"Kun ystävä kutsui Marin toipumaan oireistaan mökilleen, Marin mielestä sisällä haisi myrkky. Paikka pestiin lattiasta kattoon, mutta Marin olo huononi siitä huolimatta. Lopulta selvisi, että mökki oli käsitelty vahvalla homeenestoaineella."
" Sari sairastui kohdunkaulan syöpään kolmekymppisenä – ”Ei ollut kerrassaan mitään oireita”."
SIINÄPÄ SE. Jos elimistö ei reagoi mitenkään myrkyille tai jos on "siedätetty" aivot pihalle jollain huuhaamenetelmällä, ettei mitään hajuja haista eikä myrkyille mitenkään reagoi, niin tuho on kovaa ja kuka silloin ottaa vastuun, sainiolaiset vai tämä Lääkäri2?
Minun pelastukseni ja petikaverini myös oli se, että oma roppa ilmoitti neljässä homeasunnossa oireiden ja tulehdus-sairauksien muodossa, että "HETI POIS NÄISTÄ TILOISTA TAI HUONOSTI KÄY." Äläkää hyvät ihmiset antako kenenkään poppaukon aiheuttaa teille enempää vakavia sairauksia korjaamattomissa homerakennuksissa missä myrkyllinen sisäilmasto. Ei edes tämän Lääkär2 paskanjauhannan välityksellä. Kuunnelkaa oman roppanne ääntä ja uskokaa sitä, ei poppaukkojen horinoita.
https://www.studio55.fi/tositarina/article/marin-elama-romahti-home-ja-kemikaalisairauksien-takia-outoja-oireita-vaitettiin-kuvitelluiksi/6059122
Lopettakaa myrkytykset ja myrkkyjen nuuskinta myös
ei.siedätystä.ei.ei
0
347
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869