Rakkauselämä onko jotain tulossa. Sinkkuna kauan. Netissä jutellu mukavan nuoren miehen kanssa joskus, hän haluis tavata.
Vastaukset 2
- Ragnimalmen
No toki voit hänet tavata jos tarvitset piristystä ja juttukaveria kahvilassa esimerkiksi.
Olet ikäistäsi nuoremman näköinen ja oloinen, eli niisanotusti hyvin säilynyt henkilö, siksi sinusta viehättyy kaiken ikäiset mutta näkisin tulevaisuudessa kumppaninasi oman ikäisen, johtavassa asemassa olevan sivistyneen järkäleen jonka kanssa olet hyvin onnellinen.- Ikäeroapaljon
Kiitos kun katsoit ilahduin tähään yksinäisen sinkkuelämän. Voitko kertoa vähän enemmän tästä miehestä missä hän tulee mun elämään ja millainen hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584