Minulla on paian synttärit.
Mitä näet minulle rakkauteen, jota olen etsinyt kolmisen vuotta ilman tulosta.
Entä terveyteni. Olen masentunut ja sairaslomalla, olen eristäytynyt ja yksinäinen. Palaanko enää työelämään?
Olen mtös itsetuhoinen mutta kun on lapsia niin he kannattelevat.
Onko elämällä enää mitään annettavaa minulle?
Ragnimalmen, katsoisitko ystävällisesti
Isomyymikkivaan
1
117
Vastaukset
- Ragnimalmen
Lepää ja kerää voimia nyt sairauslomallasi kyllä niitä töitä sinulle riittää senkin jälkeen kun olet toipunut.
Lapsesi tulevat menestymään ja saat olla vielä heistä ylpeä, ihanat lapset Sinulla olet ollut hyvä äiti ja se palkitaan.
Rakkaus tulee elämääsi tavallaan tuttavan kautta, voi olla työkaverinkin vinkkaus tai tällainen vastaava .
Sinulla on paljon ihania, hienoja juttuja edessä , maltahan vain ja nyt pidät itsestäsi hyvää huolta ja toivut kunnolla syntymäpäiviäsi viettämään. Piristy nyt hyvä ihminen, hyvin sinun käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa752112- 1021903
- 1471846
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611252
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973