Husqvarna smr 180 ylikuumenee

motimennytAPUA

elikkäs minun husse ylikuumenee todella nopeasti, viimeinen testi tehty 17.11.2017 ja ylikuumeni aamulla noin 8km lenkin jälkeen, pyörässä on isompi pytty joten voi vaikuttaa, en tiedä. heittää mittariin "fail" ja kaikki merkkivalot palavat
tehty
-termostaatti otettu pois
-termostaatin paikka laitettu tiivistemassalla kiinni joten ei ime ilmaa
-nesteet vaihdettu
-(pyörä myös savuttaa paljon kun puolikuumaa konetta yrittää käynnistää, startti pyörittää ja putkesta tulee savua kuin 2tahdista) ((en usko kannentiivisteen olevan kyseessä koska tallissa käynnistäessä kylmänä savua ei tule ollenkaan))

mahdolliset syyt?
-ilmaus puuttuu? (yritetty)
-käy liian laihalla?

11

1909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 86421

Venttiili remonttia suositellaan?

• motimennytAPUA

Venttiilit on säädetty ja putsattu jne noin 3t km sitten

• ilimakupla

Nesteet ei kierrä, mahtaa olla kansipahvi kumminkin sökö?

• Jutustelija1
        ilimakupla kirjoitti:

Nesteet ei kierrä, mahtaa olla kansipahvi kumminkin sökö?

Siis termos otettu pois, no sittenhän se ei avaa venttiiliä ja anna nesteen kiertää joka estää sitten jäähdytyksen. Siksi käy kuumalla kun ei ole jäähdytystä.

• motimennytAPUA

Termostaatin ideahan on että kylmänä tämä tukkii nesteiden kierron joten kone lämpiäisi nopeammin, kun lämpötila saavuttaa hivenen ennen 100astetta, termostaatti naksahtaa auki ja päästää nesteet kulkemaan, kesällähän termostaatti otetaan aina pois.

• Savumerkkejä

Minkä väristä puolikuumana pakoputkesta tuleva savu on?

Valkoinen savu tarkoittaa, että moottori polttaa jäähdytysnestettä. Pakokaasussa on myös outo tuoksu.
      Sininen savu tarkoittaa moottorin polttavan öljyä.

• motimennytAPUA

Savu on ollut aina valkoista.
        Haju on ollut omasta mielestä ihan normaali, nelarin haju. en haista mitään erikoista tai ainakaan huomannut.
        Onko se sitten kannentiiviste jos sieltä erikoinen haju tupsahtaa?

• Koetatota

Käy vilkaisemassa sivustoa skootterini.com

Siellä on muistaakseni jossain treadissa aika paljon sulle hyödyllistä juttuakoetapatoto kannaentiivisteen vuodosta ja sen oireista.

• motimennytAPUA

Sen verran että jos kannentiiviste menee niin eikö se silloin pura kaikki jäähdytyksen paineet?
      Hussesta löytyy kyllä painetta kun aukaisee jäähdyttimen korkin.

• Jutustelija1

Jos kannentiiviste menee niin palotilasta häviää paineet pois ja kone ei käy, siellä nääs pitää olla painetta että homma toimii.

• motimennytAPUA

Hyvin se kone toimii ja kukkuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe