katson jos pystyn muutamalle
kysäseppä minulta
24
259
Vastaukset
- Kultakatriinax
Ihan yleisesti mitä näet minulle tähän päivään ja ensi vuoteen, tuleeko muutoksia arkeen jollain saralla?
- kysäseppäminulta
työssäsi tai joku asia mitä teet,näkyy muutos,vanhat asiat kuolee ,uutta tulee tilalle. toinen asia on ihmisuhteet,jossa myös menet uutta kohti.Aikoja en voi kertoa,koska sitähän ei ole muualla kuin ihmisten todellisuudessa.Rakkaudella.minä.
- Romanipöytä
Työ on muutoksessa ja loppumassakin. Miten Sinulle näytetään tuleva vuosi osaltani?
- kysäseppäminulta
hei romanipöytä, unohda pelot ja jatka eteen påin ,et sinä työttömänä näy,vanha sortuu ja uutta tulee tilalle.raha-asioissa joku positiivinen muutos.Rakkauskin on läsnä.rakkaudella,minä.
- Romanipöytä2
Kaunis kiitos Sinulle!
- kysäseppäminulta
eipä kestä=)kaikkea hyvää sinulle
- killo
katsotko minulle miten työ..
- kiitollisena
Mitä minulle näet tähän hetkeen ja lähipäiviin
- kysäseppäminulta
näen muutosta,onko sinulla pelkoa tulevaisuutta kohtaan,muutokset menevät hyvin,älä pelkää.masennusta tai pahaa mieltä,hyhvä muutos elämässä .
- kiitollisena
kysäseppäminulta kirjoitti:
näen muutosta,onko sinulla pelkoa tulevaisuutta kohtaan,muutokset menevät hyvin,älä pelkää.masennusta tai pahaa mieltä,hyhvä muutos elämässä .
Nyt meni kyllä metsään, ei ole pelkoa tulevasta, ei myöskään masennusta eikä pahaa mieltä, jos vielä paremmin lähtee menemään niin hyvä. Sinun kannattaa harjoitella vielä lisää ja paljon
- kysäseppäminulta
ok.sorry.kaikkea hyvää sinulle
- kysyppäminulta
ps.sinunkin kannattaa harjoitella ystävällisyyttä muita ihmisiä kohtaan,olet kylmä ja kova ihminen.siunausta elämääsi.
- cgvcm
mitäs pahaa nyt tuossa oli?
- heipsanvaan
kysyppäminulta kirjoitti:
ps.sinunkin kannattaa harjoitella ystävällisyyttä muita ihmisiä kohtaan,olet kylmä ja kova ihminen.siunausta elämääsi.
Mitä pahaa siinä on jos suoraan sanoo ettei osunut kohdilleen. ei se tarkoita että on kylmä ja kova, kyllä jos näkijäksi aijot niin myös kaikki palaute kannattaa ottaa huomioon
- kukamuumukajht
nämä kuuluu tuonne ennustus palstalle ei tänne
- surusulka
Ihmissuhde ongelma selviääkö tämä velj. Vaimo ongelma katkaisi yhteyden pidon ei asu velj luona etenkin pienen pojan tulevaisuus kiinostaa tuleeko heistä perhe joka asuu yhdessä miten isä onko mukana lapsen lapsensa kuvioissa nyt isä suree ja minä myötä elän aina jotain vastoin käymistä Näetkö hänelle vielä jotain iloa leskenä 3,5 yrittää pärjätä miten pärjää?
- uskoakkovaikoeikö
Ei muuten kuulu tuo asia sulle. Näkijä ei saa kertoa kolmannen osapuolen asioita eikä niitä myös näytetä tai harvemmin näytetään. Kun kysyt ennustajalta niin sinun pitää kysyä vain itseesi liittyviä asioita. Ja tuo tyyppi joka täällä käy esittämässä näkijää niin ei todellisuudessa sellainen ole, leikkii vaan näkeväistä. Ei täällä kaikkea kannata uskoa
- Kysäsen
Kysä seppä. Voitko katsoa miten hevosenkenkä taotaan?
- hekotusta
se selviää siulle kun meet hevonkengän takomiskouluun,ei taija lepakot sulla kuitenkaan siihen riittää.
- enpäskysäse
sä mitää nää...katot miten hyvää...jos sulla tekemisen puutetta niin työnnä löylykauha hanuriin
- fjdmeowk
näen ,että olet heikkolahjainen ilkeät sisuskalut omaava trolli.
- uteliasuntamo
ni miten on sulla mennyt "kysäseppä" multa?
- Manifestoija
Hei. Näetkö saanko eläkkeen? Entä onko tulossa mitään positiivista taloudelliseen tilanteeseen? Opinko manifestoimaan? Kiitos jos jaksat vastata.
- Lahe
Mitä näet lähitulevaisuuteeni?
Jos ehdit vastata, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164448- 162206
- 1882026
- 1071446
- 721308
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736