Mikä on kauniin naisen määritelmä

Eemeliehdoton

Kaunis nainen on:
Silmien paratiisi

Sielun helvetti

Lompakon kiirastuli

16

298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä tulet jälkijunassa,se kauneus on katoavaista ja ruumuus on se joka lissäntyy tällä iällä??

• Kauneutta-lissää

huumorintaju kaunistaakin lisää niin vanhempana kuin nuorenakin!

• rauhallinenmietiskelijä

nainenko? vuotaa viisi päivää eikä kuole!

• Osta-Barbara

Nii, ja sitt ku vuodot loppuu niin myös sänkyhommat :(

• luonnonlaki

Niitä on miehet aina parveilleet!

• ehdotan
    • ilman-muuta

Äänestetään kaikki varmaan sinut satumummeli herttaisimmaksi, miamummelina hän nyt esiintyy. Hän aina tuosta hyvän tuottamisesta puhuu ja on aina ollut pahoja vastaan.

• Vanha vitsi:
      Taivaan portille saapui mies, joka oli elänyt elämänsä niin kunnollisesti, ettei edes vaimo ollut hänestä vikaa löytänyt. Pietari halusi palkita miehen, ja lupasi täyttää yhden miehen toiveista.
      - Olen aina pelännyt lentämistä. Olisiko mahdollista saada maantie Suomesta Kanarialle.
      - On vähän rankka toivomus. Ei sinulla sattuisi olemaan yksinkertaisempaa.
      - Onhan minulla. En ole koskaan oppinut ymmärtämään naisen ajattelua. Voisitko vähän valottaa sitä minulle?
      - Niin montako kaistaa siinä maantiessä pitäisi olla?

• jocus

Niin, niin se naisen ajattelu?D

Luin juttusi ainakin kolmesti ja mietin ja mietin, mikä tuossa on se vitsi, kunnes olin keksivinäni?

Onko sittenkin helpompi rakentaa se maantie sinne Kanarialle, kuin keksiä (ymmärtää) naisen ajattelua?

Minulla taitaa olla kyllä hieman yksinkertainen tuo vitsien ymmärtäminen, koska kerran veljeni nauroi (ns.räkänä) jollekin Pulteri vitsille, jota en itse koskaan tajunnut, mikä siinä oli vitsi? Luin sitten näitä Pulteri vitsejä ja harvoin keksin, mikä siinä oli se vitsi?

Oliko muuten sama kunnollinen ukko, joka sinne taivaaseen pääsi ja vaimo oli vannottanut, että saat pyörähtää haudassasi, jos hän pettää sinua koskaan. Niin sitten vaimo kuoli ja meni kyselemään miestään sieltä taivaasta ja heti ilmoittivat, että on, on hän täällä. Hänestä on tehty tuuletin, koska pyörii jatkuvasti!D

• Valitsi

helpomman.

• Taivaan-

portinvartija Pietari.

• Makriina.ek

Kaunis nainen
      tuli kaupunkiin.
      Kaunis nainen
      heti huomattiin.
      Kaunis nainen . . . .

Eero ja Jussi

• teretule

Siitä on hyvin kauan kuin näin kauniit silmät, oli vuosi 1963 tai 64, neito itse oli myös hyvin kaunis.

Pienestä on onni kiinni elämän saatossa. Silmät olivat siis hyvin erikoiset kuitenkin sininen oli pääväri.

• Per-kel

Tuollahan keittiössä touhuaa :-*

• teretule

Sinun onni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3877
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      2566
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2393
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe