Olen DNA:n huijaama

huijauksen.uhri

...
Pari vuotta sitten vaihdoin DNA:n 4G-liittymään, ja moitteen sijaa ei ollut.
4G-tikku piti maksaa itse.
Windows kympin marraskuun ominaisuuspäivitysten jälkeen 4G-tikku Huawei E3372 lakkasi toimimasta.

Kirjelmöin ja soittelin DNA:han, ja siellä tikun toimimattomuus myönnettiin täysin.
Minkäälaista järkevää ratkaisumallia ei tarjottu, tosin tarjottiin rahalla reititintä, jota en tarvitse.
Vetäytyivät kokonaan vastuusta sen nojalla, että Microsoftille on häiriöstä ilmoitettu.

En maksa 4G:stä Microsoftille, vaan palveluntarjoaja DNA:lle.
Silti DNA:ssa ei tultu vastaan millään tavalla.
Nyt olen sitten pakotettu käyttämään 3G:tä vanhalla tikulla, vaikka liittymänopeus on vain noin kymmenesosa tilaamastani ja maksamastani, ja pelkät Windowsin päivitykset vovat kestää ja kestää.

4

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhuksillerahat

      Unohda dna. Vanhukset esittelivät puhelintaan myyjälle ja ottivat liittymän jolla saisi puhua kuussa paljon vakiohintaan. Ja ilman dataa koska mummon puhelin ei semmosta edes ymmärrä. Lasku tuli, yli 100 euroa tyhjästä, eli datan perusmaksua! Dna:n asiakaspalvelu puhelimitse kieltäytyi tekemästä mitään ja syyttivät mummoa. Netissä julkisesti dna sanoi että soittakaa asiakaspalveluun niin hoidetaan asia. V**tu mitä paskaa. Lähipiiristä lähti kaikilta dna ja vaihdettiin paljon edullisimpiin ja vähemmän huijaaviin firmoihin. Kovasti ne yritti dna:lta vielä viime hetkellä myydä uusia liittymiä :´D

      • miettijä-

        näin se piiri pyörii. Porukka vaihtaa kilvan operaattorilta toiselle. kauanko menee kun on taas lähtöpisteessä.


    • DNAhantyytyväinen

      Ei tuosta tikusta kannata sen enempää nähdä vaivaa. Ei tuo vanha tikkumalli toimi Linuxienkaan kanssa kun kauhealla väännöllä. Osta se reititin niin saat vauhtiakin siihen liikennöintiin.

      Näissä tikku-modemeissa on se ongelma että ne ovat modemeja joita ajetaan softalla. Ja jos käyttöjärjestelmästä puuttuu modemin komento, niin heikoilla olet.

      Noihin reitittimiin saa yhteyden lengattoamsti ja langalla. Suosittelen kuitenkin aina lankaa että säteilyä (joka vaikuttaa myös ajattelukykyyn) on vähemmän ympäristössä. Itsellä ko. modemi on vintillä ja sieltä on parikaapelit vedetty eri kerroksiin. Ja hyvin toimii langallisena.

      DNA kun on ainoa operaattori joka lupaa edes lähelle sen nopeuden minkä myyvät. Eli, .m3u videoita saa katsella kolmella eri koneella, eikä palikoi yhtään.

      Ja sitäpaitsi, DNA on operaattoreista ainoa joka maksaa kaikki veronsa Suomeen. Niin että, voit maksaa DNA:lle tai sitten palkkaverossa. ...koskahan suomalaiset ymmärtävät hukata nuo tikut. Ne oli kuollutta teknologiaa jo tullessaan markkinoille.

    • safgh

      Minulla on ollut dna:n mobiilireititin vajaat puolitoista vuotta ja toimi pitkään kuin unelma. Sitten alkoi katkoa yhteyttä, jonkun ajan jälkeen on toiminut paremmin, mutta nyt otin dna tv:n, jolloin vanha mobiililaajakaista vaihdettiin Welhokaista 4G:een, jonka pitäisi olla nopeampi, mutta todellisuus onkin ihan muuta - paitsi että pätkiminen näköjään alkoi taas ja naurakaapa tälle 150 Mbit/s -liittymän todelliseksi mitatulle nopeudelle:

      http://beta.speedtest.net/result/6962532340

      Huhhuh. Ja tuon yli pitäisi sitten toimia HD-tasoinen televisio. Lisäksi tunnen itsekin tulleeni huijatuksi, koska minulle ilmoitettiin kuukausihinta ja vasta sen jälkeen, kun olin suostunut tilaamaan dna tv:n ja sopimusta oltiin tekemässä myyjä ykskaks ilmoittaa, että reitittimestä jäljellä oleva osuus on maksettava könttänä ja laskin, että vaadittu hinta on kaksinkertainen siihen verrattuna, mitä olisin alkuperäisen sopimuksen mukaan maksanut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe