Jovana katsoo jälleen

Jovana

Vastaan lyhyesti muutamalle kysyjälle, jotka valitsen itse.

27

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäluvassa

      Työ, rahaa ja rakkausasiat jos voisit katsoa vaalealle naiselle miten loppuvuosi näkyy?

      • Jovana

        Sanotaan ensimmäiseksi menneisyyden sormuksesta. Itse tiedät mikä tämä on. Se on todennäköisesti nuorempana torjumasi kosinta tai kihlasormus, tai sitten eroon päättynyt suhde jolloin sormuksesta on luovuttu. Tämä tuli vastaukseksi kysymykseesi liittyen rakkausasioihin ja loppuvuoteen. Menneessäsi on jokin ajatustyötä vaativa ihminen, jonka kanssa kaikki ei olekaan ihan selvää. Sitä ei sanota onko tämä oma toiveesi, mutta tämänkaltainen asia nousee lähinnä tulevassa käsittelyyn. Voi jopa olla että tapaat uudelleen hänet jonka kanssa asiat jäivät kesken. Oma valintasi on, mitä päätät tehdä. Tähän liittyen sanotaan (olen selväkuuloinen) että silloin nuorempana oli ehkä väärät syyt päättää asioista. Taustalla vaikutti naishenkilö, ehkä äitisi, jonka opetus oli se että elämässä pitää hankkia varakas mies. Tunneasiat eivät olleet niin tärkeitä tai niistä ei puhuttu. Olisi ihanteellista jos kumppanissa olisi kaikki puolet, eli hyvä toimeentulo ja rakkautta riittäisi. Jos ei ole, suhteeseen pitäisi kuitenkin pystyä menemään sydän edellä eikä miettiä toisen lompakon paksuutta. Tuollainen ajattelutapa, vaikka se olisi tahatonkin, saattaa vetää puoleensa onnenonkijoita jotka tekevät sinulle samaa, eli heille kelpaa että sinä maksat kaiken. Oma vaikutelma on, että näin olisi jossain suhteessa käynytkin. Nämä lauseet kun vetää nippuun, niin on joku henkilö menneessä (joka muuten on pärjännyt ihan hyvin, tulet yllättymään) jonka kanssa jutut on päättyneet väärin perustein, ja hänet tapaat uudelleen.


    • Syvästionneton

      1. Sijoutunko kilpailussa? Tähän saat palautteen parin viikon päästä.
      2. Näkyykö mitään kivaa pirustystä muuten ankeaan elämään?

      • Jovana

        Sanotaan numero kaksi. Harrastustoiminnan kautta tulee iloa, koiria vilistää sisätiloissa kovasti. En tiedä oletko koiraharrastaja vai oletko harkinnut sellaista. Omaan ankeuteensa voi vaikuttaa paljon, muuttamalla omaa ajatusmaailmaansa. Ei kannata ajatella että onpa ankeaa, vaan kääntää tämä ajatus ja miettiä iloa elämässään. Kannattaa lähteä liikkeelle ja mennä tekemään kaikkea ihmisten pariin.


      • Syvästionneton

        Hei ja kiitos paljon vastauksesta. Harrastuksia minulla kyllä on, myös ihmisten ilmoilla mutta silti tunnen olevani ulkopuolinen ja yksinäinen joka paikassa:/ Ja harrastukset ovat ainoa asia mitä jotain iloa elämään tuottaa, mutta silti jotain puuttuu..jotain suurta ja tärkeää joka kalvaa ja lujaa..Koiraihminen en ollut koskaan,mutta silti kiinnyin koiraamme joka kuoli pari vuotta sitten ja ikävä on kova😢Uutta ei voi oikein harkita kun harrastusten takia ei ole aikaa hoitaa..enkä varmaan osaisikaan..matkalle tekisi mieli, olen loman tarpeessa.


    • Aleksa12

      Olen aloittanut uuden alan opinnot. Huomasin kuitenkin minua jonkin verran kiinnostavan vapaan työpaikan, mutta tämä työpaikka on samantyyppinen kuin edellinen työ. Kannattaako minun silti hakea tätä työpaikkaa, mitä näet?
      Entä mitä näet rakkauteen? Mitä tietty mies ajattelee minusta?
      Kiitos jos haluat katsoa.

    • katsotko

      Olen epätoivoinen rakkauselämäni suhteen, että en usko voivani löytää ketään vierelleni. Kuka minua voisi rakastaa ja pitää omanaan? Olen hyvin vaikea luonne ja miehet eivät usein jaksa tällaista vaikealuontoista naista. Milloin siis tulen kohtaamaan rakkauden?

    • Illaksisairaalaan

      Olen ollut 11v täysin sokea ja nyt legurit ovat antaneet toivoa näön palautumisesta leikkauksen avulla, joka tehdään huommena. Saanko näköni takaisin?

      • Kristalliboltsi

        Tää tulee nyt vähän myöhässä koska noist näkijöiks itseään nimittelevät eivät hivaa kertoo totuutta tai sit ne ei näe mitää. Sä voit bluggaa tän sit himassa kun siteet on veks ja huomaat, et näkös on palautunut.
        Mä tsiigasin boltsista kun ne duunas sun öögii kondiksee. Niis öögan johtimis ja liitoksis silämunii oli jotain feeluu. Leguri duunas niihin nyyat abikot ja liitti yhteen, nyt skulaa hyvin ja näkös on palautunut ja toimii selvästi. Varmaa kliffa tunne 11:sta vuoden pimeyden jälkeen.
        Nois sun öögis on se hyväpuoli, et sä voit painaa öögan kerraallaa ulos siint siläkuopast, irottaa siint abikost ja huudella sen öögan vodalla raanan alla. Varo kummiski hukkaamast sitä, äläkä fyllassa ainaskaa rupee duunaa mitää huuhtomis juttuja.
        Hyvää jatkoo näkevään elämääs.


      • Illaksisairaalaan
        Kristalliboltsi kirjoitti:

        Tää tulee nyt vähän myöhässä koska noist näkijöiks itseään nimittelevät eivät hivaa kertoo totuutta tai sit ne ei näe mitää. Sä voit bluggaa tän sit himassa kun siteet on veks ja huomaat, et näkös on palautunut.
        Mä tsiigasin boltsista kun ne duunas sun öögii kondiksee. Niis öögan johtimis ja liitoksis silämunii oli jotain feeluu. Leguri duunas niihin nyyat abikot ja liitti yhteen, nyt skulaa hyvin ja näkös on palautunut ja toimii selvästi. Varmaa kliffa tunne 11:sta vuoden pimeyden jälkeen.
        Nois sun öögis on se hyväpuoli, et sä voit painaa öögan kerraallaa ulos siint siläkuopast, irottaa siint abikost ja huudella sen öögan vodalla raanan alla. Varo kummiski hukkaamast sitä, äläkä fyllassa ainaskaa rupee duunaa mitää huuhtomis juttuja.
        Hyvää jatkoo näkevään elämääs.

        Kiitos Kristalliboltsi.
        Tulin tänään kotiin sairaalasta näkevänä. Tuntuu hyvältä ja katsottavaa riittää. Oli kiva ajella autolla näkevänä kotiin kun mennessä sairaalaan olin vielä sokea ja ajoin autoani yhden tutun rekan perässä parkkitutkilla. Aina kun rupesivat hälyttämään jatkuvasti piti jarrutella, lisäksi pyyhkiät eivät toimineet siksi meno oli kuin tupla sokealla. Selvisin kumminkin Hartmannille. No loppu hyvin kaikki hyvin.
        Sinä olet kyllä ehdottomasti paras näkijä sivustolla, etkä mikään rahastava kusettaja.
        Siksi minä päätin jättää sinulle muiston itsestäni riemukkaana näkevänä siteiden poiston jälkeen.
        Kaikkea hyvää sulle Kristalliboltsi. Tässä kuva.
        http://2.bp.blogspot.com/_9Q9CW9Lznrg/SdLDw_p-pkI/AAAAAAAAAHc/WqwXXDfzcmY/s320/ugly.jpg


    • Missin

      Mitä näet minulle rakkaudesta,olen tavannut miehen ,hän on vanha tuttu,pyöritty jo kk yhdessä, onko tämä sitä miltä näyttää?

    • Kinotar

      Rakkausasioita minullakin. Olen suhteessa mutta tavannut miellyttävän miehen "työasioissa", hänkin tosin varattu. Onko totta tämä tunne että tuntuu että hän olisi ihastunut minuun vai onko se vain omassa päässäni. Voiko näin pikaisesti minuun edes ihastua vaikka olen ihan tavallinen enkä edes erityisen hyvännäköiseksi luettava?
      Miltä rakkauselämä muuten siis näyttää minulle päälle kolmekymppiselle naiselle?

    • Zuniko

      Mitä avioliitolleni tapahtuu? Tai työpaikalle?

    • MuutostenTuuliaOdotan

      Mitä näkyy seuraavat puoli vuotta? Ne suurimmat muutokset? Elämäni on ollut pelkkää työtä siis olisiko jo aika muutosten tulla? Mitä sinulle näytetään. Kiitos:)

    • Brightside_

      Hei Jovana, jos mulle ehdit kurkata. Sinkkuna ollut jo vuosia, joko minulle näkyis kaveria? Eräs mies otti yhteyttä pitkän ajan jälkeen, mutta tekee eroa jos tekee... kemiaa kyllä olisi hänen kanssaan. Mitä minulle saat näihn tunneasioihin näkymään?

    • ääten

      Hei!

      Perheeni on melkoisessa myrskyssä. Lasten kanssa tiedän pärjääväni, joten huoleni ei koske heitä.

      Perheeseen kuuluu mielestäni kuitenkin parisuhde ja mietin kovasti, palautuuko (ex-?)kumppanini ja minun suhteeni tai onko minulle tulossa uutta suhdetta. Olenko oikeastaan edes eronnut (ex-?)kumppanini kanssa?

    • Talvensydän

      Palaan työhön sairaslomalta. Olen myös aloittanut opinnot työn ohella. Työmatkaa pitkälti. Lapsenlastani kanssa haluan viettää aikaa. Mitä näkyy miten saan soviteltua kaikki vielä parisuhteeseen?

    • 50plusnainen

      Hei Jovana, Pitkä suhde päättyi odottamatta. Syytä en tiedä ja vaikea päästä eteenpäin. Näetkö valoa tunnelin päässä? Tuoko uusi vuosi elämänkumppania/ystävää elämääni? Kiitos vastauksestasi.

    • Minätoivonn

      En teidä onko mieheni vakavasti sarias? Miten kun muutamamies ehkä osoittaa minuun vahvaa kiinteymistä.Onko näistä mihinään vai ohimenvä tunne ? Miten mahtaa käydä seuraavan elämänmuutoksen?

    • Taivaan_pala

      Tiedät mihin vastaat jos on vastaus tarkoitettu minulle. Kiittäen

    • lillinlallinlieru

      kaikki kysyy ja kukaan ei vasta heh.....sujuu se niiiniiin,missä luvatut vastaukset=)))))

    • Rasell

      Olisinkohan minä yksi jonka valitset?Muuten pärjäilen suht hyvin,mutta tämä yksinäisyys ottaa väliin ylivallan minusta.Onhan minulla aikuiset lapset joiden elämässä olen mukana,mutta paljon olen yksin.Haluaisin vielä löytää elämääni miehen.Onkohan tällainen toive kuolleena syntynyt ?

    • sielurikki

      Katsoisitko kiltti minun rakkauselämään. Tällä hetkellä aika hajalla entisen petettyä. En pääse eteenpäin vaikka kuinka yritän. Näkyykö minulle miestä ja rakkautta. Olen tummaverinen, 40 ja haluisin vielä löytää onnen. Yhden aikuisen lapsen äiti.

    • Olenkoliianvaativa

      Hei Jovana, olen tavallista elämää viettävä keski-iän jo ylittänyt nainen. Kun luen, kuulen tai näen kaikenlaisia asioita tapahtuvan ympärilläni, ajattelen olevani onnekas, koska asiani ovat kohtalaisen hyvin. Toivon kuitenkin, että vielä löytyisi se suuri rakkaus, jonka kanssa saisi viettää ihanan loppuelämän. En istu kotona odottamassa häntä - olen Tinderissä, treffipalstalla ja käyn aktiivisesti erilaisissa tapahtumissa ja myös yöelämässä, mutta ei vain moneen vuoteen ole kukaan herättänyt isompia tunteita, ei oikeastaan edes pientä ihastusta. Myönnän, että vikaa on minussakin, mutta onko väärin toivoa molemminpuolista tunnetta ja kemiaa? Löytyisihän noita miehiä, jos vaan ottaisi "jonkun", mutta haluan enemmän... Löydänkö koskaan sitä oikeaa?

    • voihyvääpäivää

      Hei Jovana, tuliko kysyjäennätys jo täyteen, sitäkö hait tällaisella hölmöllä ketjulla?

      • ACastren

        Eijuuvoihyvääpäivää. kyl on hölmöjä kommentoijia. Sen takia kukaan ei viitti näkijöistä täälä katsoa, kun tarjoovat apuja ilmaiseksi avuksi ihmisille, niin sitten joku muu tulee pitämään aikataulusta huolta. Ilmoituksessa ei ollut mun mielestä mitään aikatauluja. Sinäkö sen päätät milloin joku katsoo ja mitä? Sulla on aikataulu muille ihmisille ja sitä pitäis sitten noudattaa vai? Tai tuo yksi joka on joka päivä menossa silmäleikkauksen huomenna, joka näkijälle ainakin kaks viikkoa kirjoittanut samaa. Hölmöjä ootte te häiriköt itte.


    • hyvääpåiväämultakin

      Vamaan hänestä kiva seurata kasvavaa ketjua ja ihmisten kysymyksiä,täällä pyörii monen näköstä ,lupaukset toisarvoisia muutamille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe