Kuinka laadukkaita ovat pykälän materiaalipaketit? Onko materiaalipaketteihin kuulunut paljonkin tehtäviä? Ovatko tiivistelmät kirjoista olleet hyvänkin laatuisia? Kun kursseille ilmoittautuminen alkaa, lähtevätkö nämä materiaalipakettienkin tilaus ns. nopeasti käsistä (eli pitääkö olla mieluiten samana päivänä tilaamassa, kun ilmestyvät myyntiin) ja netistä kun tilaus hoidetaan, niin maksetaanko tilauksen hinta samantien vai onko siihen jokin eräpäivä jonka kuluessa se on maksettava?
Pykälän materiaalipaketit
hakkkija
4
200
Vastaukset
- Opiskelija111
Itse en pitänyt. Ylihintaisia ja huonolaatuisia. Sisältävät asiavirheitä ja vääriä vastauksia tehtävien mallivastauksissa.
- jööööööööööööööööööööö
Pykälää en suosittele. Materiaalissa oli paljon häiritseviä virheitä, jotka haittasivat opiskelua. Oli myös näemmä noussut hinta sadalla eurolla sitten viime vuoden.
- Juridiikkaako
En suosittele
- Oikkari
Aika huonoja ollu omalla kokemuksella ainaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850