaa enempi rahnaa ja voi ladata päivitykset netistä, halvoissa obd testereissä on persereiän kokoinen näyttö ja rajalliset alueet vikakoodeista, lisäksi voi koko ecu tupsahtaa paskaksi. Voipi olla että motonet ei korvaa muutaman tonnin ecua.


      • tietoniekka_
        testerij kirjoitti:

        luultavasti joo... kunnollisen obd testerin saa kun raaskii laittaa enempi rahnaa ja voi ladata päivitykset netistä, halvoissa obd testereissä on persereiän kokoinen näyttö ja rajalliset alueet vikakoodeista, lisäksi voi koko ecu tupsahtaa paskaksi. Voipi olla että motonet ei korvaa muutaman tonnin ecua.

        Huh mitä kakkaa koko juttu.


    • Vikakoodihuijaus

      Riippuu minkä merkkinen, itse ostanut motonetistä ja toiminut moitteetta jo viisi vuotta maksoi hiukan yli 100 euroa ja säästänyt sillä jo monia satoja euroja.
      Noita autojen vikamerkkivaloja epäilen kyllä tehtaalla valmiiksi ohjelmoiduksi kun ne kuittaa pari kertaa pois ei enää tule, saavatpahan merkkihuollossa lisää töitä ja osia myydyiksi. Jo pelkkä vikakoodien luku maksaa väh. 70 € ja osat päälle työkuluineen.
      Ite olen selvinnyt ton laitteen oston jälkeen parilla ilmansuodattimen vaihdolla, ei tartte pikkuvikojen takia käydä vikakoodeja luettamassa huollossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe