Asiakkaani keskivenäjällä vänkää jättäneensä tilaukset klo 12 päivällä ja postit saapuvat aina myöhässä. Aikaero on tasan 5 tuntia. Eli kun siellä kello on sen 12, niin täällä 17. postit tulevat 18-20 aikaan milloin konttoritytöt jo lähteneet. Kuka puhuu paskaa? Venäläinen, vai kestääkö gmail tililtä tulleet viestit saapua 2-3h ? Matkaa 4400km
sähköpostin kulkunopeus?
4
311
Vastaukset
- Arvaustoimisto
" Aikaero on tasan 5 tuntia. Eli kun siellä kello on sen 12, niin täällä 17."
Meni väärinpäin. Jos aikaero on tasan 5 tuntia ja täällä kello on 17, niin keskivenäjällä kello on jo 22. - varmatieto
putin lukee kaikki sähköpostiviestit. se vie oman aikansa.
- VanhassaVaraa
Sähköposti ei ole telefax. Ja niitä posteja välitetään rajojen yli sitten kun muulta liikenteeltä (esim. puheliikenteeltä tai muilta priorisoiduilta) jää aikaa. Eli, sinä saat e-mailit sitten kun saat.
Hanki faxi niin saat tilaukset realiajassa. Faksilla ne muutkin liikennöi kansainvälisessä kaupassa. Itse jopa saksalaisten kanssa. Sähköpostin kulkua voi hidastaa myös mm. roskapostin torjunta (esimerkiksi harmaalistaus, greylisting).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2055074Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374463Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002721Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171342310- 601921
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121821- 671794
- 2081664
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521222Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241964