Nuolin pöllönsilmää kannon päällä

Koko kesä oli ollut sateinen ja kolea. Marjasato jäi odotettua huonommaksi, mutta sieniä alkoi olemaan metsät täynnä. Lähdin kanttarellejä keräämään aamuvarhaisella. Matka hyville sienestysapajille taittui autollani, uudehkolla Nissanilla, jonka punainen väritys on melkein sama kuin hiuksissani, kynsilakassani ja päälläni olleissa alusvaatteissa. Ajomatkan aikana päätiellä tuli vastaan isokokoinen tienvarsimainos, jossa oli kuvattuna nainen selänpuolelta. Mainos oli jonkun sähköyhtiön. Naisen päällä olleen topin olkaimien vieressä kulki rintaliivien olkaimet. Vaikka mainos ei ollut eroottiseksi tarkoitettukaan, kastui juuri vaatekaapista pukemani joulun väriset stringit läpimäräksi vittuni kohdalta.

Jouduin pysähtymään seuraavalla huoltoasemalla ja käymään yleisövessassa alapesulla. Olin käynyt samaisella ABC-huoltamolla aikaisemminkin ja siksi tiesin naistenvessassa olevan bideesuihkut, jollaista tarvitsin. Kun olin valmis, huuhtelin pöntön ja siirryin pesemään käteni. Huoltamon myymälästä kävin hakemassa string -mallisia terveyssiteitä, märkivän vittuni takia alushousunsuojaksi. Kassalla mietin huomasiko myyjätär vittuni hajun, vai miksi hän hymyili minulle?

Olisin voinut siltä seisomalta alkaa nuolemaan hänen klitoristaan, samalla kun puristelisin hänen pakaroitaan ja tissejään. Nuori tytöntyllerö saisi sellaisen strap on paukutuksen pakaroilleen, ettei yksikään mies pystyisi sellaiseen. Olen hoitanut lukuisia iäkkäitä rouvia, jotka kyllästyivät miehiin pitkissä avioliitoissaan. Nuoret tytöt olen vienyt kielelläni sellaiseen tilaan, jossa he ovat alkaneet itkemään orgasmin saatuaan. Tämä kassaneiti kaipasi ilmeisesti kokenutta opettajaa, juuri sellaista kuin minä olen. Heitin tytölle pienen flirtin kassalla ja siirryin hakemaan kahviosta
take away kahvin.

Kun pääsin takaisin autolleni, riisuin autossa retkeilyhousuni nilkkkoihini ja vedin stringit polviin. Irroitin siteestä tarrapintaa suojaavan lapun ja painoin siteen stringeihini, jotka vedin aivan kiinni karvaiseen vittuuni. Kun sain puettua housut muhkeiden pakaroideni suojaksi ja puettua turvavyön, matka sienimetsälle jatkui.

Tuttu hiekkatie alkoi päätien varrelta. Tulin paikkaan, jossa tiesin olevan hyvät maastot löytää sieniä. Paikalla oli joku muukin, koska tien viereen oli pysäköitynä valkoinen Toyota. Otin autostani sienikorin ja painelin kumisaappaat jaloissa syvälle metsään. Kohtasin aivan yllättäen metsässä tuon toisenkin autolla tulleen henkilön. Hänkin oli sienimetsällä. Arviolta 55 vuotias nainen, jonka ihonmyötäisten housujen läpi paistoi rehevät, mutta pyöreät pakarat.

Tervehdimme toisiamme. Yllättäen hän alkoi keskustelemaan kanssani. Puhuimme feminismistä ja siitä kuinka tyhmiä miehet ovat. Aivan yllättäen hän kysyi ääneen vuosinko minä? Olin uskonut pilluni hajun sekoittuvan metsän tuoksuun, mutta olin väärässä. Kerroin olevani märkä sen takia, koska feminismi on aihe, joka saa pilluni märäksi. Nainen tuli lähemmäksi nuuhkimaan minua. "Ihana pillun tuoksu" -Hän sanoi kun antoi märän kielisuudelman. Kaaduimme yhdessä
märälle metsäkankaalle ja aloimme suutelemaan toisiamme kiihkeästi. Kokeilin kädelläni hänen rintojaan. Nännit olivat aivan kivikovat.

Pyysin häntä riisumaan housut, jotta voisin maistaa hänen vittuaan. Hän katseli ettei maassa näkynyt kyykäärmeitä ja avasi housistaan vyösoljen. Pian edessäni oli nainen, jolla oli jaloissaan vain kumisaappaat. Pyysin häntä istumaan vieressä olleelle kannolle. Hänen muhkeat pakarat levittäytyivät pihkan päällystämään kuusikantoon ja levitti jalat, näyttäen paljaaksi ajellun vitun, jonka läpikuultavaa vittulimaa vuoti tiiviiden vitun reunojen välissä.Nuolaisin kaikki vittulimat pois tuosta vitusta ja aloin kielettämään hänen persereikää, kun hän suostui nostamaan ujosti jalkojaan kohti taivasta, että sain kieleni hänen persereikäänsä sisälle.

Syljestäni märkään persereikään ujutin peukalon. Työnsin sen sinne rouvan vastusteluista huolimatta, koska vanhemmat rouvat pitävät siitä, että heidät otetaan puoliväkisin. "Ui, ota se pois mun perseestä" -Rouva pyysi, mutta minä painoin peukalon yhä syvemmälle hänen istumalihasten väliin, samalla kun muu käteni puristi häntä pakarasta. Vedin imaisten hänen häpyhuuliaan ja aloin nuolemaan hänen klitoristaan pyörivin liikkeein, samalla kun runkkasin
paukalolla rouvan persereikää, josta paukahti tiukan kuuloinen pieru.

Rouvan perse päästi vittuliman kastelemia pieruja, kun kieletin samalla klitorista kuin kiillotuskone. Metsässä alkoi kaikumaan kiihkeä voihkinta, kun annoin rouvalle sellaisen vittuhieronnan kielelläni, että hän rojahti orgasmin saatuaan selälleen jalkoväli aivan vittulimasta märkänä ja pakarat kuusen pihkasta tahmeina. Pyyhin naamastani rouvan vittulimat pois ja siirsin katseeni rouvasta maastoon, jonka huomasin olevan täynnä kanttarelleja.

1

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintubongari-

      Oliko kyseessä helmipöllön silmä? Vaiko peräti huuhkajan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe