Oletko syntymäsairas vai myöhemmin?

No - itselläni tuo sydän... synnynnäinen vika, jolle itse voin vain nostaa kädet pystyyn.
Onko muita kohtalotovereita?
Kaikki vaivat ovat yhtä tärkeitä!!!

Kuinka olette selvinneet /kuinka sairaus on rajoittanut /oletteko saaneet elää perhe-elämää ?
Mitä ajattelette henkilöistä, jotka ovat onnellisesti terveitä, mutta ajavat omia etujaan ja väheksyvät meitä? Ymmärtämättömiä poliitikkoja mukaan lukien...

4

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydän minullakin, mutta en minä ole sitä osannut sairautena tai vikana pitää. Olen käsittänyt, että ilman sitä en olisi tänne asti elänytkään.

• Jos sinulla on hyvä sydänterveys. Hienoa! Voit vain itse sen tuhota vaikkapa väärillä elintavoilla ja huonolla asenteella...senhän kaikki jo tietävät.

• transpositio kirjoitti:

Jos sinulla on hyvä sydänterveys. Hienoa! Voit vain itse sen tuhota vaikkapa väärillä elintavoilla ja huonolla asenteella...senhän kaikki jo tietävät.

Mutta oikeastikin.
        Vasta yli viiskymppisenä sain tietää, että minulla on sydämessä joku synnynnäinen erilaisuus, pieni läppävika tai sellainen, joka on kuulemma lähinnä vain pieni kauneusvirhe, on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Ei sitä koskaan itse tiedä mitä kummallisuuksia niitä itsestään löytyy vasta aikuisena.
        Likkani oli auto-onnettomuudessa ja hänen ruotoaan röntgattiin. Kun nikamia laskettiin, niin huomattiin yhden hävinneen jonnekin. Röntgattiin joka vinkkelistä uudestaan ja todettiin, että yhtä niskanikamaa hänellä ei nähtävästi ole koskaan ollutkaan. En mikään pitkäkaulainen ole itsekään ja paljon mahdollista, että se yhden nikaman puuttuminen on sukuvika meillä. Ei ole tutkittu.

• pompottaa
        Tellukka kirjoitti:

Mutta oikeastikin.
        Vasta yli viiskymppisenä sain tietää, että minulla on sydämessä joku synnynnäinen erilaisuus, pieni läppävika tai sellainen, joka on kuulemma lähinnä vain pieni kauneusvirhe, on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Ei sitä koskaan itse tiedä mitä kummallisuuksia niitä itsestään löytyy vasta aikuisena.
        Likkani oli auto-onnettomuudessa ja hänen ruotoaan röntgattiin. Kun nikamia laskettiin, niin huomattiin yhden hävinneen jonnekin. Röntgattiin joka vinkkelistä uudestaan ja todettiin, että yhtä niskanikamaa hänellä ei nähtävästi ole koskaan ollutkaan. En mikään pitkäkaulainen ole itsekään ja paljon mahdollista, että se yhden nikaman puuttuminen on sukuvika meillä. Ei ole tutkittu.

Minulla taas on yksi ylimääräinen niskanikama, röntgenissä huomattiin.
        Pieniä valmistusvirheitä meissä ihmisissä.
        Mulla kuuluu sydämestä sivuääni, aiheuttaa silloin tällöin lieviä rytmihäiriöitäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1903
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      66
      1264
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1228
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1088
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      933
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    Aihe