Kävin rekisteröitymässä tuolla uudella

keskustalupalstalla, jos siellä alkaisi enemmän asiapitoisuus olla hallitsevana kommenteissa.

moottoriveneily.foorumi.eu

16

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RynRynPörrrRattiJaKaikki

aijaa. just joo.

• Hyvääjatkoa

Meinaatko, että saat häiriköt mukaasi, hyvä näin.

• Tarkkk

Mikäs tämä tämmönen vastaus nyt taas oli?
        Eikö tämä aloittaja juuri maininnut sanan: rekisteröitymässä.
        Tuskin ne häiriköt lähtevät sinne suurin joukoin sisään tunkemaan. Taitaa olla tämä palvelu, joka heitä puoleensa vetää.

• vitunaita

Oletpa tosi etevä kirjoittelija, kun laitat otsikon ja ensimmäisen lauseen sekaisin keskenään samaan virkkeeseen!

• Manipoulos

Niin, sehän on selvä etteivät kaikki voi olla kaltaisiasi kirjallisuuden virtuooseja.

• Tyrnäväntorpedo

Oletko Juhani itse vai miksi mainostat sivua?

• En ole Juhani itse, mutta mainostan mielelläni sellaisia paikkoja, joissa vautuu mahdollisuuksia keskustella järkevien ja asiallisten samanhenkisten veneihmisten kanssa. Kuten huomataan, täällä sellainen ei oikein onnistu. Noilta moderoiduilta sivuilta sellaiset, hankalat ja itseriitoiset kaikentietävät älyköt, useimmiten putsataan pois. Pysyy keskustelu sellaisna asiapohjaisena ja leppoisana.

• ostamisenTuskaa
        Sea_Ray kirjoitti:

En ole Juhani itse, mutta mainostan mielelläni sellaisia paikkoja, joissa vautuu mahdollisuuksia keskustella järkevien ja asiallisten samanhenkisten veneihmisten kanssa. Kuten huomataan, täällä sellainen ei oikein onnistu. Noilta moderoiduilta sivuilta sellaiset, hankalat ja itseriitoiset kaikentietävät älyköt, useimmiten putsataan pois. Pysyy keskustelu sellaisna asiapohjaisena ja leppoisana.

Hieman ihmettelen, miksi vielä roikut täällä palstalla, jopa avaten uusia keskusteluja. Kerrot noista "fiksumpien" ihmisten sivuista meille hankalille ja itseriittoisille kaiken tietäville älyköille joiden kanssa et haluaisi vuorovaikutusta...

• ostamisenTuskaa kirjoitti:

Hieman ihmettelen, miksi vielä roikut täällä palstalla, jopa avaten uusia keskusteluja. Kerrot noista "fiksumpien" ihmisten sivuista meille hankalille ja itseriittoisille kaiken tietäville älyköille joiden kanssa et haluaisi vuorovaikutusta...

Enhän minä väittänyt siirtyväni noille palstoille ? Omalla kirjoituksellasi vahvistat tuon aloituksen tekstiäni. Niin kuin huomataan, täällä on aika vaikeaa elo muutamilla.

• Argon86

Moottoriveneily foorumi eu oli tarkoitettu moottorivene infon tyhjiön korvaajaksi. Sattumoisin mv info heräsi henkiin 2pv tämän perustamisen jälkeen niin ko. foorumi tulee keskittymään enemmän vauhtiveneilyyn.

• En itse ainakaan mitään moottorivene.infon korvaajaa etsi, vaan kaikki sivustot joissa asiallista keskustelua veneihmisten kanssa, kaikki käyvät.

• Kävin rekisteröitymässä myös tuolle moottorivene.info sivustolle.

• Tyrnäväntorpedo

Miksi toisten palstojen "mainostaminen" tuli ajankohtaiseksi juuri silloin, kun tätä palstaa vihdoin alettiin moderoimaan poistamalla idiootiksi haukkumisia ja muita trolleja?

Voisiko perimmäisenä syynä olla se, että toisilta palstoilta haetaankin pienempää moderointia ja mahdollisuutta ammentaa sanoja syvältä sielun uumenista ja haukkua muita tavalla, jota ei uskalla tai kehtaa tehdä muuten?

Jotain keskiluokan ahdistuksen varaventtiiliä?

• On sulla mainiot teoriat! Mutta sun kannattaa asiaa vielä miettiä hetken, oot jäljillä.

• Titityytä

Tulin tänne vaan kertomaan etten enää käy tällä sivustolla, olen rekisteröitynyt muualle, enkä enää käy täällä, vaan muualla, ettäs tiedätte! Mahtaa teitä nyt harmittaa!!? Tämän jälkeen en enää käy täällä! Korkeintaan joskus muistuttamassa etten käy täällä enää!!

• Voi_teitä

Minäkin olen rekisteröitynyt toiselle palstalle. Tämä tiedoksi teille onnettomille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      118
      6346
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6030
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3972
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      120
      1411
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1251
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1098
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      897
    Aihe