Tässä yksi mies on halunnut tavata ja jutella. Mitä näkyy minulle rakkauteen tulevassa? Näkyykö minulle muuttoa - mitä näet? Tack.
Ragnimalmen
3
118
Vastaukset
- Ragnimalmen
Senkun tapaa ja juttelet mutta tee selväksi että ansaitset kultaa. Pidä taso korkealla koska olet itsekin parasta A-ryhmää. Hampuusit menköön muualle, muista tämä.
Muutto on hyvä idea, tulet viihtymään suuresti valitsemassasi asunnossa (jonka senkin valitset huolella)
Det klarar du nog - ge järnet! - Katseettulevaan
Mitä näkyy rakkauteen tulevassa? Olen sellainen kun kirjoitit. Onko minua varten ketään vapaata näkyvissä/tulollaan? Kysyn koska en luovuta ja elämä on lyhyt!! (avioliitto takana josta selvisin) Kiitos se uusi koti olisi hyvä piristysruiske tähän elämäntilanteeseeni ja olen sen jo puoliksi päättänyt mihin muutan, Minulle se asunto on jo luvattu mutta loppusuoralla vasta ollaan asiassa. Siinä kun on pieni viive matkassa. Se asia kyllä järjestyy mutta malttia siinäkin asiassa.
- Katseettulevaan
Nostan vielä Ragnimalmen sulle. Tack.
Ps. Näet hyvin aikanin mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723