kyselytunnille ja Arhinmäen kysymyksiä takiaispuolueesta, rehellisyydestä, hillotolpista ja Audin takapenkin mukavuudesta ja takaronkin taikureista.
Odottelen Soinin saapumista Eduskunnan
averyll4
4
94
Vastaukset
Sinisillä on kuitenkin 5 ministeriä, ei se mikään joutavanpäiväinen ryhmä ole.
- Averyll4
Ei kukaan ole niin väittänytkään. Odottelen vain mielenkiinnolla josko pakoilu on pian ohi.
Averyll4 kirjoitti:
Ei kukaan ole niin väittänytkään. Odottelen vain mielenkiinnolla josko pakoilu on pian ohi.
Soini on ulkoministeri, on siis ymmärrettävää että hän on kaikista ministereistä vähiten Suomessa.
- Jos.huikkaan.väliin
Averyll4 kirjoitti:
Myös Sinisillä 19 kansanedustajaa.
On ja pysyy vaaleihin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479