Rakkauselämä onko jotain tulossa. Sinkkuna kauan. Netissä jutellu mukavan nuoren miehen kanssa joskus, hän haluis tavata.
Ragnimalmen
Ikäeroapaljon
2
109
Vastaukset
- Ragnimalmen
No toki voit hänet tavata jos tarvitset piristystä ja juttukaveria kahvilassa esimerkiksi.
Olet ikäistäsi nuoremman näköinen ja oloinen, eli niisanotusti hyvin säilynyt henkilö, siksi sinusta viehättyy kaiken ikäiset mutta näkisin tulevaisuudessa kumppaninasi oman ikäisen, johtavassa asemassa olevan sivistyneen järkäleen jonka kanssa olet hyvin onnellinen.- Ikäeroapaljon
Kiitos kun katsoit ilahduin tähään yksinäisen sinkkuelämän. Voitko kertoa vähän enemmän tästä miehestä missä hän tulee mun elämään ja millainen hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723