Moikka. Olen kohta 13 vuotias poika. Mulla alko äänenmurros noin 9kk sitten. Ekana 7kuukautena mulle tuli paljon voice crackkeja. Ne loppuivat melkein kokonaan 2kuukautta sitten ja enään ei tule kuin harvoin. Nykyään mun ääni on aina matala esim aamulla kun herään. Mutta sitten se muuttuu ihan normaaliksi mun ääneksi. Näin käy myös yleensä keskellä päivää. Onko äänenmurros loppumassa lähiaikoina vai onko se loppu? Kaverini sanovat että mulla on luokan mörein ääni. Mutta ei minun mielestä. Onko tämä siis loppu vai loppumassa lähiaikoina?
Millon mun äänenmurros loppuu?
Poeka05
2
157
Vastaukset
- lumiukonpoikanen
se on ilmeisesti loppunut tai loppumassa. ei oo syytä huoleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14611311- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565840Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584513Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314306Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391592