Miten edetä tytön kanssa

00poika17

Moi

Elikkä oon 17v poika ja minulla on pientä juttua yhden samanikäisen tytön kanssa ollut jo jonkin aikaa, olen ollut ihastunut häneen jo todella pitkään melkeen vuoden ajan ja hänelläkin on ollut aina välillä tunteita minua kohtaan nii noin puol vuotta sitten hän sanoi että on kiinnostunut minusta ja vähän ajan kuluttua meillä olikin jo jonkinlaista juttua olemme siis suudelleet ja kaikkea tälläistä, mutta meillä on ikuinen ongelma joka on että tyttöä ei tunnu hirveästi kiinnostavan nähdä minua ku väittää olevansa niin kiireellinen mutta kyllä silti aikaa löytyy aina kavereilleen jota näkee muutenkin paljon, meillä molemmilla on harrastukset mutta onneksi molempien treenit on melko samoina päivinä suunnillee samaan aikaan niin se ei ole meille ongelma mutta se että tämä tyttö on aina mielummin kavereiden ksnssa saa minut tuntemaan että häntä ei kiinnosta melkeem yhtään, olen ehdottanut aina että tulisin vaikka ennen omia treenejäni heille koska treenini ovat muutenkin lähelle niin sekään ei käy vaikka heillä ei usein ole ketään kotona ja voisi olla rauhassa. Emme edes juttele esim snäpissä paljoa kun vastausta joutuu odottamaan hirveän kauan ja keskustelun aloite tulee aina minulta eikä hän kysy ikinä mitään minun asioitani. Riitelemme myös todella paljon tämän asian takia koska minusta ei tunnu yhtään että häntä kiinnostaa kun ei käy nähä vaikka aikaa hänellä riittää aina samoille kavereille eikä hän myöskään juttele minulle mitenkään innokkaasti esim snäpissä tai wa:ssa ja esim. Välillä kun laitan vaikka wa:ssa viestiä niin nään että hän on paikalla vähän väliä mutta ei silti katso minun viestejäni kuin vasta pitkän ajan päästä. Välillä tuntuu että häntä ei kiinnosta ja välillä että hän kieltäisi tunteensa minua kohtaan kun esim pyydän että menisimme meille tai häneen kotiinsa hän on sitä vastaan ja yrittää väkisin keksiä muuta mutta suostuu lopulta ja yleensä tilanne päättyy siihen että olemme tosi lähekkäin ja alamme suudella jne, mutta taas sen jälkeen sama juttu alkaa että kiinnostus loppuu.

Mitä tollasen tytön kanssa pitäisi tehä?? Kun välimme ovat vähän väliä huonot tämän ongelman takia että hän ei osota kiinnostusta mutta silti sanoo välittävänsä minusta ja että haluaa olla kanssani mutta painottaa että ei halua mitään vakavaa vielä joka minulle on okei mutta tuo tämän hetkinen juttu ei riitä kun ei tunnu että merkitsen hänelle mitään. Eli mitä tässä pitäisi tehdä pitäisikö sanoa suoraan miltä tuntuu, tai vaikka itse ottaa samanlainen asenne ja vähentää kiinnostuksen näyttämistä vai lopettaa koko juttu? Tuleeko tästä mitään kun hänen käytöksensä on tuollaista vai pidätteleekö häntä jokin koska hän ei millääm pysty päästämään irti vaikka toisaalta ei tee mitään eteeni eli mikä olen hänelle? Tätä on jo jstkunut kuukausia eikä mikään muutu joten en enää tiedä mitä voisin tehdä kun olen yrittänyt niin paljon koko jutun eteen.

Kiitos vastsuksesta toivottavasti saatte jotain selvää!

4

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00poika17

      Ja lisään vielä että en pysty uskomaan että hänellä ei olisi aikaa koska hänen koulu päivänsä ovat aina lyhyitä ja muutenkit treenit samoihin aikoihin kuin minulla niin miksi ei muka olisi aikaa minulle. Ärsyttää vielä enemmän että hän on aina samojen kavereiden kanssa joista suuri osa on toisia jätkiä mutta en kyl tiiä onko hänellä ees muita frendejä paljoa, niin miksi hän ei voi jättää näiden samojen frendien nökemistä vähemmälle ja olla minun kanssa? Tarkoittaako toi että kaikki muut ovat parempaa seuraa kuin minä?

    • Tyttöö17

      Älä jatka tollasta ei siitä mitään tule, koska hän ei selvästikkään ole palavasti ihastunut sinuun jos olisi niin hän haluaisi nähdä kokoajan ja näkisit hänen kiinnostuksensa. Eli parempi vakn päästää irti

      • 00poika17

        No toi vaihtoehto pyörii mun päässä kokoajan mutta aattelen myös ettö jos tekis niin et vähentäsin hänelle puhumista ja en pyytäisi ulos jos hän sitten tajuisi että haluaa olla kanssani. Kumpi on parempi?


    • alanammattilainen

      Ehkä on parempi vain unohtaa koko juttu, jos se on kehkeytynyt noin vaikeaksi ja stressaavaksi. Tyttöäkään ei näytä oikein enää kiinnostavan, ehkä hän ei vain osaa sanoa ei? Saatat ehkä painostaa häntä liikaa. Ehkä hän ei edes halua mitään vakavaa? Kannattaa puhua asiasta tytön kanssa mutta ehdotan että vältät draamaa ja typerää sähläämistä ihan omasi että muiden henkisen terveyden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe