Katosipa melko äkkiä tältä palstalta kommenttini. Jossa ihmettelin artisteja, jotka koettaa ikääntymisestään huolimatta jatkaa samalla lookilla ja genrellä, millä ovat joskus kymmeniä vuosia sitten aloittaneet uransa.
Jopa 50-60 vuotiaat artistit jatkavat samalla tyylillä, muuttamatta edes yhtään sitä ulkoista lookiaankaan. Ei osata lopettaa, vaan vedetään uraa siihen asti, kunnes ikä asettaa pakosti rajoitukset ja laittaa sille lopullisen pisteen. Mutta minun mielestä. Se mikä heille sopi silloin
nuorina, se ei sovi enää. Siitä tulee vaan säälittävä ja epätoivoinen ikuisessa nuoruudessa roikkumisen fiilis. Ei osata, eikä haluta ikääntyä normaalisti.
Ilmeisesti kalikka kalahti ja kovaa joihinkin artisteihin. Pyydettiin välittömästi poistamaan, tämä heidän ikipopparilookiaan arvosteleva kommentti.
Arka asia artisteille
4
526
Vastaukset
- kuuntelijakin
Miksi itseään pitäisi muuttaa? Ihminen muuttuu yllättävän vähän vanhetessaan.
- Kummastusihmetys
Sitä minäkin ihmettelen, miksi ihmisten pitää esittää nuorempaa mitä on.
- Bv6Re
Pakkohan artistin on lopettaa, jos ei yleisöä enää riitä keikoille. Jos riittää, laulakoot minun puolestani vaikka 150-vuotiaiksi. Ei haittaa minua.
- kyllävanhatosaa
Silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa. Eli kannattaa esiintyä, kun yleisöä riittää. Ja aika monella vanhalla "kehäraakki" artistilla on täydet salit yleisöä tässä maassa. Että sellasta. Eivätköhän he ala lopettelemaan, jos yleisöä ei tule. Mutta kyllä sitä yleisöä vaan tulee. Usko pois. Vanhoilla artisteilla on a) hyviä ikivihreitä biisejä b) lavakarismaa vaikka muille jakaa c) pitkälle hiottu show, jossa esiintyy muitakin kuin artisti itse, ja show jo sinänsä on elämys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492369Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501950Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 431798
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151589Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551201- 721162
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.143939Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901