Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Physiogel creme vastaava tuote

Kiyyvköjdf

Physiogel Creme näyttää poistuneen markkinoilta, mikähän olisi lähinnä samanlainen tuote?

3

2502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvärasva

      Samaa kyselen minäkin.

    • Anonyymi

      Hei.Saman ongelman kanssa olen ollut 20 vuotta.Lääkärit eivät ymmärrä kuinka hermoja raastavaa on lähes jatkuva kutina jalassa.Kuulin,että Tallinnasta olisi tuotetta saatavissa Viru keskuksen läheltä.Itse olen helpotusta saanut ACO cano moisturizing body spray.Ei ole ihan niin hyvä,kun Physiogel creme.
      Toivon,että saat apua.
      Nimimerkki:kolmen p:n psori

    • Anonyymi

      Avene Xeracalm? Mulla oli tuo atooppisessa parempi kuin Physiogel, en tiedä kuinka hyvin toimii psoriin. Sittemmin siirryin Bepanthenin Anti Excem - rasvaan joka minulla tehosi paremmin kuin Xeracalm mutta joka on hintavaa.

      Todella kiusallinen tilanne on kun toimiva ja ihovaivan kurissa pitävä voide yhtäkkiä poistuu tai sen koostumusta muutetaan. Nykyisellään ostan rasvaa varastoon ja käytän sitä varaston vanhemmasta päästä niin, että kun huomaan tuotteen poistuneen niin mulla on vielä puoli vuotta armonaikaa etsiä uutta tilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe