Rakkausasioissa ei ole tapahtunut mitään kivaa moneen vuoteen, onko mitään vipinää näkyvissä vieläkään? Siitä oikeasta ei osaa enää edes haaveilla,on niin lopen pettynyt elämään. Tai muuta piristystä näkyvissä, olen ollut masentunut viime aikoina?Olen 40 vaalea nainen
Ragnimalmen
4
208
Vastaukset
- Ragnimalmen
Sinulla on ollut pitkä vastoinkäymisten kausi, ei ihme että on siipi maassa ollut, mutta tulkitsisin näin että asiat alkavat seestymään heti uuden vuoden pyörähtäessä ja uusi sivu kääntyy sinulle elämääsi, ikään kuin kävisit henkisen puhdistavan suihkun läpi helpottuneena ja valmiina uusiin haasteisiin - myös rakkauteen. Paljon turhaa taakkaa jää pois harteiltasi ja sinun on taas hyvä ja itsevarma olla.
Käsittäisin näin ettet ole oikein jaksanut kunnolla pitää huolta itsestäsi mutta nyt sekin tulee muuttumaan todella hyvään suuntaan juurikin vuoden 2018 myötä, uudistat itseäsi myös ulkoisesti toteuttamalla jotain ulkonäköön liittyvää mistä olet hiljaa haaveillut ja harkinnut. Sinulle alkaa yksi elämäsi parhaita viisivuotis- jaksoja jolloin suurinpiirtein kaikki mitä yrität onnistuu. Saat voimasi takaisin ja pistät tuulemaan.
Pää pystyyn nyt , et takuulla jää mistään paitsi. - itkuajamurheita
Kiitos oikein paljon!!Olet niin oikeassa, olen rupsahtanut tässä murehtiessa ja eräs ulkonäköön liittyvä juttu jota olen suunnitellut kauan..jospanytkohtaolisi oikeaaika toteuttaa se. Hyvältä kuulosti muutenkin sanomasi, toivon että näin käy!!
- Anonyymi
Palautetta, tuo ulkonäköön liittyvä juttu on tapahtunut. Jokohan sitä rakkautta olis tulossa? Ja muuta hyvää? Entä raha-asiat, tänä vuonna on mennyt paljon..saanko paikattua?
- Anonyymi
Ragnimalmenille nosto. Olen kuitenkin surullinen vielä, isoja pettymyksiäkin ollut tässä välissä. Tuleeko rakkaus koskaan ja kuka olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982