Olen ollut ilman kumppania yli 10- vuotta. Löydänkö itselleni kumppania ? Miltä näyttää tulevassa rakkausasiat sekä kotiasiat?
Ragnimalmen tai Jovana
6
104
Vastaukset
- Ragnimalmen
Tässä on nyt sinulla sellainen tilanne edessä, että pian hujahtaa toiset 10 vuotta (sillä aika ei pysähdy) kohdallasi ilman romantiikkaa ellet kertakaikkiaan rohkaistu ottamaan kontaktia.
Säästä Kreikan lomareissuun (edullista) ja hommaa Tinderi käyttöösi. Eikä tosiaan tarvitse olla enää yksin Susannan, sillä saat valita ihan mieleisesi seuran.
Ennen kaikkea ala elämään, olet liian hyvä tyyppi menemään harakoille! - SurusilmäSusanna
En tiedä kummaa näkijää uskoa. Toinen sanoi että löytyisi jo n.3kk-6kk sisään. Kuvaili hyvin hänet. Näin se vaan menee että näkijät näkevät erilailla. Siksi kysyin vahvistusta:) Ei ole sinun vika älä suutu. Kreikkaan en lähde ja Tinderiä en edes omista että näin.
- Sivuilija
Ehkä mielesi muuttuu kun 6kk päästä olet yhä yksin;)
- SurusilmäSusanna
Mieleni Ei muutu. En juokse ennustajan hömpötysten perässä:)
- justnäitä
Et juokse ennustajien hömpötyksien perässä mutta valitat 10 vuoden yksinäisyyttä ja kyselet täältä asiasta ennustajilta.
Itse et kuitenkaan ole valmis tekemään muuta asian hyväksi , vain odottamaan surusilmäisenä että ukko tipahtaa muutaman 6kk päästä puusta eteesi.
Nykyaikana suuri osa ihmisistä löytää puolison netistä, se on nykyaikaa ja se on fakta, harvempi kotoa valittamalla tippa linssissä.
- Justnäitäriittää
Aika lapsellista touhua tämä kirjoittelu toisten kysymyksiin...hävetkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346