Facebook profiili

pööööö1111

Jos sä vierailet jonkun facessa niin jääkö siitä joku jälki, eli voiko tää facebookin profiilin omistaja nähdä sen? Ehkä tyhmä kysymys, mut tuli vain tämmöinen mieleen.

27

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonnäppäimet

      Ei voi. Siitä ei jää mitään jälkeä.

    • harvoinfacessa

      Ei jää sellaista että facetilin omistaja siitä tietäisi. Facebookille varmaan jää, sehän tallentaa kaiken.

    • UteliaskoVain

      Olen kyl eri mieltä tästä, perusteluna, omista kaveriehdotuksista voin päätellä.

      • Olenhuomannut

        Kaveriehdotuksia tulee, jos omissa kavereissa vaikkapa kaverin kaverina tms. Sitten jos käytössä jokin ryhmä, jossa toisten puhelinnumerot ovat yhteydessä ja omat Fb- tili on löydettävissä numerolla niin se voi ehdottaa, vaikka ei listoilta löytyisikään..


      • ihankokeiltua

        Miten ehdotuksista voi päätellä jos ei oo yhtään kaverii ja ehdotuksi atulee ympäri maailmaa mistä sattuu.
        Arpovat satunnaisesti mitä sattuu.


    • näinonnnnn

      Jos ootte jo kavereita niin ei jää tai tule mitään merkintää. Jos ette ole kavereita ja teillä ei ole yhtään yhteistä kaveria niin sitten voi ehdottaa sua kaveriksi, tosin niin kuin yllä kerrotaan niin saattaa tapahtua muutenkin.

      • näinonsaattaaehdottaa

        Asia kunnossa 👍


    • UteliaskoVain

      Minulle tullut kaveriehdotuksia vanhoista asiakkaistani, joiden kanssa en ole ollut missään tekemisissä fb kautta. Eikä ole minkäänlaisia linkityksiä muihin fb kavereihin, vaikka kuinka miettisin mikä voinut olla syynä heihin, et tulevat minulle ehdotuksena, en löydä muuta syytä kuin, et ovat voineet uteliaisuuttaan tsekkaa mun tietoja fb:stä?

      • FbVakoilee

        Facebook urkkii kontaktejasi vaikka mitä kautta. Jos olet ollut sähköpostitse tai puhelimitse tai whatsappin kautta yhteydessä näihin ihmisiin, ja käytät samalla laitteella facebookia, se saa ne selville.


      • ehkäkuitenkin

        Todennäköisemmin ne tulevat ehdotuksiin oman netin kättösi vuoksi. Selaimet käyttävät cookieita, joiden avulla netin käytöstä kerätään monenlaista tietoa. Ehkä olet käynyt millä vain nettisivulla, jolla on heidän tietonsa. Tämä voi johtaa tuohon, että heitä ehdotetaan sinulle kaveriksi. Jos olet lähettänyt heille sähköpostia web pohjaisella sovelluksella, sekin voi riittää selitykseksi.


      • UteliaskoVain

        Vaikea sanoa, ihmettelin, kun omat työkuviot muuttuivat täysin 4v. sitten ja kaveriehdotuksia tuli näiltä nyt kesällä, ei ennen sitä? Ihmetytti mikä sattuma voinut tämän mahdollistaa? Kanssakäymistä ei ollut kotikoneella, siihen oli työsuhde kannettava, fb;iin kytkettynä kotimailiosoite, josta en ole duunijuttuja hoitanut. Kännykkä nroakaan en halua uskoa, kun meillä oli 010- alkuinen numero joka oli mobiililiittymä, pystyttiin sillä rajaamaan, ettei tule duunipuheluita vapaa-ajalla?


      • TässäLisää

        Whatsappi? Face omistaa sen. Voisko linkittyä sen kautta jotenkin? Tai fb:ssa merkitty työpaikka tai organisaatio?


      • UteliaskoVain

        En käyttänyt Whatsappia vielä tuolloin? Ei osu mikään noista ehdotuksistasi.


    • satukamera

      Ketä kiinnostaa, onhan se mahdollista, jos kiinnosttaa. Älä kysy miten.

      pöö et f

    • Päivienipelastus

      Kiitos muru😘

      • Pööö1111

        Mistäs hyvästä?


      • saksetsakset

        Siitä että kohtelet kuin jojoa. Välillä ollaan niin kaveria mutta kohta sitten taas ei käytännössä edes tunneta. Pääsee susta helpommin yli näin :)


      • Pööö1111

        No en kyllä voi väittää kovin hyvin tuntevan, saatikka, että kaveriksi voisi kutsua.


      • saksetsakset

        No tuttavallinen olisi ehkä parempi sana tässä tapauksessa. Mutta tuskinpa hän olet. Viimeksi eilen tuli aika jäätäviä katseita.


    • facekyylä

      oikein useasti jos vierailee niin kyllä se alkaa ehdottelemaan sinua kaveriksi toiselle, oma kiinnostuksen kohde ja pari hänen kaveriaan ilmestyivät facebookkiini jo, mitään yhteisiä ryhmiä tai sellaisia ei ole joten he ovat katsoneet minun facebook profiilin :D

    • KestääköKauan

      Kestääkö kauan, ennekuin oma facebook profiili näkyy hakukoneella?
      Pari päivää sitten tein profiilin ja poistin estot, että saa näkyä hakukoneilla, mutta eipä ole ainakaan vielä näkynyt hakukoneella nimelläni.
      Nimi kyllä näkyy facebook haulla, kun on kirjautunut facebookkiin.

    • Ykkönenjokatietää

      Paras kun kakkonen vaihtoi profiilin jotta voivat jatkaa niin toisilleen viestitellen. Ja minä luen ne viestit ja totta vääryydellä. Aika tyhmiä ovat. En ole tyhmä enkä sokea kana kuten luulevat.

    • eräsnainenvainen

      jos näin olis niin kyllä haluaisin että eräs ihana mies olisi mun sivuilla käynnyt. ja jälkensä myös sinne jättänyt 😊

    • Kunhan_pohdiskelen

      Luulen että jää.
      Miten muuten yksi ja sama henkilö on aina vaan ekana ehdotuksissa (ei yhteisiä kavereita)

    • Päivienipelastus

      Etkö sä enää leiki mun kaa?

    • OmaKuvaEsille

      Miks joku laittaa facebook profiilinsa kuvaksi jonkun koiran naaman, eläimen kuvan, esineen kuvan, kuvan itsestään selin tai kuvan, jossa kuva on otettu niin kaukaa, ettei kasvot erotu.
      Ei meikäläinen ole omasta mielestä mikään kehuttavan näköinen, mutta kuiteski laiton oman kuvani facebookkiin profiilikuvaksi.
      Silloinhan näkee heti minkä näköinen ihminen on, eikä mikään koiran naama profiilikuvassa.
      Tuskin kukaan lähettää kaveripyyntöä sellaisen profiiliin, jossa on joku koiran naama, eikä ihmisen omaa kuvaa, en minä ainakaan.

    • wohwoh

      🐒🐷🐶

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe