Kaunis nainen on:
Silmien paratiisi
Sielun helvetti
Lompakon kiirastuli
Mikä on kauniin naisen määritelmä
16
283
Vastaukset
Ehkä tulet jälkijunassa,se kauneus on katoavaista ja ruumuus on se joka lissäntyy tällä iällä??
- Kauneutta-lissää
huumorintaju kaunistaakin lisää niin vanhempana kuin nuorenakin!
- rauhallinenmietiskelijä
nainenko? vuotaa viisi päivää eikä kuole!
- Osta-Barbara
Nii, ja sitt ku vuodot loppuu niin myös sänkyhommat :(
- luonnonlaki
Niitä on miehet aina parveilleet!
- ehdotan
Oisko nyt jo aika kilpailla herttaisuudesta ?
http://www.savonsanomat.fi/viihde/Herttaiset-savolaismummot-kilpasilla-–-Kenestä-tulee-Lucia-mummo/1073635#cxrecs_s
Onko herttaisuus tuntematon käsite näillä keskustelupalstoilla ? Siihen pitäisi panostaa, hyvän tuottamiseen. - ilman-muuta
Äänestetään kaikki varmaan sinut satumummeli herttaisimmaksi, miamummelina hän nyt esiintyy. Hän aina tuosta hyvän tuottamisesta puhuu ja on aina ollut pahoja vastaan.
Vanha vitsi:
Taivaan portille saapui mies, joka oli elänyt elämänsä niin kunnollisesti, ettei edes vaimo ollut hänestä vikaa löytänyt. Pietari halusi palkita miehen, ja lupasi täyttää yhden miehen toiveista.
- Olen aina pelännyt lentämistä. Olisiko mahdollista saada maantie Suomesta Kanarialle.
- On vähän rankka toivomus. Ei sinulla sattuisi olemaan yksinkertaisempaa.
- Onhan minulla. En ole koskaan oppinut ymmärtämään naisen ajattelua. Voisitko vähän valottaa sitä minulle?
- Niin montako kaistaa siinä maantiessä pitäisi olla?jocus
Niin, niin se naisen ajattelu?D
Luin juttusi ainakin kolmesti ja mietin ja mietin, mikä tuossa on se vitsi, kunnes olin keksivinäni?
Onko sittenkin helpompi rakentaa se maantie sinne Kanarialle, kuin keksiä (ymmärtää) naisen ajattelua?
Minulla taitaa olla kyllä hieman yksinkertainen tuo vitsien ymmärtäminen, koska kerran veljeni nauroi (ns.räkänä) jollekin Pulteri vitsille, jota en itse koskaan tajunnut, mikä siinä oli vitsi? Luin sitten näitä Pulteri vitsejä ja harvoin keksin, mikä siinä oli se vitsi?
Oliko muuten sama kunnollinen ukko, joka sinne taivaaseen pääsi ja vaimo oli vannottanut, että saat pyörähtää haudassasi, jos hän pettää sinua koskaan. Niin sitten vaimo kuoli ja meni kyselemään miestään sieltä taivaasta ja heti ilmoittivat, että on, on hän täällä. Hänestä on tehty tuuletin, koska pyörii jatkuvasti!D- Valitsi
helpomman.
- Taivaan-
portinvartija Pietari.
- Makriina.ek
Kaunis nainen
tuli kaupunkiin.
Kaunis nainen
heti huomattiin.
Kaunis nainen . . . .
Eero ja Jussi - teretule
Siitä on hyvin kauan kuin näin kauniit silmät, oli vuosi 1963 tai 64, neito itse oli myös hyvin kaunis.
Pienestä on onni kiinni elämän saatossa. Silmät olivat siis hyvin erikoiset kuitenkin sininen oli pääväri. - Per-kel
Tuollahan keittiössä touhuaa :-*
- teretule
Sinun onni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882