Kävin rekisteröitymässä tuolla uudella

keskustalupalstalla, jos siellä alkaisi enemmän asiapitoisuus olla hallitsevana kommenteissa.

moottoriveneily.foorumi.eu

16

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RynRynPörrrRattiJaKaikki

aijaa. just joo.

• Hyvääjatkoa

Meinaatko, että saat häiriköt mukaasi, hyvä näin.

• Tarkkk

Mikäs tämä tämmönen vastaus nyt taas oli?
        Eikö tämä aloittaja juuri maininnut sanan: rekisteröitymässä.
        Tuskin ne häiriköt lähtevät sinne suurin joukoin sisään tunkemaan. Taitaa olla tämä palvelu, joka heitä puoleensa vetää.

• vitunaita

Oletpa tosi etevä kirjoittelija, kun laitat otsikon ja ensimmäisen lauseen sekaisin keskenään samaan virkkeeseen!

• Manipoulos

Niin, sehän on selvä etteivät kaikki voi olla kaltaisiasi kirjallisuuden virtuooseja.

• Tyrnäväntorpedo

Oletko Juhani itse vai miksi mainostat sivua?

• En ole Juhani itse, mutta mainostan mielelläni sellaisia paikkoja, joissa vautuu mahdollisuuksia keskustella järkevien ja asiallisten samanhenkisten veneihmisten kanssa. Kuten huomataan, täällä sellainen ei oikein onnistu. Noilta moderoiduilta sivuilta sellaiset, hankalat ja itseriitoiset kaikentietävät älyköt, useimmiten putsataan pois. Pysyy keskustelu sellaisna asiapohjaisena ja leppoisana.

• ostamisenTuskaa
        Sea_Ray kirjoitti:

En ole Juhani itse, mutta mainostan mielelläni sellaisia paikkoja, joissa vautuu mahdollisuuksia keskustella järkevien ja asiallisten samanhenkisten veneihmisten kanssa. Kuten huomataan, täällä sellainen ei oikein onnistu. Noilta moderoiduilta sivuilta sellaiset, hankalat ja itseriitoiset kaikentietävät älyköt, useimmiten putsataan pois. Pysyy keskustelu sellaisna asiapohjaisena ja leppoisana.

Hieman ihmettelen, miksi vielä roikut täällä palstalla, jopa avaten uusia keskusteluja. Kerrot noista "fiksumpien" ihmisten sivuista meille hankalille ja itseriittoisille kaiken tietäville älyköille joiden kanssa et haluaisi vuorovaikutusta...

• ostamisenTuskaa kirjoitti:

Hieman ihmettelen, miksi vielä roikut täällä palstalla, jopa avaten uusia keskusteluja. Kerrot noista "fiksumpien" ihmisten sivuista meille hankalille ja itseriittoisille kaiken tietäville älyköille joiden kanssa et haluaisi vuorovaikutusta...

Enhän minä väittänyt siirtyväni noille palstoille ? Omalla kirjoituksellasi vahvistat tuon aloituksen tekstiäni. Niin kuin huomataan, täällä on aika vaikeaa elo muutamilla.

• Argon86

Moottoriveneily foorumi eu oli tarkoitettu moottorivene infon tyhjiön korvaajaksi. Sattumoisin mv info heräsi henkiin 2pv tämän perustamisen jälkeen niin ko. foorumi tulee keskittymään enemmän vauhtiveneilyyn.

• En itse ainakaan mitään moottorivene.infon korvaajaa etsi, vaan kaikki sivustot joissa asiallista keskustelua veneihmisten kanssa, kaikki käyvät.

• Kävin rekisteröitymässä myös tuolle moottorivene.info sivustolle.

• Tyrnäväntorpedo

Miksi toisten palstojen "mainostaminen" tuli ajankohtaiseksi juuri silloin, kun tätä palstaa vihdoin alettiin moderoimaan poistamalla idiootiksi haukkumisia ja muita trolleja?

Voisiko perimmäisenä syynä olla se, että toisilta palstoilta haetaankin pienempää moderointia ja mahdollisuutta ammentaa sanoja syvältä sielun uumenista ja haukkua muita tavalla, jota ei uskalla tai kehtaa tehdä muuten?

Jotain keskiluokan ahdistuksen varaventtiiliä?

• On sulla mainiot teoriat! Mutta sun kannattaa asiaa vielä miettiä hetken, oot jäljillä.

• Titityytä

Tulin tänne vaan kertomaan etten enää käy tällä sivustolla, olen rekisteröitynyt muualle, enkä enää käy täällä, vaan muualla, ettäs tiedätte! Mahtaa teitä nyt harmittaa!!? Tämän jälkeen en enää käy täällä! Korkeintaan joskus muistuttamassa etten käy täällä enää!!

• Voi_teitä

Minäkin olen rekisteröitynyt toiselle palstalle. Tämä tiedoksi teille onnettomille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2436
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      126
      1635
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      63
      1446
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1271
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      35
      1146
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1134
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1092
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1047
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      57
      1000
    10. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      970
    Aihe