Asun kerrostalossa televisioni on olohuoneen nurkassa jonka seinän takana on ilmeisesti asukas jonka tietokone on mokkulan kautta yhteydessä nettiin.
Näin arvelen koska televisioni näkyy moitteetta niin kauan kunnes seinäntakanaapurini tulee kotiin ja avaan tietokoneen. Tällöin televisioni kuva pikselöityy, kuva menee käytännössä katselukelvottomaksi.
Mikä avuksi
Onko ainut mahdollisuus siirtää huonekalujärjestystä niin että televisioni tulee kauemmas väliseinästämme - ja kehottaa naapuria tekemään samoin tietokoneensa kanssa.
Eräs henkilö esitti sitä, että päällystän, tapetoin väliseinäni alumiinifoliolla tai kuparifoliolla. Kertoi että alumiini estää mokkulan antennin säteilyn etenemisen asuntoni puolelle.
Onko tämä todellakin mahdollista - se olisi minulle helpoin, ei ehkä halvin mahdollisuus.
Mokkula ja häirintä
4
168
Vastaukset
- tioe
Mistä arvelet että häiriöt johtuu naapurin mokkulasta tai tietokoneesta?
Itse veikkaisin. että häiriöt tulee asunnon antennipistorasian kautta, jos televisiosi on kytketty sellaiseen.
Ole yhteydessä isännöitsijään - Töllöttäjä
En todellakaan muusta syystä kuin että kun naapuri tulee kotiin niin häiriö alkaa
Kunnossa oleva mobiilidatalaite ei häiritse kunnossa olevaa televisiota.
Oletko keskustellut tilanteesta naapurisi kanssa vai arvailetko vain? Jospa yhteisantennijärjestelmässä/kaapelissa on vika ja häiriöt alkavat naapurisi avatessa oman televisionsa, jolloin signaali ei riitä enää kummallekin laitteelle? Televisioista epäherkempi tahi sitten molemmat kärsivät.
Keskustelu naapurin kanssa ja yhteys isännöitsijään olisi paikallaan sen jälkeen, kun olet ensin tarkistanut oman antennikaapelisi tai kokeillut toisella kaapelilla.- Killikissa
Hei,kerrotko ,mitä tutkimuksissa selvisi, sillä itselläni on ollut saman tyyppisiä ongelmia naapurien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006