Cosplay. Kuinka moni cossaa viellä? Seuraava cossis mikä hahmo? Anime vai joku muu piirretty hahmo?
Cosplay 222
6
418
Vastaukset
- enkukaanehkä
Minä cossaan :3 ja seuraava hahmo tai ennemminkin hahmot ois11 (stranger things) ja toinen joko Shiemi (ao no exorcist) tai Nai (karneval) en oo vielä päättänyt, vaikka kohta alkaa olla jo liian myöhäistä. Mukavahan se on sitten conia edeltävänä yönä tajuta että cossai on kesken ja siten nukku vaan jotain 30 min. xD Siitä jo tulee sellainen oikea coni fiilis...
- ÄlyttömänHuonoCossaaja
Oijoi, 11 on ihana hahmo!!
- Elevenonparas
Eleven on paras!!!
- ÄlyttömänHuonoCossaaja
Minä ainakin cossaan... Oon kyl älyttömän huono siinä xD Seuraavaksi taidankin tehdä cossin Namista. (One Piece) Tosi moni nettikaveria ja pari oikean elämän kaveria cossaa myös. Se on kyllä sit niin "mahtavaa" tavata nettikaverit coneissa siinä just ja just valmiiksi saatuna cossissa xD En tule ikinä oppimaan minkään tekemistä ajoissa xD
- Anonyymi
MINÄCOSSAANNNNNN! OMKOMK! Seukki hahmo ois varmaan power puff girlien Poppana(lol) taikka my hero academia Denki Kaminari:))
- Anonyymi
Haluisin olla Isack Dead Spacesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259