Kävin rekisteröitymässä tuolla uudella

keskustalupalstalla, jos siellä alkaisi enemmän asiapitoisuus olla hallitsevana kommenteissa.

moottoriveneily.foorumi.eu

16

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RynRynPörrrRattiJaKaikki

      aijaa. just joo.

    • Hyvääjatkoa

      Meinaatko, että saat häiriköt mukaasi, hyvä näin.

      • Tarkkk

        Mikäs tämä tämmönen vastaus nyt taas oli?
        Eikö tämä aloittaja juuri maininnut sanan: rekisteröitymässä.
        Tuskin ne häiriköt lähtevät sinne suurin joukoin sisään tunkemaan. Taitaa olla tämä palvelu, joka heitä puoleensa vetää.


    • vitunaita

      Oletpa tosi etevä kirjoittelija, kun laitat otsikon ja ensimmäisen lauseen sekaisin keskenään samaan virkkeeseen!

      • Manipoulos

        Niin, sehän on selvä etteivät kaikki voi olla kaltaisiasi kirjallisuuden virtuooseja.


    • Tyrnäväntorpedo

      Oletko Juhani itse vai miksi mainostat sivua?

      • Sea_Ray

        En ole Juhani itse, mutta mainostan mielelläni sellaisia paikkoja, joissa vautuu mahdollisuuksia keskustella järkevien ja asiallisten samanhenkisten veneihmisten kanssa. Kuten huomataan, täällä sellainen ei oikein onnistu. Noilta moderoiduilta sivuilta sellaiset, hankalat ja itseriitoiset kaikentietävät älyköt, useimmiten putsataan pois. Pysyy keskustelu sellaisna asiapohjaisena ja leppoisana.


      • ostamisenTuskaa
        Sea_Ray kirjoitti:

        En ole Juhani itse, mutta mainostan mielelläni sellaisia paikkoja, joissa vautuu mahdollisuuksia keskustella järkevien ja asiallisten samanhenkisten veneihmisten kanssa. Kuten huomataan, täällä sellainen ei oikein onnistu. Noilta moderoiduilta sivuilta sellaiset, hankalat ja itseriitoiset kaikentietävät älyköt, useimmiten putsataan pois. Pysyy keskustelu sellaisna asiapohjaisena ja leppoisana.

        Hieman ihmettelen, miksi vielä roikut täällä palstalla, jopa avaten uusia keskusteluja. Kerrot noista "fiksumpien" ihmisten sivuista meille hankalille ja itseriittoisille kaiken tietäville älyköille joiden kanssa et haluaisi vuorovaikutusta...


      • ostamisenTuskaa kirjoitti:

        Hieman ihmettelen, miksi vielä roikut täällä palstalla, jopa avaten uusia keskusteluja. Kerrot noista "fiksumpien" ihmisten sivuista meille hankalille ja itseriittoisille kaiken tietäville älyköille joiden kanssa et haluaisi vuorovaikutusta...

        Enhän minä väittänyt siirtyväni noille palstoille ? Omalla kirjoituksellasi vahvistat tuon aloituksen tekstiäni. Niin kuin huomataan, täällä on aika vaikeaa elo muutamilla.


    • Argon86

      Moottoriveneily foorumi eu oli tarkoitettu moottorivene infon tyhjiön korvaajaksi. Sattumoisin mv info heräsi henkiin 2pv tämän perustamisen jälkeen niin ko. foorumi tulee keskittymään enemmän vauhtiveneilyyn.

      • En itse ainakaan mitään moottorivene.infon korvaajaa etsi, vaan kaikki sivustot joissa asiallista keskustelua veneihmisten kanssa, kaikki käyvät.


    • Kävin rekisteröitymässä myös tuolle moottorivene.info sivustolle.

    • Tyrnäväntorpedo

      Miksi toisten palstojen "mainostaminen" tuli ajankohtaiseksi juuri silloin, kun tätä palstaa vihdoin alettiin moderoimaan poistamalla idiootiksi haukkumisia ja muita trolleja?

      Voisiko perimmäisenä syynä olla se, että toisilta palstoilta haetaankin pienempää moderointia ja mahdollisuutta ammentaa sanoja syvältä sielun uumenista ja haukkua muita tavalla, jota ei uskalla tai kehtaa tehdä muuten?

      Jotain keskiluokan ahdistuksen varaventtiiliä?

    • On sulla mainiot teoriat! Mutta sun kannattaa asiaa vielä miettiä hetken, oot jäljillä.

    • Titityytä

      Tulin tänne vaan kertomaan etten enää käy tällä sivustolla, olen rekisteröitynyt muualle, enkä enää käy täällä, vaan muualla, ettäs tiedätte! Mahtaa teitä nyt harmittaa!!? Tämän jälkeen en enää käy täällä! Korkeintaan joskus muistuttamassa etten käy täällä enää!!

    • Voi_teitä

      Minäkin olen rekisteröitynyt toiselle palstalle. Tämä tiedoksi teille onnettomille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe