Olen ollut ilman kumppania yli 10- vuotta. Löydänkö itselleni kumppania ? Miltä näyttää tulevassa rakkausasiat sekä kotiasiat?
Ragnimalmen tai Jovana
6
122
Vastaukset
- Ragnimalmen
Tässä on nyt sinulla sellainen tilanne edessä, että pian hujahtaa toiset 10 vuotta (sillä aika ei pysähdy) kohdallasi ilman romantiikkaa ellet kertakaikkiaan rohkaistu ottamaan kontaktia.
Säästä Kreikan lomareissuun (edullista) ja hommaa Tinderi käyttöösi. Eikä tosiaan tarvitse olla enää yksin Susannan, sillä saat valita ihan mieleisesi seuran.
Ennen kaikkea ala elämään, olet liian hyvä tyyppi menemään harakoille! - SurusilmäSusanna
En tiedä kummaa näkijää uskoa. Toinen sanoi että löytyisi jo n.3kk-6kk sisään. Kuvaili hyvin hänet. Näin se vaan menee että näkijät näkevät erilailla. Siksi kysyin vahvistusta:) Ei ole sinun vika älä suutu. Kreikkaan en lähde ja Tinderiä en edes omista että näin.
- Sivuilija
Ehkä mielesi muuttuu kun 6kk päästä olet yhä yksin;)
- SurusilmäSusanna
Mieleni Ei muutu. En juokse ennustajan hömpötysten perässä:)
- justnäitä
Et juokse ennustajien hömpötyksien perässä mutta valitat 10 vuoden yksinäisyyttä ja kyselet täältä asiasta ennustajilta.
Itse et kuitenkaan ole valmis tekemään muuta asian hyväksi , vain odottamaan surusilmäisenä että ukko tipahtaa muutaman 6kk päästä puusta eteesi.
Nykyaikana suuri osa ihmisistä löytää puolison netistä, se on nykyaikaa ja se on fakta, harvempi kotoa valittamalla tippa linssissä.
- Justnäitäriittää
Aika lapsellista touhua tämä kirjoittelu toisten kysymyksiin...hävetkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728