olen valmistunut 2016 tietotekniikan insinööriksi.
olen omasta mielestäni fiksu ja osaaava tosin en mitenkään ihmisten kanssa toimeentuleva koska olen ujo ja sisäänpäinpäin vetäytynyt,
nyt jo melkein vuoden valmistumisen jälkeen on kovat halut työllistyä. Useammasta yrityksestä huolimatta en ole onnistunut,
miten kannattaisi edetä, onko pääkaupunkiseudulla yrityksiä jotka palkkaisivat minun kaltaisia päteviä ininöörejä?
työtön insinööri etsii töitä
3
213
Vastaukset
- eskonpalkat
Opiskeluaikoina olisi ollut hyvä verkostoitua, olisit varmaan päässyt töihin heti valmistumisen jälkeen hyvillä kontakteilla. Yliopistot ja amkit on puskeneet it-alan työmarkkinoille liikaa porukkaa minkä takia suhteilla on tosi iso merkitys tänä päivänä. Tietysti kunnon koodivirtuoosille löytyy aina töitä mistä päin mualimaa tahansa riippumatta siitä miten sosiaalinen persoona on kyseessä, hae ihmeessä ulkomaille jos rahkeet riittää.
- Silleenkato
Miks et mee sinne, mihin teit päättötyön ja olit harjoittelussa?
- vinkkaaja
Tee omia projekteja, joilla osoitat olevasi aktiivinen työttömyysaikanakin. Tee vaikka Githubiin omia projekteja tai parantele olemassaolevien projektien softia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912