Kuten meitin Viivi sanoisi, sitä säestää, Selvästi jotain hermopinnettä, jatkuva sätkivä kivuntunne.
Väkivahva virolainen kipugeeli pääs loppumaan. Nää apteekin myymät
ei oikein pelitä, liian mietoja.
Buranaa on, mutta jostain erityisestä syystä se ole minulle hyvä lääke.
Vasenta kättä juilii. Mikä hoidoksi?
21
461
Vastaukset
- ehkä.oli.hermosärkyä
Särky ajoi naapurilta lainaamaan jotain tiukempaa rohtoa äkilliseen käsivaivaan. Tallinnankävijänä häneltä löytyi Capsicam kipugeeliä.
Levitin sitä sekä käsivarteen että olkapäähän. Kipu hellittikin siedettäväksi kestää.
Aina kun näitä kipuja ilmaantuu, kannattaa ostaa näitä meidän apteekkiemme kipugeelejä, ei mieluusti särkylääkkeitä niiden sivuvaikutusten takia. - tuli.ajovirhe
Jouduin liikenteessä pahaan tressitilanteeseen. Selvisimme siitä neuvokkuudella ja maltilla. Niin kova tilanne oli että vaikutti vatsan limakalvosuojauksen vähenemiseen.
Tavallinen ruokakin alkoi polttelemaan vatsassa kotiin pääsyn jälkeen. Aina on tiedetty että vatsa reagoi vaaratilanteisiin, joissa hengenlähtö on hiuskarvan varassa.- ruokasoodaa
Ota ruokasoodaa, niin se auttaa.
- 10.h.uni.auttoi
Ruokasooda voi pahentaa ärtyneitä vatsan limakalvoja. Täysmaito ja kevytkerma minuu enemmän jelppii.
- Voiauttoiminuu
Minä olen vastaavassa tilanteessa syönyt 200 gramman paketillisen voita ja se on auttanut hyvin.
Sillä voi rasvaa suoliston ja vatsan limakalvot ja suojaa niitä.
- Inkeroistenviiss
Ota hopeavettä, se parantaa kaikki sairaudet.
- Jäsenkorjaus
Hermopinne on kuulemma helppo vapauttaa. Käy jäsenkorjaajalla. Minulla oli vähän toisenlainen vaiva. Minä kävin Raimo Holtilla ja polvivaivani alkoi sillä hetkellä parantua. Olikin nilkka pois paikoiltaan. Polvi oli kuvattu ja teipattu ja kaikenlaista kokeiltu. Ei tullut mieleenkään kellään, että olisi tutkittu nilkkaa polven sijaan oireen aiheuttajana. On kyllä ihme hemmo. ei ollut ensimmäinen käynti kyseisellä korjaajalla ja aina on asia korjaantunut.
- kipugeelejä.kolotuksiin
Kansanparantaja Raimo Holtista on ikävää tekstiä hakusanalla: raimo holt.
Olen käynyt osteopaatilla. Ei mitää hivelijöitä käsittelyssään kyllä ole. Huusin kuin hinaaja kun hän painoi rintarangan pullistumaa oikosemmaksi. Jos käyntejä ei jatka, vaivat palaavat bumerangina takas. - Jäsenkorjaus
kipugeelejä.kolotuksiin kirjoitti:
Kansanparantaja Raimo Holtista on ikävää tekstiä hakusanalla: raimo holt.
Olen käynyt osteopaatilla. Ei mitää hivelijöitä käsittelyssään kyllä ole. Huusin kuin hinaaja kun hän painoi rintarangan pullistumaa oikosemmaksi. Jos käyntejä ei jatka, vaivat palaavat bumerangina takas.Raimo Holtti vaan osaa asiansa, ei tarvitse käydä useasti, kun saa kerralla kuntoon. Eri asia sitten, jos on joku kuluma. Eri vaivojen takia ollaan vaimon kanssa käyty hänellä vuosikymmenien ajan, samaa vaivaa ei tarvitse hoidattaa montaa kertaa. Sanoo suoraan, että jos ei heti auta, niin ei hän sarjalippuja myy.
Noista jutuista voi olla myös montaa mieltä. Eipä ole minua hypnotisoinut, vaikka sitä laiskan miehen hierontaa tekee kuulemma nykyään jokaiselle, että ihmiset oikein ymmärtäisivät ettei sillä saa ketään omaan hallintaan. Lapsellista väittääkään sellaista. täällä päin ihan tavallista jäsenkorjaajilla käynti, vaan paras tulos on Holtilla.
- kiitos.vinkistä
Reuman runtelema kehräsluuni on paisunut greipin kokoiseksi. Siinä on kipuja. Tein chilipippurista tahnaa ja hölväsin sillä koko nilkkaa.
Löysin isokoiset talvijalkineet kirpparilta. Sitten sukkia ja jalkarättejä. Pystyin tekemään rankat lumityöt. Nyt nilkka on kuuma, mutta kipu ei niin kovaa.- koettujatodettu
Reuman parantaa Ann Wigmoren raaka kasvisdieetti.
- lää
koettujatodettu kirjoitti:
Onko sinulla antaa linkkiä lääketieteelliseen tutkimukseen, jossa todistetaan Wigmoren raakakasvisdieetin parantavan reuman?
- ihminen.lihansyöjäeläin
koettujatodettu kirjoitti:
Toisaalta. Mediassa kerrottiin vanhemmasta naisesta, jonka koko suolisto oli epäkurantissa tilassa hänen syötyään koko ikänsä vain kasvisruokia ilman rasvaa.
- THLnTosiHyväTulos
ihminen.lihansyöjäeläin kirjoitti:
Toisaalta. Mediassa kerrottiin vanhemmasta naisesta, jonka koko suolisto oli epäkurantissa tilassa hänen syötyään koko ikänsä vain kasvisruokia ilman rasvaa.
Vain yksi!!!! Tosi huono tulos!!!
Toisaalta. Mediassa kerrotaan useista miljoonista vanhoista ja nuorista ihmisistä, jotka ovat kuolleet syöpään syötyään koko ikänsä THL:n ruokasuosituksen mukaista ruokaa!!!
P.S. THL on haudankaivajien paras ystävä ja idoli.
- Pussi-nukkeja
Osta pussi-nukkeja ja toimi niiden kanssa, niin se helpottaa!
--HKL-- - niinsiikäi
Ei juili enää. Käteen tuli nopeasti kehittyvä kuolio. Pyysin kirurgeja odottamaan vielä. He sanoivat; kuolisit varsin nopeasti kun kuolio siirtyy kainalosta sydämen alueelle.
Suostuin. Nyt keinoyläraajaa ollaan Meilahdessa kehittämässä.- aiheuttaja
Mikä oli?
- Aivokirurgi
Kuoliot ovat hyvin yleisiä teillä skeptikoilla.
Suuron osa skeptikoista sairastaa ns. aivokuoliota.
Se on skeptikoilla hitaasti etenevä ja huomaaton tauti ja johtaa dementiaan ja sitten kuolemaan. - niinsiikäi
aiheuttaja kirjoitti:
Mikä oli?
Mistä kuolio johtuu, on traumauttava juttu, arkaluontoinenkin. En jaksa enempää kommentoida.
- TiedossaOn
Se on totta. Skeptikot ovat traumaattisia aivokuolio-potilaita eri asteisina eli eri vaiheissa ja se kyllä näkyy heidän palstakirjoituksissaan.
- Skepo
Spuhoitoo juolintaan;
"Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
Tuo huuto on Suomessa syyri,
Mut mikä se on se kyltyyri?
Kas, siinäpä pulma on jyyri.
Se on yhdelle ooppera-kyyri,
taas toiselle Tukholma-tyyri,
Duncan, Forssellin figyyri
tai Parisin polityyri.
Tuhatkarvainen on kyltyyri -
se on Kiinassa Kiinaan myyri -
mut Suomessa Suomen kyltyyri
tuon kaiken on karrikatyyri.
http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009